عمومی

چرا کارآفرینان تازه کار باید در سال ۲۰۲۱ داده‌ها را جدی بگیرند؟

کارآفرینان تازه کار با دنیایی از فرصت‌ها روبرو هستند. اما آنها همچنین باید چالش‌های گسترده و رقابت سنگینی را پشت سر بگذارند. جای تعجب نیست که داده‌های آماری Brain نشان می‌دهد بیش از ۵۰ درصد شرکت‌های نوپا در ایالات متحده بیش از چهار سال دوام ندارند. در حالی که موضوعات زیادی وجود دارد که می‌تواند موفقیت یک استارتاپ را از بین ببرد و نابود کند، یکی از زمینه‌هایی که به طور فزاینده‌ای برای شرکت‌ها اهمیت دارد، هوش تجاری است. موسسین استارتاپ، امروز به طیف گسترده‌ای از ابزارها دسترسی دارند که تجزیه و تحلیل داده‌های تاریخی و پیش بینی شده را برای تحریک تصمیم گیری بهتر ارائه می‌دهند. اما مساله این است که آیا بنیانگذاران استارتاپ تمایل دارند از این منابع موجود استفاده کنند. در حقیقت، اگر می‌خواهید در سال ۲۰۲۰ و بعد از آن موفقیت کسب کنید، اکنون باید اولویت اصلی را برای هوشمندسازی کسب و کار خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: راهکارهای افزایش رضایتمندی مشتریان با ابزارهای پایش شبکه های اجتماعی

 

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

مدیریت زمان خود را بهبود ببخشید.

اکثر کارآفرینان تازه کار می‌دانند که اطلاعات مهمی در داده‌های شرکت آنها وجود دارد، اما آنها اشتباه می‌کنند که فکر می‌کنند توانایی تهیه یک ابزار نرم افزاری اضافی را ندارند. آنها تصور می‌کنند که می‌توانند برای یافتن بینش، زمانی برای جستجوی اطلاعات خود پیدا کنند. اما متأسفانه، این نیت‌های خوب به ندرت به عمل تبدیل می‌شوند. همانطور که Anne-Claire Herve در مقاله‌ای برای Innovation Enterprise متذکر شد، ۵۶ درصد از مشاغل کوچک و متوسط ​​به ندرت داده‌های خود را بررسی می‌کنند و سه درصد دیگر هرگز به داده‌های خود نگاه نکرده‌اند. در هنگام جستجوی دلایل این سو استفاده از داده‌ها، ۳۳ درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند گفته‌اند که به اطلاعات خود نگاه نکرده‌اند زیرا آنها بیش از حد با مسئولیت‌های دیگر مشغول بوده‌اند.

به عنوان کارآفرینان تازه کار ، چیزهای زیادی برای انجام دادن دارید. از بازاریابی محصول یا خدمات خود گرفته تا به دست آوردن سرمایه، همگی مسئولیت‌های زیادی هستند که شما را به جهات مختلف می‌کشاند. با اجازه دادن به یک ابزار هوش تجاری می توانید کار‌ها را در زمینه‌ی غربالگری داده‌ها بخش‌بندی کنید و می‌توانید از زمان خود به طور موثرتری استفاده کنید تا هیچ چیز نادیده گرفته نشود.

دانش لازم را برای تصمیم گیری دقیق کسب کنید.

هوش تجاری فراتر از گزارش ساده داده‌ها است. این ابزارهای تجزیه و تحلیل به طور فعال به دنبال ارتباط بین چندین منبع داده هستند تا به شما کمک کنند دلایل برخی از روندها و رویدادها را کشف کنید. این ابزارها نه تنها می‌توانند بینش جدیدی را ارائه دهند، بلکه بسیاری از آنها تجزیه و تحلیل‌های پیش بینی شده و حتی تجویزی را برای ارائه‌ی راه‌حل‌های مفید ارائه می‌دهند که می‌توانید از آنها برای بهبود عملیات تجاری استفاده کنید. با در دست داشتن بینش داده‌ها، می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید که احتمالاً نتایج موفقی دارند.

رقابت شما با استفاده از داده خواهد بود.

توانایی ابزارهای هوش تجاری برای کمک به شما در صرفه‌جویی در وقت و تصمیمات دقیق‌تر است. با این حال، آنچه که شاید حتی برای کارآفرینان تازه کار مهمتر باشد این است که رقابت آنها با استفاده از این ابزارها به طور فزاینده ای شروع شده است. شرکت‌های بزرگ در حال حاضر در تصویب هوش تجاری پیشگام هستند. به عنوان مثال، همانطور که Wired گزارش می‌دهد، Netflix از هوش تجاری و ابزارهای هوش مصنوعی برای تأمین سیستم توصیه‌های خود استفاده می کند، که بیش از ۸۰ درصد از بینندگان محتوای تماشا را به خود جذب کرده است. یا استفاده آمازون از هوش تجاری شاید حتی چشمگیرتر باشد.

در نهایت باید بگوییم که ابزارهای هوش تجاری به طور فزاینده‌ای در دسترس مشاغل کوچک قرار دارند. اگر از این ابزارها برای استفاده بهتر از داده‌های خود استفاده نمی‌کنید، می توانید مطمئن باشید که رقبا از آنها برای دستیابی به برتری استفاده می‌کنند.

[button color=”orange” size=”small” link=”https://www.instagram.com/dataakcom/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]ما را در اینستاگرام دنبال کنید[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا