اخبار دیتاک

دیتاک به وقت جشن | برگزاری جشن دانش بنیانی

جشن دانش بنیانی با حضور خانواده دیتاک برگزار شد.

جشن دانش بنیانی دیتاک

همانطور که پیش از این خبر داده بودیم شرکت بیگ دیتا و داده‌کاوی دیتاک موفق به اخذ مدرک دانش بنیان نوع ۱ شد. فعالیت‌ این شرکت بر لبه تکنولوژی و نتیجه بخش بودن تلاش تیمی اعضای این مجموعه برای دریافت این عنوان بهانه‌ای شد برای یک جشن کوچک.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

جشن دانش بنیان شدن دیتاک در روزهای پایانی پاییز با حضور اعضای آن و خانواده آنها با بازی و صبحانه شروع شد و تا عصر ادامه پیدا کرد. خانواده دیتاک در کنار یکدیگر یک روز را به تفریح و جشن پرداختند و دوستی‌هایشان را عمیق‌تر کردند.

در این جشن فرصت را مغتنم شمردیم و مسابقه نهایی برندگان لیگ دیتاک طی مسابقاتی تعیین شدند.

در طول روز به بازی‌های فکری و دسته جمعی مانند استوژیت، فوتبال دستی و والیبال گذشت و فرصتی شد تا دوستی‌های نزدیک‌تری بین دیتاکی‌ها رقم بخورد.

در پایان جشن کیکی با طرح پرسونای دیتاک بریده شد و آقای عسگری _مدیرعامل دیتاک_  از دوستان برای تلاششان در جهت رسیدن به این موفقیت تشکر کرد.

کسب عنوان دانش‌بنیانی برای ما دیتاکی‌ها نه یک هدف بلکه آغاز راهی است که در آن بیش از پیش خود را مسئول و تشنه موفق شدن این مجموعه می‌دانیم.
با نگاهی رو به جلو امیدواریم در راه پیشرفت قدم برداریم.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

سما آشوری

فارغ‌التحصیل MBA هستم. چهار سال است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنم. به استراتژی‌های کسب و کار و ترندهای روز بازاریابی علاقه‌مندم. خود را فردی چند بعدی می‌دانم و تلاش می‌کنم تا زندگی را زندگی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا