تحلیل شبکه اجتماعی

برترین تبلیغات تلگرامی برندها در شهریور ۹۹ | پربازدیدترین تبلیغات تلگرامی برندها

رصد برندها و مانیتورینگ در تلگرام، همواره برای مدیران یک کسب و کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چون آن‌ها می‌توانند رقابت تنگاتنگ بین خودشان و سایر کسب و کارها را زیر ذره بین قرار دهند. این موضوع حتی برای مشتریان یک برند نیز اهمیت دارد. زیرا آن‌ها می‌توانند پی ببرند که ارزش پیشنهادی کدام برند و محصول، بهتر است.
پربازدیدترین تبلیغات تلگرامی برندها را در شهریورماه ۹۹ مشخص کرده‌ایم و هم‌اکنون قصد داریم تا به بررسی رده بندی هر کدام بپردازیم.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=”700″]پربازدیدترین تبلیغات تلگرامی برندها:

خرداد ۹۹

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

 تیر ۹۹

مرداد ۹۹[/box]

رده بندی پربازدیدترین تبلیغات تلگرامی برندها

رده بندی تبلیغات تلگرامی برتر برندها در شهریور ۹۹
پربازدیدترین تبلیغات تلگرامی برندها در شهریور ۹۹

در رصد برندها در مردادماه ۹۹، هف هشتاد بیشترین تبلیغ برندها را داشت. اما در شهریورماه ۹۹، برند هوآوی در صدر جدول برترین تبلیغات برندها قرار گرفته است. ایرانسل نیز در شهریورماه ۹۹ در جایگاه پنجم قرار دارد. نماوا نسبت به آمار برترین برندها در خردادماه، دو پله کاهش پیدا کرده است و هم اکنون در جایگاه چهارم قرار دارد.

نکته ویژه رده بندی کانال‌های تلگرامی در شهریور ماه، تفاوت ۱.۳ میلیونی بازدید دو برند اول است. هوآوی با ۳.۸ میلیون بازدید در جایگاه نخست و رایتل با ۲.۷ میلیون بازدید در جایگاه دوم قرار دارد. آمار ویو و بازدید هوآوی با رایتل و سایر برندها، تفاوت چشمگیری دارد. هواوی بیشتر از ۳۸ درصد آمار ویو و بازدید را به خود اختصاص داده است. در حالی که بغیر از برند رایتل، سایر برندها کمتر از ۲۸ درصد آمار ویو و بازدید را به خود اختصاص داده‌اند.

هوآوی، رایتل نیوز و جیرینگ در ادامه لیست نام‌های جدید لیست این ماه هستند. این برندها جایگزین هف هشتاد، سامسونگ، آخرین خبر، دانشگاه پیام نور و اسنپ شده‌اند.

۱) هوآوی

به نظر می‌رسد موبایل nova7i در برند هوآوی طرفداران زیادی دارد. مخصوصا آن‌هایی که اهل گیمینگ هستند و لمس هیجان‌های زندگی را نمی‌خواهند از دست بدهند! چراکه هشتگ nova7i در پربازدیدترین پست کانال رسمی برند هوآوی ذکر شده است. البته هشتگ‌های دیگری هم در این پست برتر وجود داشته است.

لپتاپ d15 هم در کنار نام این مدل از موبایل‌های هوآوی قرار دارد. به همین خاطر، می‌توان این‌طور برداشت کرد که این دو محصول دیجیتال از هوآوی دارای کیفیت بالا و بسیار بالایی هستند.

۲)  رایتل

مکالمات رایگان رایتل با شعار تبلیغاتی “اول تو قطع کن” بیشترین بازدید را داشته است. در این بسته مکالمه رایگان، ۶ گیگابایت اینترنت رایگان هم به دارندگان سیم کارت رایتل تعلق می‌گیرد. البته این آمار با تنها یک پست تبلیغاتی به دست آمده است.

۳) رایتل نیوز

اهدای سیم کارت رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی، موضوع اصلی پست رایتل نیوز بوده است. این کانال هم در فضای تلگرام تنها یک تبلیغ داشته است.

۴) نماوا

نماوا در بین ۷ برند برتر شهریورماه، ۱۳ پست تبلیغاتی داشته است. این پست‌ها هر کدام برای تبلیغ اشتراک سه ماهه نماوا با ۵۰ درصد تخفیف انتشار یافته‌اند.

۵) ایرانسل

یک میلیون بازدید، تفاوت میزان ویوی پست‌های نماوا با ایرانسل است. ایرانسل در شهریورماه، یک پست تبلیغاتی داشته است.

۶) افق کوروش

تخفیف‌های ویژه ۳ تا ۹ شهریور افق کوروش، جایگزین پست‌های تبلیغاتی دانشگاه پیام نور شده است. با این تفاوت که میزان ویوی پست‌های افق کوروش، ۱.۱ میلیون کمتر بوده است.

 ۷) جیرینگ

خرید سهام دولت با تخفیف ۲۰ درصدی (سهام پالایشی یکم) در تاریخ ۱۹ شهریور از دید کاربران شبکه اجتماعی تلگرام دور نمانده است. این پست تبلیغاتی در جیرینگ، جنبه تبلیغاتی داشته است.

پربازدیدترین و فعال‌ترین برندها در بین ۱۰۰ پست اول

میانگین بازدید تعداد پست پربازدید نام کانال
۳,۷۰۰,۰۰۰ ۱ huaweimobilefarsi
۲,۷۰۰,۰۰۰ ۱ rightelcompany
۱,۵۲۸,۷۵۰ ۲ rightel_news
۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱ irancell
۱,۱۰۳,۵۱۱ ۱ okclub
۱,۱۰۰,۰۰۰ ۱ jiringpay
۸۶۱,۶۵۴ ۱۳ namava_ir
۸۰۷,۲۰۰ ۲ lastsecoundtravel
۶۰۷,۰۲۸ ۱ bankpasargadtelegram
۵۰۰,۵۰۰ ۱ honorir
۴۸۲,۸۲۱ ۲ filimo
۴۴۴,۹۷۰ ۲ samsungiran_ha
۴۲۲,۳۴۴ ۳ jjonews
۳۷۹,۴۶۳ ۶۷ varzesh3

دیتاک ابزاری برای تحلیل برند شما براساس بیگ دیتا

دیتاک با جمع‌آوری مداوم و جامع دیتای شبکه‌های اجتماعی تلگرام، توییتر و اینستاگرام، وبسایت‌های خبری و روزنامه‌های آنلاین دیتاست‌ کامل هر برند را در فضای مجازی در اختیار دارد. این دیتاست‌ها می‌توانند به برندها در تحلیل کمپین، تحلیل نام برند یا محصولات خود، تحلیل فعالیت‌های روابط عمومی و … کمک کرده و روند تصمیم‌گیری را برای مدیران اجرایی راحت‌تر و سریع‌تر کنند.

شما نیز برای دریافت دیتاست و گزارش مورد نیاز خود با کارشناسان ما در دیتاک در ارتباط باشید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]با ما در ارتباط باشید[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا