تحلیل شبکه اجتماعی

پربازدیدترین پست های تلگرام برندهای ایرانی | بهترین ساعت انتشار و فرمت تبلیغات تلگرام

در مجموعه پست‌های بررسی پربازدیدترین پست های تلگرام برندهای ایرانی، تبلیغات تلگرامی کسب و کارهای مطرح ایرانی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=”770″]گزارش‌های تبلیغات برتر تلگرام را اینجا بخوانید:

[/box]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

در این گزارش بررسی جامع‌تری بر پربازدیدترین پست های تلگرام برندهای ایرانی در آذر ۹۹ انجام شده است. این گزارش شامل برترین‌های تبلیغات برندها، فرمت انتشار آن، لیست برترین برندهایی که تبلیغات تلگرامی موفقی داشته‌اند و ساعت انتشار پربازدیدترین پست‌های آذرماه است.

 پربازدیدترین پست های تلگرام برندهای ایرانی (آذر ۹۹)

در آذر ماه ۹۹، نماوا با وجود برتری نسبی در میانگین بازدید و تعداد کل پست‌های پربازدید تبلیغاتی، جای خود را در پربازدیدترین پست تبلیغاتی برندها به رقیب خود یعنی فیلیمو داد. میزان بازدید نماوا نسبت به ماه گذشته تقریبا ثابت بوده و فیلیمو با افزایش بازدید برترین پست از ۹۵۰ هزار به ۳.۵ میلیون بازدید به نسبت آبان ماه رتبه اول برترین‌های تبلیغات تلگرامی برندها را به خود اختصاص داد.

پربازدیدترین پست های تلگرام برندهای ایرانی
پربازدیدترین پست های تلگرام برندهای ایرانی

نماوا نسبت به ماه قبل به رتبه دوم افت کرده است و فراگیر پیام نور با تبلیغات ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور رتبه سوم خود را در دو ماه متوالی حفظ کرده است. این مجموعه که مرداد ماه نیز در لیست حضور داشت به خوبی جایگاه خود را در بین برترین‌های لیست حفظ کرده است.

تحلیل تبلیغات بایا از نگاه بیگ دیتا را اینجا بخوانید: تبلیغ بایا صدای کاربران توئیتر را درآورد

 

افق کوروش نیز برند بعدی است که در همچون آبان ماه در این لیست مشاهده می‌شود در حالیکه بانک گردشگری، سامسونگ ایران، ستاره یک# و اکتیو جای برندهای هواوی، هوم پلاس، طبیعت و کارگزاری فارابی را نسبت به آبان ماه گرفته‌اند.

میانگین بازدید این برندها در مجموع با افزایش بازدید فیلیمو و کل تبلیغات، با افزایش همراه بوده است.

بهترین ساعت برای انتشار پست تلگرام کدام است؟

طبق بررسی دیتاک روی پربازدیدترین پست های تلگرام (بیش از ۵۰۰ هزار بازدید) بهترین ساعات انتشار پست در این بستر به ترتیب ساعات  ۹ صبح، ۲۰ و ۲۱ است. نمودار زیر ساعات انتشار پست‌های پربازدید تلگرام در آذر ماه ۹۹ را نمایش می‌دهد.

ساعت انتشار پربازدیدترین پست های تلگرام
ساعت انتشار پربازدیدترین پست های تلگرام

براساس این نمودار بدترین زمان‌های انتشار پست در تلگرام نیز ساعات ۳ و ۴ بامداد و در مجموع بین ۲ تا ۷ صبح است. از این پس مراقب ساعت انتشار پست‌هایتان باشید!

پربازدیدترین پست های تلگرام برندها در آذر ماه با چه فرمتی منتشر شده‌اند؟

بررسی ۵۰ پست تبلیغاتی پربازدید کسب و کارهای مطرح نشان می‌دهد که ویدیو و تصویر بیشترین رغبت را در بیننده و خواننده تبلیغات ایجاد می‌کند.

فرمت پست‌های تبلیغات پربازدید برندها
فرمت پست‌های تبلیغات پربازدید برندها

طبق اطلاعات استخراج شده از سامانه مانیتورینگ و آنالیز شبکه‌های اجتماعی دیتاک، پست‌های ویدیویی ۵۷.۸٪ محتوای پربازدیدترین پست های تلگرام برندها در این ماه ویدیویی و ۴۲.۲٪ باقیمانده نیز محتوای تصویری بوده است.

آنچه توییتری‌ها از سفیر مهربانی تپسی گفتند: قدردانی از کادر درمان با سفیر مهربانی تپسی

 

کدام برندها در تبلیغات تلگرامی پربازدید آذرماه بهتر عمل کرده‌اند؟

در این بخش برترین تبلیغات تلگرامی برندها را استخراج کردیم. در میان ۴۸ پست تبلیغاتی برتر برندها نماوا همچنان با ۲۲ پست پربازدید در صدر قرار دارد. پس از نماوا فیلیمو با ۴ پست و طبیت، ورزش سه و سامسونگ ایران هر کدام با ۳ پست در رده‌های بعدی قرار دارند. بانک مهر ایران و بانک گردشگری دو بانک مطرح در این لست هستند.

جزئیات برترین‌های آذر را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

برترین تبلیغات برندها
سهم هر برند از برترین تبلیغات تلگرامی

با دیتاک عملکرد خود و رقبا را بسنجید

مجموعه دانش بنیان دیتاک در حوزه بیگ دیتای شبکه های اجتماعی و تحلیل کلان داده فعال است، دیتاک با جمع‌آوری لحظه‌ای محتوای شبکه‌های اجتماعی شامل توئیتر، تلگرام، اینستاگرام و وبسایت‌های خبری و خبرگزاری‌های آنلاین، تحلیل تبلیغات شما و رقبایتان را انجام می‌دهد. بعلاوه در اختیار داشتن دیتای شبکه های اجتماعی و تحلیل آن در موضوعات مختلف می‌تواند راهکارهای جذاب و مفیدی در اختیار کسب و کارها و فعالین اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و … قرار دهد.

برای آشنایی با محصولات دیتاک و استفاده از آن‌ها از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

[button color=”orange” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]با ما در ارتباط باشید[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا