تحلیل شبکه اجتماعی

تبلیغات برتر برندها در تلگرام | ترین های تبلیغات تلگرامی در تیر ۹۹

در این سری تحلیل‌ها دیتاک با رصد و مانیتورینگ تلگرام، به صورت ماهانه پست‌های تبلیغاتی و تبلیغات برتر برندها را در این بستر بررسی کرده و رده بندی این تبلیغات را ارائه می‌دهد.

در این گزارش تلاش کرده‌ایم تبلیغات برتر برندها در تلگرام (تیرماه ۹۹) جمع‌آوری، استخراج و تحلیل کنیم و آن‌ها را براساس پربازدیدترین پست تبلیغاتی، میانگین بازدید پست‌های برتر و تعداد پست‌های پربازدید هر برند رده بندی کنیم. در ادامه این گزارش با ما همراه باشید.

رده بندی تبلیغات تلگرامی برتر برندها در تیر ۹۹

در گزارش مربوط به خرداد ماه، برترین تبلیغ برندها مربوط به نماوا با ۴.۲ میلیون بازدید بود، درحالیکه بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که ایرانسل با سه پله صعود به جایگاه اول با ۲.۴ میلیون بازدید (کیف پول دیجیتال ایرانسل) رسیده و نماوا با یک پله کاهش و ۲.۳ میلیون بازدید (تخفیف اشتراک ۳ ماهه) جایگاه دوم را کسب کرده است.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک
پربازدیدترین و برترین تبلیغات برندها رد تلگرام-تیر ۹۹
پربازدیدترین تبلیغات تلگرامی برندها در تیر ۹۹

نکته جالب این رده بندی کاهش چشمگیر میزان ویو در میان برندها بوده است. این در حالیست که در گزارش خرداد بیشترین بازدید که مربوط به پست اشتراک رایگان نماوا بود به ۴.۲ میلیون رسید و در تیرماه بیشترین ویو ۲.۴ میلیون بوده است.

در لیست تیرماه نسبت به نتایج خرداد (نماوا، هف هشتاد، ایرانسل، لنز، اکالا و صاپ)، برندهای فیلیمو، تابناک و کاله جایگزین هف هشتاد و صاپ شده‌اند.

در ادامه این رده بندی

فیلیمو که بستر تماشای آنلاین فیلم و سریال است، با تبلیغ سینمای آنلاین خود، با ۱.۹ میلیون بازدید نام برند خود را در لیست برترین تبلیغات تلگرامی ثبت کرده است. پست تبلیغاتی افق کوروش با موضوع کمپین سهم همسایگی، ۱.۶ میلیون بار، پست تبلیغاتی تابناک با عنوان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱.۴ میلیون بار و پست تبلیغ کنسرت آنلاین سالار عقیلی در لنز ۱.۳ میلیون بار دیده شده است. پست جالب کاله هم در این رده بندی ۱.۱ میلیون بار بازدید خورد.

کاله با تبلیغ شیر برنج بالا آمد

یکی از برندهای مطرح در این لیست گروه غذایی کاله است. در این پست کاله به معرفی محصول شیر برنج خود در قالب انیمیشن دیرین دیرین پرداخته است. می‌توان یکی از دلایل بازدید بالای این تبلیغ کاله را همکاری با گروه دیرین دیرین دانست.

تبلیغ تلگرامی شیربرنج کاله
تبلیغ تلگرامی شیربرنج کاله

پست‌های پربازدید تلگرامی برندها

در این بررسی ۵۰ پست پربازدید برندها در تیر ۹۹ مورد مطالعه قرار گرفت که از این میان ۴۱ پست مربوط به ۷ برند نام برده شده بوده است.

در میان این ۵۰ پست برتر تبلیغاتی، نماوا با ۲۷ پست بیشترین تعداد تبلیغات پربازدید را داشته، پس از آن ایرانسل با ۸ پست، فیلیمو با ۲ پست و اکالا، تابناک،لنز و کاله هر کدام با ۱ پست در لیست حضور داشته‌اند.

تعداد پست پربازدید تیر ماه در میان ۵۰ پست برتر نام برند میانگین ویوی پست‌های پربازدید در میان ۵۰ پست برتر
۸ ایرانسل ۱۸۸۷
۲ فیلیمو ۱۸۵۰
۱ افق کوروش ۱۶۰۰
۱ تابناک ۱۴۰۰
۱ لنز ۱۳۰۰
۲۷ نماوا ۱۱۳۳
۱ کاله ۱۱۰۰

در جدول فوق مشاهده می‌کنید که ایرانسل به لحاظ میانگین ویوی پست‌های پربازدید خود نیز موفق عمل کرده و جایگاه اول را داراست.

دیتاک بستر تحلیل برند شما

دیتای مورد نیاز این تحلیل تماما از سامانه رصد شبکه های اجتماعی دیتاک با نام سامانه روابط عمومی دیتاک استخراج و تحلیل شده است. سامانه دیتاک با رصد و مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی تلگرام، توییتر، اینستاگرام و وبسایت‌های خبری، تمام محتوا و دیتای تولیدی را پایش و جمع‌آوری کرده و آن را در سرور خود ذخیره‌سازی می‌کند. نمونه‌های دیگر گزارش تحلیلی قابل استخراج از این سامانه شامل تحلیل برند، تحلیل رقبا، تحلیل عملکرد برند در شبکه‌های اجتماعی، تصویر چهره‌ی برند یا شخصیت از نگاه افکار عمومی و … است.

شما نیز می‌توانید با استفاده از تحلیل‌های دیتاک و سامانه روابط عمومی دید خوبی نسبت به عملکرد خود یا رقبا پیدا کرده و در جهت رفع نواقص آن برآیید. برای درخواست نسخه دموی سامانه دیتاک و استفاده از دیگر خدمات دیتاک با کارشناسان ما در دیتاک تماس حاصل فرمایید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]تماس با دیتاک[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا