اخبار دیتاک

انتشار نسخه جدید سامانه روابط عمومی

نسخه ۱.۵.۰ سامانه روابط عمومی دیتاک با تغییرات جدید منتشر شد.
این سامانه دارای قابلیت‌های متعددی است که بر پایه‌ی هوش مصنوعی و علم داده امکان مطالعه و تحلیل بسترهای آنلاین را فراهم می‌آورد. تیم  دیتاک همواره برای کارآمدتر شدن خدمات این سامانه و نزدیک‌تر شدن آن به نیازهای مشتری، ویژگی‌های سامانه را بهبود می‌بخشد یا امکانات جدید به آن می‌افزاید. در ادامه ویژگی‌های بهبود یافته سامانه روابط عمومی دیتاک در نسخه جدید را مشاهده می‌کنید.

روند رشد ۵ هشتگ برتر

در سامانه روابط عمومی در بخش کلمات کلیدی در بسترهای توییتر، اینستاگرام و تلگرام می‌توانید برترین هشتگ‌ها را مشاهده کنید. پیش از این تنها لیستی از هشتگ ها به کاربران ارائه می‌شد ولی در نسخه جدید می‌توانید روند رشد ۵ هشتگ برتر، مربوط به تحلیل یک موضوع خاص را در پروفایل موضوع یا منبع در یک بازه زمانی مشخص مشاهده کنید.

نمودار پنج هشتگ برتر

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

تحلیل احساسات

یکی از مهم‌ترین مواردی که سازمان‌ها نیاز دارند، درک نیاز مشتریانشان است. یکی از روش‌های شناخت نیازهای مشتریان بررسی نظرات مثبت و منفی کاربران در مورد هر محصول یا برند است. سامانه روابط عمومی دیتاک از طریق روش‌های هوشمند اقدام به تحلیل احساسات کاربران در توییتر، اینستاگرام و تلگرام نموده است. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا جهت‌گیری کاربران را نسبت به یک موضوع در کامنت‌های اینستاگرام، توییت‌های توییتر و پست‌های کانال‌های تلگرامی مشاهده کنید.

تحلیل احساسات

بروزرسانی اطلاعات جداول پست

یکی از مشکلات در تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی و بسترهای آنلاین تولید محتوا با سرعت بالا در سطح آن است. در نسخه جدید سامانه روابط عمومی برای سهولت کار کاربران امکان جدیدی اضافه شده است تا بتوانند با انتخاب گزینه به روزرسانی آخرین تغییرات مربوط به یک پست را مشاهده کنند. این تغییرات شامل لایک، کامنت، تعداد ویو و … می‌باشد. این ویژگی در جداول پست مربوط به نتایج جستجو، پروفایل منابع، پروفایل موضوع و بولتن‌ها قابل استفاده است.

دریافت بولتن در فایل Word

بولتن ساز هوشمند یکی از امکانات جذاب و پرکاربرد سامانه روابط عمومی دیتاک است که از طریق آن می‌توانید با انتخاب ویژگی‌های مورد نظر خود در چند دقیقه صاحب بولتن هوشمند شوید که اخبار و پست‌های منتشر شده مورد علاقه شما را ثبت می‌کند. در نسخه جدید امکان دریافت این بولتن در فایل Word هم برای کاربران فراهم شده است.

کپی داشبورد

در این سامانه می‌توانید داشبوردهای اختصاصی‌ای بسازید که داده‌های اماری انتخابی شما را نمایش می‌دهند. در نسخه جدید می‌توانید داشبوردهای ایجاد شده خود را از طریق کپی آن در پنل دیگر کاربران، در اختیار آنان قرار دهید. بدین ترتیب برای استفاده از یک داشبورد پرکاربرد توسط کاربران مختلف می‌توانید از این امکان بهره ببرید.

سایر امکانات اضافه شده به سامانه روابط عمومی

  • طراحی جدید صفحه ورود کاربران
  • مشاهده فالوورها و فالووینگ های یک کاربر در پروفایل منبع
  • امکان نشاندار کردن یک برچسب و مشاهده منابع نشاندار در نتیجه جستجو
  • پیشنهاد فینگلیش عبارت‌ها در بخش انتخاب منبع
  • انتخاب تعداد پست نمایش داده شده، توسط کاربر به بولتن در تمام باکس‌های محتوایی
  • افزودن فیلتر کلمات کلیدی در منو بالایی، جهت سهولت استفاده کاربران

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

سما آشوری

فارغ‌التحصیل MBA هستم. چهار سال است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنم. به استراتژی‌های کسب و کار و ترندهای روز بازاریابی علاقه‌مندم. خود را فردی چند بعدی می‌دانم و تلاش می‌کنم تا زندگی را زندگی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا