شبکه عصبی و یادگیری ماشینیعمومی

سرعت بخشیدن به روند دریافت گواهینامه پرواز در نیروی هوایی توسط یادگیری ماشین

دریافت گواهینامه پرواز در نیروی هوایی توسط یادگیری ماشین

یادگیری ماشین به تازگی روند دریافت گواهینامه پرواز را برای نیروی هوایی سریع‌تر کرده است. این برنامه یادگیری ماشین به نوعی شبیه به یک مهندس ارشد مشتاق است که مشاوره می‌دهد. یکی از محققان این پروژه توضیحاتی در این زمینه ارائه کرده و اشاره کرد که به شرکت AFSEO ۶۰ میلیون دلار بابت این پروژه یادگیری ماشین که یک برنامه‌ی بسیار کاربردی بوده اعطا شده است. از سوی دیگر دو شرکت دیگر، Dell و Cloudera نیز به AFSEO کمک کردند تا به داده‌های تاریخی حاصل از شبیه‌سازی‌ها، مطالعات عملکردی و دیگر اطلاعات تخصصی دست یابد.

[lwptoc]

 معماری داده جدید برنامه یادگیری ماشین

در این معماری داده جدید برنامه یادگیری ماشین، شاهد تمام داده‌های تاریخی در این حوزه خواهیم بود و طبق سوابق گذشته به طور خودکار توصیه‌های ایمنی جدیدی را ارائه خواهد کرد. این ابزار بسیار حیاتی است زیرا اکثریت قریب به اتفاق توصیه‌های صدور گواهینامه پرواز AFSEO با قیاس انجام می‌شود، یعنی از داده‌های قبلی به جای آزمایش‌های پرواز جدید استفاده خواهد کرد و مدام در حال مقایسه خواهد بود.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

به طور کلی در گذشته داده‌ها بهم ریخته و نامرتب بودند در نتیجه ردیابی یا دسترسی به آن‌ها دشوار بود. از سوی دیگر اکنون AFSEO دریاچه‌ای از اطلاعات را در زمینه روند دریافت گواهینامه پرواز در نیروی هوایی جمع‌آوری کرده و اتلاف وقت مهندسان برای دسترسی و جستجوی اطلاعات را کاهش داده است. همچنین یادگیری ماشینی با تولید گزارشات ایمنی به طور خودکار مهندسان حرفه‌ای را در جریان قرار می‌دهد تا روند کار را سرعت ببخشد. برنامه یادگیری ماشین می‌تواند با جمع آوری سوابق مربوطه، روند کار را تسریع کند.

این فرایند جدید برای گواهینامه پرواز به AFSEO کمک می‌کند تا از انجام آزمایش‌های پرهزینه پرواز خودداری کند و در عین حال اعتماد به نفس این تیم را بدست می‌آورد تا گواهینامه ایمنی را به درستی با تمام اطلاعات موجود در اختیار آنها قرار دهد. این برنامه باعث افزایش بهره‌روی و صرفه جویی زیاد در هزینه‌ها می‌شود.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا