تحلیل شبکه اجتماعی
موضوعات داغ

پربازدیدترین تبلیغات تلگرام برندها در خرداد ۹۹

تلگرام از پرطرفدارترین پلتفرم‌های ارتباطی در ایران است که با وجود فیلترینگ محبوبیت خود را از دست نداد و تقریبا اکثر ایرانی‌ها در آن فعالیت دارند. طبق گزارش تکراسا ۴۷.۲۵ میلیون ایرانی در این پلتفرم هستند. حضور و فعالیت کاربران در تلگرام، آن را به بستری مناسب برای فعالیت کسب و کارها از یک فروشگاه کوچک صنایع دستی گرفته تا نهادهای بزرگ دولتی و غیردولتی و سازمان‌ها تبدیل کرده است.
این نهادها و کسب و کارها فعالیت خود را در تلگرام با یک یا چند کانال توسعه می‌دهند و از این بستر جهت اطلاع‌رسانی، فعالیت‌های بازاریابی و نهایتا فروش و کسب درآمد استفاده می‌کنند.

تبلیغات پر بازدید تلگرام

یکی از راه‌های افزایش بازدید در تلگرام تولید محتوای مناسب و مطلوب برای کاربران است. با این روش به صورت ارگانیک بازدید کانال افزایش یافته و درآمد آن هم به طبع بالا می رود. اما این روش سختی‌های خاص خود را دارد و احتمالا روند رشد نیز کند خواهد بود. بنابراین روشی موثرتر برای آگاهی از برند شما بین کاربران تلگرام و نتیجتا افزایش بازدید از پست‌های کانال باید وجود داشته باشد؛ این روش تبلیغات است.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

در اینجا ما با کمک دیتای خرداد ماه تلگرام، برندهای مطرحی که پربازدیدترین تبلیغات تلگرام را داشته‌اند، بررسی کرده و در قالب گزارشی ارائه نموده‌ایم.

پربازدیدترین تبلیغات تلگرام در چه موضوعاتی بودند؟

بازدید بالا در یک پست بیشتر از تبلیغات گسترده ایجاد می‌شود. به این صورت که یک پست از منبعی مشخص در چند صد کانال متفاوت منتشر شده و ویوی آن افزایش می‌یابد. پربازدیدترین تبلیغ تلگرامی مربوط به پست مستر دکور از کانال این مجموعه‌ی معماری بود که بیش از ۳۸ میلیون بازدید داشت. البته این پست در تعداد بسیار زیادی کانال منتشر شد.

تبلیغات پربازدید تلگرام
در میان تبلیغات پربازدید کانال‌های افزایش فالوور و ممبر، تبلیغات کانال‌های رژیم درمانی و تغذیه، کانال‌های آموزش بازار سرمایه، ارز جهانی و بورس و تبلیغات کد تخفیف، جشنواره‌ و جایزه بیشترین بازدیدها را از آن خود کرده‌اند. همچنین کانال خبر فوری نیز با لید “نتیجه قرعه کشی خودرو را در این کانال ببینید” یکی از تبلیغات پربازدید خرداد بوده است.

پربازدیدترین تبلیغات تلگرام برندها در خرداد ۹۹

در این مقاله تبلیغات ۶ برند مطرح ایرانی که بیشترین تعداد پست تبلیغاتی خرداد ماه را داشته‌اند و بازدید آن‌ها نیز بیش از دیگر تبلیغات برندها بوده است را بررسی خواهیم کرد.

پربازدیدترین تبلیغات تلگرام

نماوا؛ پیشرو در تبلیغات تلگرام

در میان این برندها نماوا با ۲۲ پست، بیشترین تعداد پست تبلیغاتی پربازدید در خرداد ماه را داراست. نماوا یک پلتفرم نمایش آنلاین فیلم است که برای استفاده از آن باید اشتراک خریداری کرد. در این تبلیغات نیز نماوا به کاربران خود کد تخفیف و اشتراک رایگان ارائه می‌دهد که می‌توان آن را دلیل بازدید زیاد پست‌ها دانست.

البته همزمانی این بازه زمانی با دوران قرنطینگی کرونا نیز می‌تواند دلیل بازدید بالای این پست‌ها تلقی شود.

پربازدیدترین پست تبلیغاتی در میان برندهای مطرح با ۴.۲ میلیون بازدید مربوط به اشتراک یک ماهه‌ی رایگان نماوا بوده است که در آن از کاربران برای ثبت نام در سایت ictgifts.ir و دریافت ۱ ماه اشتراک رایگان نماوا دعوت شده است.

پربازدیدترین تبلیغات

دیگر پست‌های پربازدید نماوا ارائه کد تخفیف ۱ و ۳ ماهه‌ی نماوا بوده است که با استقبال کاربران مواجه شده است.

تبلیغ پربازدید هف هشتاد

پس از نماوا کانال هف هشتاد با یک پست تبلیغاتی پربازدید که ۲.۹ میلیون ویو داشته رتبه دوم پربازدیدهای برندها را به خود اختصاص داده است.
این پست #۷۸۰* ویدیوی مربوط به گفتگو با اولین برنده قرعه کشی جایزه ۵۰ میلیونی در برنامه عصر جدید و دعوت کاربران به نصب اپلیکیشن هف هشتاد برای شرکت در قرعه کشی‌های بعدی است.

تبلیغ پربازدید ه هشتاد در تلگرام

این پست بعنوان آخرین پست کانال هف هشتاد، در تاریخ ۲۶ خرداد منتشر شده است.

ایرانسل؛ ۷ پست تبلیغاتی در خرداد

کانال رسمی ایرانسل با انتشار ۷ پست تبلیغاتی که بازدید زیادی داشته‌اند رتبه دوم تعداد پست پربازدید تبلیغاتی خرداد ماه را به خود اختصاص داده است. پربازدیدترین پست این کانال در خرداد ماه با ۱.۹ میلیون بازدید، پروموت *۸۱۵# است که با استفاده از آن می‌توان در مواقع اضطراری که امکان خرید شارژ و اینترنت وجود ندارد خط خود را شارژ کرد. در این پست همچنین شرایط استفاده از این کد نیز بیان شده است.

پست تبلیغاتی تلگرام
دیگر پست‌های پر بازدید ایرانسل نیز مربوط به دیگر خدمات ایرانسل و همچنین تبلیغ کنسرت همایون شجریان در لنز است.

لنز در میان تبلیغات پربازدید خرداد

تبلیغ پر بازدید بعدی نیز ازان کانال تلویزیون اینترنتی لنز (زیر مجموعه ایرانسل) است. لنز در این پست خود از بازپخش کنسرت همایون شجریان به نام نسیم وصل تا ۱۳ خرداد خبر می‌دهد که ۱.۷ میلیون بازدید داشته است. علاوه بر این، ۲ پست دیگر اطلاع‌رسانی این کنسرت نیز در کانال لنز جزو پربازدیدترین‌های خرداد ۹۹ بوده است.

نسیم وصل لنز تبلیغ پربازدید تلگرام

کد تخفیف اکالا در پربازدیدهای تلگرام

اکالا (فروشگاه اینترنتی افق کورش) با ۹ پست تبلیغاتی پربازدید، دومین برند موفق این لیست در تعداد پست‌های پربازدید تبلیغاتی خرداد بوده است. کد تخفیف ۲۰ هزارتومانی افق کوروش با ۱.۵ میلیون بازدید، پربازدیدترین پست اکالا در خرداد است. ۸ پست دیگر نیز کد تخفیف یا پروموت جشنواره هم خریدار، هم سهامدار افق کوروش بوده‌اند.

کد تخفیف اکالا

اپلیکیشن بانک صادرات در لیست پربازدیدهای تلگرام

بانک صادرات در کانال سپهر اقتصاد ایران که متعلق به همین بانک است، ۲ پست تبلیغاتی منتشر کرده که یکی از آن‌ها با ۱.۲ میلیون بازدید ششمین پست تبلیغاتی پربازدید این مجموعه است. در این پست که در ایام عید فطر با هشتگ #فطرـآنلاین منتشر شده کاربران به پرداخت فطریه در اپلیکیشن صاپ بانک صادرات ایران دعوت شده‌اند.

صاپ اپلیکیشن بانک صادرات

اشاره به این نکته مهم است که در این گزارش برندهایی که بیشترین بازدید پست تبلیغاتی را در خرداد ماه داشته‌اند لیست شده است. بعلاوه این برندها بیشترین تعداد پست تبلیغاتی پربازدید خرداد را نیز داشته‌اند.

به این ترتیب نماوا ۲۲ پست پربازدید تبلیغاتی، اکالا ۹ پست، ایرانسل ۷ پست و لنز ۳ پست در خرداد ماه منتشر کرده و میانگین بازدید بالایی را به خود اختصاص داده‌اند.

دیتای موجود در این پست از سامانه دیتاک استخراج شده است. شما هم برای تحلیل برند خود و استفاده از این سامانه در پلتفرم‌های اینستاگرام، تلگرام، توییتر و روزنامه‌های آنلاین، نسخه دموی سامانه را دریافت کنید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]درخواست دموی سامانه دیتاک[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا