تحلیل شبکه اجتماعی

پربازدیدترین تبلیغات تلگرامی برندها در آبان ۹۹ | روایتی از بیگ دیتا

تلگرام اصلی‌ترین بستر رسانه‌ای مجازی در میان کاربران ایرانی است که حتی پس از فیلترینگ هم محبوبیت نسبی خود را حفظ کرد. حجم چشمگیر محتوای تولیدی کانال‌های تلگرام فارسی که به طور میانگین روزانه ۱.۵ میلیون پست است منجر به جلب توجه کاربران و محوری شدن این پیام‌رسان است. دیتاک با رصد مداوم و گسترده فضای مجازی از جمله تلگرام، اعداد خیره‌کننده‌ای از آمار و ارقام این بستر داشته و با استفاده از آن پربازدیدترین تبلیغات تلگرامی برندها در هر ماه را استخراج کرده است.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=”700″]در این موضوع منتشر شده است:

مجموع پست‌های تولید و منتشر شده در منبع اصلی (بدون فوروارد) در آبان ماه ۹۹ در تلگرام فارسی بالغ بر ۴۰ میلیون پست بوده که بیش از ۴۰ هزار میلیون بازدید را از آن خود نموده است. این حجم بازدید نشان از اهمیت این بستر در جهت‌دهی به افکار عمومی است. در ادامه آماری از پربازدیدترین تبلیغات تلگرامی برندها در آبان ۹۹ را ارائه می‌شود.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

پربازدیدترین تبلیغات تلگرام برندها

بررسی برترین و پربازدیدترین تبلیغات تلگرامی برندها در ابان ۹۹ نشان از کاهش چشمگیر بیشترین بازدید می‌دهد. بیشترین بازدید تلگرامی برندها در شهریورماه ۹۹ ۳.۸ میلیون بود که این میزان در آبان ماه به ۲.۱ میلیون کاهش یافته است. این موضوع می‌تواند نشان از کاهش مجموع ویو در تلگرام فارسی باشد.

در تصویر زیر ۸ تبلیغ برتر برندها از لیست پربازدیدترین تبلیغات تلگرام در تاریخ یاد شده نمایش داده شده است.

برترین تبلغات تلگرامی برندهای ایرانی

همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود نماوا بیشترین بازدید آبان را با بیش از ۲.۱ میلیون بازدید ازآن خود کرده است. این برند که همواره در بین پربازدیدترین‌ها بوده است این ماه نیز رتبه اول لیست را به خود اختصاص داده است.

کارگزاری فارابی و هوم پلاس برندهای جدید لیست برترین‌ها نسبت به ماه‌های قبل هستند. نکته جالب عدم حضور ایرانسل در این مجموعه پس از ۴ ماه حضور متوالی است. ایرانسل در این ماه فقط یک پست از مجموع ۵۰ پست پربازدید برندها را به خود اختصاص داده است.

برترین تبلیغات اینستاگرام: تبلیغات در اینستاگرام در سال ۹۸

شایان ذکر است که پست کانال مسیریاب بلد که جزئیات کامل محدودیت‌های کرونایی اذر را منتشر کرده است نیز با ۱.۷۱ میلیون ویو جزو برترین پست‌های غیرتبلیغاتی برندها بوده است. همچنین پست مناسبتی رایتل که به مناسبت نهمین سالگرد تاسیس این مجموعه ۱.۲۳ میلیون ویو را به خود اختصاص داده نیز به همین منوال از لیست فوق حذف شده است.

برترین برندهای تلگرام در آبان

بررسی ۵۰ پست برتر برندها در تلگرام در آبان ۹۹ تنوع نام برندها در این لیست را نشان می‌دهد.

نام برند تعداد پست پربازدید آبان ماه 
namava_ir ۱۹
okclub ۴
filimo ۳
samsungmobileir ۳
my_tabiat ۲
rightel_news ۲
huaweimobilefarsi ۲
mehremobinn ۲
irannewspaper ۲
homeplusclub ۱
irancell ۱
farabixo ۱
akhbare_fouri ۱
filimoshot ۱
iranoilmag ۱
saipagroup_ir ۱
faragirofficial ۱
upnanews ۱
faragirpayamenoor ۱
balad_ir ۱

طبق لیست فوق نماوا ۱۹ پست پربازدید برندها در تلگرام را به خود اختصاص داده است و در ادامه فروشگاه افق کوروش با ۴ پست برتر، فیلیمو با ۳ پست و سامسونگ ایران با ۳ پست، برترین‌های این لیست هستند.

بیگ دیتا در رصد و تحلیل فضای مجازی

تحلیل فوق و مجموعه تحلیل‌های شبکه‌ اجتماعی، با استفاده از سامانه رصد فضای مجازی دیتاک و نیروهای متخصص این مجموعه انجام شده است.

مجموعه دانش بنیان فعال در حوزه بیگ دیتای فضای مجازی است که با ارائه خدمات متنوع به برندها، سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف، به تصمیم‌گیری داده‌محور آن‌ها در جهت بهبود فرآیندها، صرفه‌جویی در هزینه، زمان و نیروی کار و دقت و سرعت بالاتر از هر روش دیگری کمک می‌کند. شما هم می‌توانید برای بهبود کسب و کار خود از خدمات دیتاک بهره ببرید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]با ما در ارتباط باشید[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا