تحلیل شبکه اجتماعیدیجیتال مارکتینگ

برترین اینفلوئنسرهای طنز در اینستاگرام فارسی

بر اساس داده‌های اینستاگرام فارسی در سال ۹۹

در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام افرادی زیادی به عنوان اینفلوئنسر فعالیت دارند، در این میان اینفلوئنسرهای طنز، محتواهای جذاب و خنده‌داری در قالب ویدئو برای دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارند. ما در این مقاله به معرفی برترین اینفلوئنسرهای طنز آقا و خانم در اینستاگرام خواهیم پرداخت. نتایج این گزارش نشان می‌دهد، در میان اینفلوئنسرهای طنز آقا، حسن ریوندی و در میان خانم‌ها سرنا امینی در رتبه نخست از لحاظ تعداد دنبال‌کننده قرار دارند، برای اطلاع از سایر معیارهای ارزیابی اینفلوئنسرهای طنز با ما همراه باشید.

برترین اینفلوئنسرهای طنز آقا در اینستاگرام

برترین اینفلوئنسرهای طنز آقا در اینستاگرام فارسی
برترین اینفلوئنسرهای طنز آقا در اینستاگرام فارسی

در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از صدها اینفلوئنسر طنز فعالیت می‌کنند که هر کدام از آن‌ها با ارائه محتوای جذاب به دنبال جذب مخاطبان هستند چرا که اصولاً در نگاه اول اینفلوئنسرها را با تعداد دنبال‌کنندگان آن مورد سنجش قرار می‌دهند، براساس داده‌های اینستاگرام در سال ۹۹، ده اینفلوئنسر برتر طنز آقا در اینستاگرام عبارت اند از:

۱- حسن ریوندی

حسن ریوندی از برترین اینفلوئنسرهای طنز به شمار می‌رود که به دلیل اجراهای زیادی که انجام داده از محبوبیت خاصی برخوردار است، طوریکه با بیش از ۱۵٫۸m فالوور در رتبه نخست قرار دارد. وی در صفحه خود محتوای طنز و نمایش‌های مفرح را با اجرای خود به صورت ویدئو و کلیپ به اشتراک می‌گذارد. میانگین تعداد لایک هر پست او ۴۶۹k است که از این حیث نیز در رتبه نخست قرار دارد، میانگین تعداد کامنت آن ۶٫۲k و نرخ مشارکت کاربران در این صفحه ۳٫۰۱٪ است.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک
برترین اینفلوئنسرهای طنز- حسن ریوندی
برترین اینفلوئنسرهای طنز- حسن ریوندی

۲- محمدامین کریم‌پور

محمدامین کریم‌پور با بیش از ۴٫۸m فالوور در رتبه دوم لیست از لحاظ تعداد فالوور قرار دارد. وی محتواهای طنز را در قالب ویدئو تهیه و به اشتراک می‌گذارد. محتواهای کریم‌پور بیشتر جنبه عمومی دارد و بیشتر مخاطبان آن جوانان هستند. میانگین تعداد لایک هر پست ۱۳۶٫۴k و میانگین تعداد کامنت آن ۱٫۵k است. نرخ مشارکت کاربران در این پیج نیز ۲٫۸۳٪ است.

برترین اینفلوئنسرهای طنز- محمدامین کریم‌پور
برترین اینفلوئنسرهای طنز- محمدامین کریم‌پور

۳- میلاد قاسمی‌خواه

میلاد قاسمی‌خواه کلیپ‌های طنز جذابی را ارائه می‌دهد که محتواهای آن بیشتر حالتی فان و خنده‌دار دارد و در نقش دختر با سر کردن روسری و مقنعه به ایفای نقش می‌پردازد که همین عامل باعث جذابیت ویدئوهای وی می‌شود. او بیش از ۴٫۵m فالوور با میانگین تعداد لایک هر پست آن ۱۳۶٫۴k و میانگین تعداد کامنت آن ۲۰٫۸k را داراست. نرخ مشارکت کاربران در این پیج براساس داده‌های دیتاک ۸٫۶۶٪ است.

برترین اینفلوئنسرهای طنز- میلاد قاسمی خواه
برترین اینفلوئنسرهای طنز- میلاد قاسمی خواه

۴- عرفان علیرضایی

عرفان علیرضایی با بیش از ۴٫۰۲m فالوور در رتبه چهارم برترین اینفلوئنسرهای طنز قرار دارد و از لحاظ میانگین تعداد کامنت با بیش از ۳۶٫۴k در رتبه نخست قرار دارد. در این پیج میانگین تعداد لایک هر پست ۳۰۱٫۷k است. علیرضایی ویدئوهای طنز زیادی را با محتوای جذاب و عامه‌پسند با اجرای خود به اشتراک می‌گذارد. همچنین نرخ مشارکت کاربران در این پیج ۸٫۴۰٪ است.

برترین اینفلوئنسرهای طنز- عرفان علیرضایی
برترین اینفلوئنسرهای طنز- عرفان علیرضایی

۵- محسن ایزی

محسن ایزی با بیش از ۳٫۴m فالوور در رتبه پنجم لیست از لحاظ تعداد فالوور قرار دارد، وی با نرخ مشارکت ۱۱٫۱۳٪ درصد از این حیث در رتبه نخست قرار دارد. محسن ایزی ویدئوهای طنز خود را با بازی خود و استفاده از بازیگر مکمل زن به اشتراک می‌گذارد. محتوای ویدئوهای وی بیشتر برای جوانان است و بیشتر دنبال‌کنندگان آن نیز همین قشر هستند. میانگین تعداد لایک هر پست ۳۷۸k و میانگین تعداد کامنت آن ۸٫۶k است.

برترین اینفلوئنسرهای طنز- محسن ایزی
برترین اینفلوئنسرهای طنز- محسن ایزی

درباره اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر بدانید: اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

 

برترین اینفلوئنسرهای طنز خانم در اینستاگرام

برترین اینفلوئنسرهای طنز خانم در اینستاگرام فارسی

اینستاگرام بستری آزاد برای اینفلوئنسرهای طنز به شمار می‌رود که در این بین زنان نیز برای دیده شدن و خلق ایده‌های ناب حضور فعال دارند، برترین اینفلوئنسرهای طنز خانم براساس داده‌های اینستاگرام و تعداد فالوور در سال ۹۹ عبارت‌اند از:

۱- سرنا امینی

سرنا امینی با بیش از ۲٫۶m فالوور در رتبه نخست از لحاظ تعداد فالوور و از لحاظ میانگین تعداد لایک، میانگین تعداد کامنت و نرخ مشارکت نیز در رتبه نخست قرار دارد که آمار خوبی برای یک اینفلوئنسر به شمار می‌رود. امینی ویدئوهای طنز زیادی را با اجرای خود و گذاشتن ریش و سیبیل منتشر و به اشتراک می‌گذارد و در پیج خود کار تبلیغات را نیز انجام و از این طریق کسب درآمد می‌کند. میانگین تعداد لایک هر پست این پیج ۹۷۲٫۹k و میانگین تعداد کامنت آن ۳۹٫۲k است که نرخ مشارکت ۳۸٫۱۰ درصدی را به همراه آورده است.

برترین اینفلوئنسرهای طنز- سرنا امینی
برترین اینفلوئنسرهای طنز- سرنا امینی

۲- پریسا پورمشکی

پریسا پورمشکی در انتهای سال ۹۹ حدود ۲/۳ میلیون فالوور را به خود اختصاص داده است. وی با تولید ویدیو‌های طنز و بزرگنمایی واقعیات زندگی موفق به جلب توجه کاربران اینستاگرام با میانگین لایک ۷۳۹k و میانگین کامنت ۲۸k شده است. با این شرایط پورمشکی با آیدی pooorblack توانسته نرخ تعامل ۳۳/۴ درصدی را کسب نماید.

۳- ماری اچ ام

مایر اچ ام با بیش از ۲٫۱m فالوور در رتبه دوم لیست قرار دارد. وی کلیپ‌ها و ویدئوهای طنز زیادی را به صورت گروهی و منفرد و با صداگذاری و انجام تغییرات به اشتراک می‌گذارد. بیشتر مخاطبان این صفحه را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند. میانگین تعداد لایک هر پست آن ۳۵۵k و میانگین تعداد کامنت آن ۵۵٫۵k است. نرخ مشارکت کاربران نیز ۱۹٫۲۱٪ است.

برترین اینفلوئنسرهای طنز- ماری اچ‌ام
برترین اینفلوئنسرهای طنز- ماری اچ‌ام

۴- khodephati 

Khodephati یا خود فاطی  با بیش از ۱٫۶m فالوور در رتبه سوم لیست قرار دارد که میانگین تعداد لایک هر پست آن ۲۴۳٫۳k و میانگین تعداد کامنت آن ۱۹٫۵k را داراست. وی ویدئوهای جذاب طنز را با گریم خود و گذاشتن ریش و سبیل و ابزار مختلف به اشتراک می‌گذارد که حالتی فان و خنده‌دار دارد. نرخ مشارکت کاربران در این پیج ۱۶٫۴۳٪ است.

برترین اینفلوئنسرهای طنز- خودِ فاطی
برترین اینفلوئنسرهای طنز- خودِ فاطی

۵- نگین فضلی

نگین فضلی با بیش از ۱٫۴m فالوور ویدئوها طنز و فان را به اشتراک می‌گذارد. این اینفلوئنسر علاوه بر ویدئوهای طنز، تصاویر خود را نیز در این صفحه قرار می‌دهد. میانگین تعداد لایک هر پست این صفحه ۲۴۴٫۱k و میانگین تعداد کامنت آن ۴٫۳k است که در نتیجه نرخ مشارکت این صفحه را به ۱۵٫۵۸٪ رسانده است.

برترین اینفلوئنسرهای طنز- نگین فضلی
برترین اینفلوئنسرهای طنز- نگین فضلی

سخن پایانی

اینفلوئنسرهای مرد و زن زیادی در اینستاگرام فارسی در حوزه طنز فعالیت داشته و از این طریق به جذب فالوور اقدام و انجام تبلیغات برای کسب درآمد می‌پردازند. درآمد هر تبلیغ بسته به میزان تعداد فالوور و شاخص های دیگر پیج متغیر است. ما در این مقاله به معرفی برترین اینفلوئنسرهای طنز آقا و خانم در اینستاگرام پرداختیم که امیدواریم مفید واقع شده باشد. اگر چنانچه پیشنهاد، انتقاد و یا دیدگاهی در این زمینه دارید خوشحال می‌شویم آن در بخش نظرات با ما و دیگر مخاطبان دیتاک به اشتراک بگذارید.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا