اخبار دیتاک

سوالات متداول سامانه روابط عمومی دیتاک | نسخه ۱.۵.۰

سوالات متداول به کاربران اجازه می‌دهد بدون پشتیبانی بتوانند به سرعت با محصول آشنا شوند و نیاز خود را رفع کنند.

سوالات متداول سامانه روابط عمومی

سامانه روابط عمومی، با امکانات متعدد خود فرصت رصد و تحلیل فضای مجازی را به سازمان‌ها، کسب و کارها، فعالان شبکه‌های اجتماعی و … می‌دهد. ما همواره تلاش می‌کنیم در راستای بهسازی محصولات خود گام برداریم به طوری که کارایی محصول و آسانی کار با آن هر روز افزایش یابد.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

در مقاله «انتشار نسخه جدید سامانه روابط عمومی» ویژگی‌های جدید این سامانه را برای شما برشمردیم. اکنون قصد داریم تا با ارائه سوالات متداول به شما دراستفاده از این سامانه کمک کنیم.

در دو سالی که از عمر این سامانه می‌گذرد کاربران زیادی برای هوشمند کردن کسب و کار خود و رصد و تحلیل فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از امکانات آن استفاده کردند. با تکیه بر بازخوردهای مفیدی که از این سازمان‌ها دریافت شده است مجموعه ای از سوالات متداولی که کاربران با آن روبرو می شوند جمع آوری شده است.

دیتاک بیشتر آشنا شوید و آن را برای موفقیت بیشتر کسب و کار خود دیتاک بیشتر آشنا شوید و آن را برای موفقیت بیشتر کسب و کار خود دیتاک بیشتر آشنا شوید

می توانید سوالات متداول سامانه روابط عمومی نسخه ۱.۵.۰ را از اینجا مطالعه کنید.

این سوالات برحسب ویژگی‌های مختلف سامانه دسته‌بندی شده‌اند. ویژگی‌های عمومی، داشبورد، بولتن‌ساز، کلمات کلیدی،تگ منابع، آلارم وجستجو مواردی است که به سوالات پرتکرار شما در زمینه آنها پاسخ داده شده است.

بسیاری از این سوالات بر اساس تعاملات ما با مشتریان شناخته شده‌اند. پس اگر شما هم از مشتریان ما هستید و تجربه کار با سامانه روابط عمومی را داشتید می‌توانید سوالات خود را که در این مجموعه نیست از طریق ایمیل crm@dataak.com برای ما ارسال کنید.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=”500″]اگر علاقمندید تا با سامانه روابط عمومی دیتاک بیشتر آشنا شوید و آن را برای موفقیت بیشتر کسب و کار خود به کار گیرید با ما تماس بگیرید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]تماس با ما[/button][/box]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

سما آشوری

فارغ‌التحصیل MBA هستم. چهار سال است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنم. به استراتژی‌های کسب و کار و ترندهای روز بازاریابی علاقه‌مندم. خود را فردی چند بعدی می‌دانم و تلاش می‌کنم تا زندگی را زندگی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا