اخبار فضای مجازیعمومی

ترین‌های توییتر در سال ۲۰۱۹

توییتر (Twitter) یک خبرگزاری آنلاین و یک شبکه اجتماعی است که مردم پیام‌های کوتاه را به عنوان یک توییت (Tweet) ارسال می‌کنند و آن را به عنوان راه برقراری ارتباط به کار می‌برند. فرایند توییت کردن شامل ارسال پیامهای کوتاه در یک پلتفرم عمومی است که افراد مختلف آن را دیده و از آن به عنوان یک مطلب مفید استفاده می‌کنند. حتی در برخی از وبسایت ها از توییتر و توییت کردن به عنوان یک نوع میکروبلاگ یاد می‌شود که محتوای کوتاه و دارای معنی ارسال می‌شود.بعضی از افراد نیز از توییتر برای پیدا کردن افراد معروف و به اصطلاح سلبریتی ها استفاده می‌کنند و یا شرکت‌های آنلاین و معروف را فالو می‌کنند. این وضعیت تقریباً همانند سایر شبکه‌های اجتماعی است.

ترین‌های توییتر در سال ۲۰۱۹

توییتر برترین پست‌ها، هشتگ‌ها و شخصیت‌ها را براساس تعداد افرادی که در هر موضوع توییتی در این پلتفرم منتشر کرده‌اند، طی مقاله‌ای  گزارش کرد. در این آمار جالب توییتر تلاش کرده که برترین‌های این پلتفرم را در قالب رده‌بندی‌های ده گانه نمایش دهد. توییتر بیان کرده که هدفش انتشاررتبه‌بندی موضوعات پربحث‌‌تر است!
در اینجا توجه شما را به برترین‌های توییتر در سال ۲۰۱۹ جلب می‌کنیم.

ریتوییت شده‌ترین پست

از جالب‌ترین پست‌های توییتر در سال ۲۰۱۹ همان تخم‌مرغ رکورددار لایک اینستاگرام است که در توییتر هم منتشر شد و باز هم مورد توجه زیادی قرار گرفت و توانست به ریتوییت شده ترین پست‌ توییتر هم تبدیل بشود. یک عکس معمولی از یک تخم‌مرغ معمولی  که رکورد زد!

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

تصویر این تخم مرغ اولین بار در اینستاگرام توسط یک پیج برای عبور از رکورد تعداد لایک پست‌های یک مدل منتشر شد که موفق هم بود.

ریتوییت شده‌ترین پست

دیگر رده‌بندی‌های این گزارش شامل پرکاربرد‌ترین ایموجی‌ها، محبوب‌ترین خواننده‌ها، بحث‌برانگیزترین سیاستمداران، برترین فیلم‌ها، برترین تیم‌های ورزشی و خبرسازترین ورزشکاران است. شما می‌توانید ترین‌های توییتر در سال ۲۰۱۹ را در قالب اینفوگرافیک با مراجعه به هایلایت‌های استوری در اینستاگرام دِیتاک به آدرس dataakcom مشاهده کنید.

منبع: blog.twitter

موضوعات مرتبط: ترین‌های سال ۹۷ چه کسانی بودند؟

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا