عمومی

هر دقیقه اینترنت در ۲۰۱۹

امروزه اکثر افراد به اینترنت دسترسی دارند و بسیاری از امور روزمره‌ی خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی انجام می‌دهند. اما آیا می‌دانید که مردم از هر بستر اینترنت چقدر در طول روز، ساعت و حتی دقیقه استفاده می‌کنند؟‌

آمارهای باور نکردنی عملکرد مردم در اینترنت

حجم استفاده از اینترنت و فضاهای مجازی توسط مردم روز به روز در حال افزایش است. کاربران برای سرگرمی اوقات فراغت، ارتباط با دوستان و افراد مختلف، خرید، دیدن فیلم، یادگیری و آموزش، یافتن موزیک و بسیاری از امور روزمره‌ی خود از اینترنت استفاده می‌کنند.

هر دقیقه اینترنت در ۲۰۱۹

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

آمار موجود در تصویر مربوط به استفاده‌ی کاربران از اینترنت در هر دقیقه در سال ۲۰۱۹ است.
همانطور که در تصویر می‌بینید، در میان شبکه‌های اجتماعی فیسبوک بیشترین ورود به پلتفرم را  با ۱ میلیون ورود (login) در دقیقه تجربه کرده است. اینستاگرام با بیش از۳۴۷ هزار اسکرول در دقیقه جزو شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب در سطح دنیاست.

در میان پلتفرم‌های فیلم و موسیقی، ٰٰکاربران ۶۹۴ هزار ساعت در نتفلیکس فیلم دیده‌اند، ۴۱ موزیک آنلاین را در دقیقه به اشتراک گذاشته و ۴.۵ میلیون بازدید از ویدیوهای یوتیوب را ثبت کرده‌اند.

برعکس دیدگاه عموم مبنی بر کاهش ارتباط ایمیلی، کاربران در یک دقیقه حدود ۱۸۸ میلیون ایمیل ارسال می‌کنند وحدود ۴۱.۶ میلیون پیام را در بستر‌های فیسبوک مسنجر و واتساپ جابه‌جا می‌کنند.

خرید اینترنتی افراد بالغ بر ۹۹۶ هزار دلار در دقیقه است که نشان از رونق کسب‌وکارهای اینترنتی دارد.

این آمار شگفت‌انگیزمی‌تواند برای بسیاری از افراد بخصوص کسب‌وکارهایی که در بستر اینترنت هستند جالب و مفید باشد. چنین کسب‌وکارهایی می‌توانند از این داده‌ها برای شناخت رفتار مردم و یافتن بهترین فضاها برای تبلیغات و فروش محصولات وخدمات خود استفاده کنند.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا