تحلیل شبکه اجتماعی

کاله متعادل در کسب رضایت و انتقاد مصرف کنندگان | بررسی برند کاله در فضای مجازی

بررسی نظرات کاربران درباره‌ی برند کاله در توییتر و تلگرام

برند کاله از نام‌های معروفی است که با محصولات متنوع و مختلف شناخته شده است. در این گزارش قصد داریم با دیتای واقعی به سوالاتی درباره این برند و محصولاتش پاسخ دهیم. سوالاتی مانند اینکه دلایل انتقاد و رضایت کاربران از برند کاله چیست؟ یا نظر اکثریت درباره این برند مثبت است یا منفی؟ یا کدام محصولات پرطرفدارتر هستند؟ دیتاک با تحلیل و بررسی نظرات کاربران در تلگرام و توییتر، گزارشی تهیه کرده است که در ادامه می‌توانید آن را بخوایند. این نظرات به نقاط ضعف و قوت،‌ از زوایای دید مختلف اشاره کرده‌اند که اطلاعات جالبی در اختیار شما قرار می‌دهند.

برند کاله از نگاه مشتریان؛ انتقاد یا رضایت؟

حاصل بررسی دیتاک ویدیوی زیر است که نظرات کاربران را بر اساس میزان رضایت، انتقادات، محصولات و … مورد ارزیابی قرار داده است.

کاله در توییتر

  • خنثی:

    تقریبا ۵۰% از نظرات توییتری‌ها خنثی بود. در بین توییت‌ها به جز نام بردن از برند بدون موضع‌گیری خاص که اکثریت نظرات خنثی را در برمی‌گرفت، موضوعاتی مانند گفتگو با اکانت توییتر مجموعه و به اشتراک‌گذاری کمپین حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا هم دیده می‌شد. در این کمپین، کاله همراه با چند برند دیگر، به ازای هر بار به اشتراک گذاشتن پست خود به خانواده‌های آسیب‌دیده در اثر کرونا، بسته حمایتی اهدا می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اسنپ یا تپسی؟ به روایت کاربران توییتر

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

 

  • راضی:

    ۲۴% از کاربران رضایت خود را نسبت به برند و محصولات آن اعلام کرده بودند که در بین آن‌ها عواملی مانند طعم و کیفیت و مشتری‌مداری بیشتر به چشم می‌خوردند.

بررسی برند کاله در توییتر
نظرات مثبت کاربران توییتر به برند کاله
  • ناراضی:

    حدود ۲۶% از توییت‌ها به کاربران ناراضی تعلق داشت. این کاربران از موضوعاتی مانند بسته‌بندی، تبلیغات، افزایش قیمت، کیفیت و طعم انتقاد کرده بودند.

بررسی برند کاله در توییتر
نظرات منفی کاربران توییتر به برند کاله

برند کاله در تلگرام

  • خنثی:

    در تلگرام پیام‌های خنثی اکثریت موضوعات را به خود اختصاص داده بودند، یعنی حدود ۷۳% از پیام‌ها. این پیام‌ها اکثرا مربوط به موضوعات خبری یا فروش محصولات با برند کاله بودند. در بین اخبار هم بخش زیادی مربوط به تیم والیبال کاله بود. برخی از این خبرها هم به آتش‌سوزی کارخانه‌ی کاله در عراق اشاره داشتند.

  • راضی:

    در سایر نظرات ۱۵% از کاربران راضی بودند. بخش زیادی از این پیام‌ها، آموزش‌های آشپزی بودند که استفاده از محصولات کاله را پیشنهاد داده بودند. در تلگرام هم در بین عوامل رضایت، موضوعاتی مانند طعم، کیفیت و مشتری‌مداری مطرح‌تر بود.

  • ناراضی:

    حدود ۱۲% از پیام‌های تلگرام تم انتقادی داشتند. مهم‌ترین این انتقادها به افزایش قیمت، کیفیت و بسته‌بندی مربوط بود.

گزارش تحلیل فضای مجازی: پرتکرارترین چهره های سیاسی ایران در توییتر | شمارش معکوس برای انتخابات ۱۴۰۰

 

بهترین و بدترین محصولات برند کاله از دید کاربران

در بین نظرات، چه در تلگرام و چه در توییتر برخی کاربران به محصول خاصی اشاره داشتند و انتقاد یا رضایت آن‌ها موضوعی مشخص داشت.

  • راضی:

    ماست، بستنی، دوغ و پنیر به ترتیب بیشترین رضایت را جلب کرده بودند و همه به موضوعات طعم و کیفیت اشاره داشتند.

بررسی برند کاله در توییتر
رضایت توییتری‌ها از محصولات کاله
  • ناراضی:

    پنیر، بستنی، سس، ماست و خامه از کالاهای مورد انتقاد بودند که افزایش قیمت، بسته‌بندی و کیفیت، عوامل اصلی و پرتکرار نارضایتی کاربران را شامل می‌شدند.

بررسی برند کاله در توییتر
نارضایتی توییتری‌ها از محصولات کاله
  • خنثی:

    استفاده از نام برند موضوعی است که نباید آن را نادیده گرفت. کاربران حتی در کنار توییت‌ها و پیام‌هایی با موضوعات متفرقه به نام برند کاله اشاره داشتند. این نوع پیام‌ها نشان دهنده‌ی حضور این نام و محصولات آن در زندگی ایرانیان و محبوبیت آن است. در بین این محصولات ماست‌های کاله بیشتر از بقیه مورد توجه بودند، بعد از آن‌ بستنی و پنیر جایگاه دوم را داشتند.

بررسی برند کاله در توییتر
توییت‌های مرتبط با برند کاله

دیتاک به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند

توجه به صدای مشتریان و مصرف‌کننده‌ها برای موفقیت هر برندی ضروری است اما چطور باید با نظرات آن‌ها آشنا شد؟ داده‌های موجود در اینترنت یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای آشنایی با نقطه نظرات کاربران هستند. به کمک این داده‌ها می‌توانید بدون واسطه از نظرات مخاطبان کسب و کار خود باخبر شوید، نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و با پررنگ کردن نقاط قوت و رفع کاستی‌ها موفق‌تر عمل کنید.

همچنین می‌توانید برای برنامه‌ریزی‌های آینده نیز از این اطلاعات بهره بگیرید و قدم‌های بعدی خود را مطمئن‌تر بردارید. روش درست برای دسترسی به این داده‌ها و تحلیل صحیح آن‌ها، کلید موفقیت در این راه است و دیتاک می‌تواند به شما در تحلیل فضای مجازی به شما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

[button color=”primary” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]با ما در تماس باشید[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

یک دیدگاه

  1. سلام
    به نظرم بستنی کاله یکی از بدترین بستنی هایی هست که تاحالا خوردم، برای شرکتی با این عظمت، تولید چنین محصولی با این کیفیت پایین منطقی نیست، نقطات ضعفش هم اینه که تا زمانی که سرد هست پر از تیکه های یخه و زمانی هم که آب میشه انگار تبدیل به شیر پاکتی میشه، اصلا هم خامه ای و لطیف نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا