عمومی

برترین کانال ها و صفحات اخبار بورس در شبکه های اجتماعی

بر اساس داده های تلگرام و اینستاگرام

برترین‌های حوزه اخبار بورس در شبکه‌های اجتماعی

بورس یک بازار سرمایه‌گذاری است که طی سال‌های اخیر به خصوص طی یک سال گذشته با آزاد‌سازی سهام عدالت بیشترین ورود سرمایه را به خود داشته است، هر چند که امروزه حال بورس چندان خوب نیست، با توجه به اینکه بیشتر افراد در بورس دارای سرمایه هستند برای عملکرد بهتر در خرید و فروش سهام، اخبار آن را به صورت لحظه‌ای از طریق شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب همچون تلگرام و اینستاگرام دنبال می‌کنند، رصد دیتاک براساس شاخص‌های مختلف نشان می‌دهد که کانال بورس «عرضه اولیه» در تلگرام و صفحه «بورس» در اینستاگرام از نظر تعداد اعضا در رتبه‌های نخست قرار دارند. ما در این نوشتار به برترین‌های حوزه اخبار بورس در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برترین‌های حوزه اخبار بورس در شبکه اجتماعی تلگرام

برترین‌های حوزه اخبار بورس در شبکه اجتماعی تلگرام براساس داده‌های تلگرام در بازه زمانی ۱۰ بهمن تا ۱۰ فروردین براساس تعداد اعضا به قرار زیر است:

۱- کانال بورس عرضه اولیه

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

کانال بورس عرضه اولیه با بیش از ۴۹۲k عضو در رتبه نخست از نظر تعداد اعضا قرار دارد، همانطور که از نامش پیداست اخبار مربوط به عرضه‌های اولیه در بورس را اطلاع رسانی می‌کند و از کانال‌های مرجع در این زمینه به شمار می‌رود. میانگین تعداد بازدید هر پست این کانال ۲۳٫۵k و نرخ مشارکت در آن ۴٫۷% است.

۲- کانال آقای بورس

کانال آقای بورس دومین کانال پر‌مخاطب تلگرام محسوب می‌شود که اخبار مربوط به بورس و عرضه‌های اولیه نمادهای مختلف را اطلاع رسانی می‌کند. تعداد اعضای این کانال تلگرامی ۳۳۵k است و میانگین تعداد بازدید هر پست ۴۸٫۵k است که از نظر تعداد بازدید در رتبه نخست قرار دارد. همچنین نرخ مشارکت در آن ۱۴٫۴% است.

۳-Amir Trader GOLD

کانال Amir Trader GOLD سومین کانال پر‌مخاطب تلگرام در حوزه اخبار بورس به شمار می‌رود که علاوه بر اخبار بورس اخبار مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال را نیز برای مخاطبان خود اطلاع رسانی می کند. تعداد اعضای این کانال پر‌مخاطب ۲۰۹٫۷k است که آمار خوبی محسوب می‌شود. میانگین بازدید هر پست نیز ۱۰٫۳k است که نرخ مشارکت را به ۴٫۶% می رساند.

۴- کانال بورس ۲۴

کانال بورس ۲۴ اخبار مربوط به حوزه بورس و نمادهای مختلف آن را برای مخاطبان اطلاع رسانی می کند، اخبار دقیقی از بورس و کدال نمادهای بورسی را منتشر می کند. تعداد اعضای آن بیش از ۱۴۷k است. میانگین تعداد بازدید آن نیز ۱۱k است که البته نرخ مشارکت در آن به مقدار متناسب ۷٫۴% می رسد.

۵-کانال عرضه اولیه

کانال عرضه اولیه پنجمین کانال پر مخاطب از نظر تعداد اعضا به شمار می رود که تعداد اعضای آن به بیش از ۱۱۶٫۷K می رسد. جالب است بدانید، این کانال از نظر نرخ مشارکت در رتبه نخست قرار دارد و نرخ مشارکت در آن ۲۱٫۴% است. میانگین تعداد بازدید هر پست ۲۵k است. این کانال با گذاشتن تصاویر، ویدئو و متن مخاطبان خود را از آخرین اخبار بورس و حوزه اقتصاد آگاه می‌کند تا بتوانند برای سرمایه‌گذاری تصمیم درستی بگیرند.

برترین‌های حوزه اخبار بورس در شبکه اجتماعی اینستاگرام

برترین صفحات اخبار بورس در اینستاگرام براساس داده‌های اینستاگرام در بازه زمانی ۱۰ بهمن تا ۱۰ فروردین براساس تعداد فالوور عبارت اند از:

۱-بورس

پیج بورس در اینستاگرام که اخبار مربوط به حوزه بورس را منتشر می کند از نظر تعداد اعضا در رتبه نخست قرار دارد طوریکه بیش از ۴۴۶k فالوور دارد که آمار خوبی محسوب می‌شود و نشان دهنده این است که این پیج توانسته نظر مخاطبان را با اخبار بورس و ارزهای دیجیتال به خود معطوف کند. میانگین تعداد لایک هر پست ۲٫۸k و میانگین تعداد کامنت آن ۶۶ است. نرخ مشارکت در این پیج ۰٫۶۶% است.

۲- صدا بورس

پیج صدای بورس دومین پیج پر مخاطب اینستاگرام با بیش از ۲۶۱K فالوور به شمار می‌رود که اخبار بورسی را به صورت ویدئو و تصاویر برای مخاطبان خود منتشر می‌کند. میانگین تعداد لایک هر پست ۱٫۲k است و میانگین تعداد کامنت آن ۳۸ است، نرخ مشارکت در این پیج نیز ۰٫۵۰% است.

۳-آموزش و اخبار بازار بورس

آموزش و اخبار بازار بورس توسط محبوبه گودرزی مدیریت می شود که علاوه بر انتشار اخبار بورس آموزش هایی را نیز در زمینه تحلیل تکنیکال بورس و نمادها آن در قالب کلیپ و تصاویر برای مخاطبان خود منتشر می کند، تعداد اعضای این پیج ۲۲۹k است و میانگین تعداد لایک هر پست آن ۴٫۸k است. میانگین تعداد کامنت آن ۲۲۹ و نرخ مشارکت در آن ۲٫۱۹% است.

۴- پیج بورسان

پیج بورسان به گزارش بازار و مهمترین اخبار و رویدادهای بازارهای مالی داخلی و بین المللی بورس می پردازد و در این زمینه با استفاده از کارشناسان ویدئوها و تصاویری را برای آموزرش مخاطبان منتشر می کند. بیش از ۲۲۶k فالوور دارد که میانگین تعداد لایک هر پست آن ۱٫۱k است، میانگین تعداد کامنت آن ۲۷ است. نرخ مشارکت در این پیج ۰٫۵۱% است.

۵- تحلیل؛ آموزش و اخبار بورس

پیج تحلیل؛ آموزش و اخبار بورس پنجمین پیج پر مخاطب اینستاگرام در حوزه اخبار بورسی، عرضه اولیه، نمادها و … را شامل می شود که البته از نظر تعداد لایک، کامنت و نرخ مشرکت در رتبه نخست قرار دارد. تعداد اعضای آن ۲۰۷k فالوور است، میانیگن تعداد لایک هر پست آن ۶٫۶k است که تعداد کامنت هر پست آن نیز ۷۵۳ است. نرخ مشارکت در این پیج ۳٫۵۷% است.

سخن پایانی

بورس از جمله بازارهای مالی سرمایه به شمار می رود که بیشتر افراد در آن فعالیت می‌کنند. به همین دلیل اطلاع لحظه ای از اخبار بورس می تواند سود سرشاری را نصیب سهامداران و فعالان ایم حوزه کند، از این رو بیشتر افراد از بستر شبکه‌های اجتماعی برای فعالیت در بازار سرمایه استفاده و از اخبار و آموزش‌های آن برای اطلاع از عرضه نمادهای اولیه و سایر نمادها به هنگام خرید و فروش استفاده می‌کنند. ما در این مقاله برترین کانال‌های تلگرام و صفحات اینستاگرام در حوزه اخبار بورس را برای شما بازگو نمودیم که امیدواریم مفید واقع شود، مخاطبان گرامی می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارند.

حوزه فعالیت شرکت دیتاک چیست؟

شرکت دانش بنیان دیتاک در حوزه‌های مختلف تکنولوژیک همچون پردازش زبان طبیعی، متن کاوی، ارائه سرویس‌های ویژه تحلیل و پردازش متن، ساخت و ایجاد بولتن خبری، هوش تجاری و داده‌کاوی، تحلیل داده‌های حجیم، جمع‌آوری و تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (شامل تلگرام، اینستاگرام، توییتر و وبسایت‌های خبری)، پیاده‌سازی و تولید نرم‌افزارهای سازمانی و طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت دارد.

دیتاک چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهد؟

عمده‌ترین محصولات و خدمات دیتاک سامانه روابط عمومی دیتاک، بولتن‌ساز، گزارشات تحلیلی (تصویر چهره، شبکه انتشار محتوا و …)، سکوی هوشمند پردازش داده و تله بات دیتاک است.

محصولات دیتاک برای چه کسب و کارها و سازمان‌هایی مناسب است؟

این محصولات به تصمیم‌گیران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها با استفاده از تبدیل داده‌های پراکنده به اطلاعات و دانش موثر و بکارگیری هوش کسب و کار در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند. اصحاب رسانه، روابط عمومی‌ها، فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و … می‌توانند برای بهبود کسب و کار خود از این محصولات بهره ببرند.

چگونه می‌توان با دیتاک در ارتباط بود؟

جهت ارتباط سریع با دیتاک از شماره ۰۹۳۶۲۲۷۰۲۴۲ یا لینک زیر استفاده کنید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]ارتباط با ما[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا