تحلیل شبکه اجتماعی

۵ پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان در اینستاگرام

بر اساس تحلیل داده‌های اینستاگرام در سال ۹۹

رشد و پروش صحیح کودکان به گونه‌ای که استعدادهای آن‌ها به درستی کشف شود و از لحاظ ویژگی‌های شخصیتی نظیر اعتماد به نفس، توانایی حل مساله و … به خوبی ارتقا یایند و همچنین در بزرگسالی بتوانند روابط اجتماعی موثر و سازگاری با محیط داشته باشند، مساله‌ای است که کم و بیش اکثر والدین با آن مواجه هستند. حال متخصصان روانشناسی کودک، با استفاده از امکانات فضای مجازی، نکات آموزنده‌ای را برای تربیت و پرورش کودک و نوجوان، دراختیار والدین قرار می‌دهند.

ما در دیتاک با بررسی و آنالیز صفحات اینستاگرام روانشناسان کودک ، ۵ مورد از برترین پیج‌ها را شناسایی کرده و در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

برترین پیج‌های پرورش کودک و نوجوان در اینستاگرام

۵ رسانه برتر پرورش کودک و نوجوان در اینستاگرام
۵ رسانه برتر پرورش کودک و نوجوان در اینستاگرام

nasle20 (۱

روانشناس این صفحه خانم مینا خلیلی‌فر است. خانم خلیلی‌فر نویسنده مجموعه کتاب‌های تربیت گام به گام فرزند بوده و در این صفحه نکات مهم تربیتی کودک را ارائه می‌دهد. این صفحه با ۱٫۹ میلیون فالور و نرخ مشارکت ۱٫۹۲ درصد توانسته رتبه اول این لیست را کسب کند. این صفحه دارای بیشترین میانگین لایک (۳۶K) در میان صفحات مورد بررسی است.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک
پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- nasle20
پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- nasle20

Childpsychology (۲

خانم رویا نوری روانشناس این صفحه، نویسنده کتاب‌های هستی و فرزندپروری و دانشجوی دکتری روانشناسی در کالیفرنیا است. خانم نوری عضو انجمن روانشناسی آمریکاست و با برگزاری وبینار‌های مختلف به آموزش نکات روانشناسی می‌پردازد. در این صفحه پست‌های با نکات ارزشمند تربیتی به چشم می‌خورد. این صفحه با ۱ میلیون فالوور و نرخ مشارکت ۲٫۶ درصد توانست رتبه دوم این لیست را کسب کند. این صفحه با ۵۰۹۵ پست دارای بیشترین تعداد پست است.

پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- childpsychology
پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- childpsychology

۳) Ravanshenasie.koodak 

در این صفحه نکات آموزنده تربیتی کودک تحت نظر کارگروه تخصصی روانشناسان کودک ارائه می‌شود. این صفحه با ۶۱۲هزار فالوور و نرخ مشارکت ۴٫۲۳ درصد توانسته رتبه سوم لیست را کسب کند. کمترین تعداد پست منتشر شده در این لیست متعلق به این صفحه است.

پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- ravanshenasie.koodak
پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- ravanshenasie.koodak

Ravanshenasikodakk (۴

روانشناس این پیج خانم ساناز امیری است. در این صفحه نیز نکات مهم تربیت کودک ارائه می‌شود. این صفحه با ۴۸۷ هزار فالور و نرخ مشارکت ۳٫۹۶ توانسته رتبه چهارم این لیست را کسب کند.

پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- ravanshenasikodakk
پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- ravanshenasikodakk

Sorayaalavinezhad (۵

خانم ثریا علوی‌نژاد روانشناس کودک و مدرس دانشگاه تهران است که در صفحه خود با استفاده از مطالب و ویدیوهای مختلف نکات مفید و ارزشمند تربیتی کودک را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. این صفحه با ۴۴۲ هزار فالور و نرخ مشارکت ۴٫۵۳ درصد توانسته رتبه پنجم برترین پیج‌های پرورش کودکان و نوجوانان را کسب کند و از لحاظ نرخ مشارکت بیشترین مقدار لیست (۴٫۵۳ درصد ) را داراست. در میان صفحات معرفی شده در این مقاله تنها خانم علوی‌نژاد با استفاده از ابزار ویدیو به آموزش مطالب تربیتی کودک می‌پردازند.

پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- sorayaalavinezhad
پیج تخصصی پرورش کودک و نوجوان- sorayaalavinezhad

بیشتر بخوانید: برترین پیج‌های آموزش و مشاوره روانشناسی

حوزه فعالیت شرکت دیتاک چیست؟

شرکت دانش بنیان دیتاک در حوزه‌های مختلف تکنولوژیک همچون پردازش زبان طبیعی، متن کاوی، ارائه سرویس‌های ویژه تحلیل و پردازش متن، ساخت و ایجاد بولتن خبری، هوش تجاری و داده‌کاوی، تحلیل داده‌های حجیم، جمع‌آوری و تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (شامل تلگرام، اینستاگرام، توییتر و وبسایت‌های خبری)، پیاده‌سازی و تولید نرم‌افزارهای سازمانی و طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت دارد.

دیتاک چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهد؟

عمده‌ترین محصولات و خدمات دیتاک سامانه روابط عمومی دیتاک، بولتن‌ساز، گزارشات تحلیلی (تصویر چهره، شبکه انتشار محتوا و …)، سکوی هوشمند پردازش داده و تله بات دیتاک است.

محصولات دیتاک برای چه کسب و کارها و سازمان‌هایی مناسب است؟

این محصولات به تصمیم‌گیران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها با استفاده از تبدیل داده‌های پراکنده به اطلاعات و دانش موثر و بکارگیری هوش کسب و کار در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند. اصحاب رسانه، روابط عمومی‌ها، فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و … می‌توانند برای بهبود کسب و کار خود از این محصولات بهره ببرند.

چگونه می‌توان با دیتاک در ارتباط بود؟

جهت ارتباط سریع با دیتاک از شماره ۰۹۳۶۲۲۷۰۲۴۲ یا لینک زیر استفاده کنید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]ارتباط با ما[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

محبوبه شانقی

من محبوبه شانقی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع هستم،به حوزه های داده کاوی،تجزیه وتحلیل رفتار کاربران، تحلیل شبکه های اجتماعی و مارکتینگ علاقه مندم. امیدوارم مطالبی که مینویسم مورد پسند خوانندگان محترم قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا