تحلیل شبکه اجتماعی

آپ سوپر اپلیکیشن ایرانی | بررسی اپلیکیشن آسان پرداخت از منظر توییتری‌ها

اپلیکیشن آسان پرداخت یا همان آپ یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های پرداخت کشور محسوب می‌شود که به دلیل ارائه خدمات متنوع، کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. در سری گزارش‌های مربوط به تحلیل افکار عمومی درباره برندها به تحلیل نظرات کاربران فضای مجازی نسبت به این اپلیکیشن در بستر توییتر پرداخته‌ایم.

گزارشات تحلیل شبکه‌های اجتماعی را اینجا بخوانید.

 

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

۶۷٪ نظر خنثی نسبت به آپ

احساسات خنثی کاربران در بستر توییتر نسبت به اپلیکیشن آپ در مجموع ۶۷ درصد به خود اختصاص داده است. توییت‌های دارای محتواهایی در قالب تبلیغات مربوط به این برند و توییت‌هایی که در آنها انتقاد یا رضایتی نسبت به این برند مشاهده نمی‌شد در دسته خنثی قرار گرفت.

نظرات خنثی نسبت به آسان پرداخت

 رضایت ۶ درصدی کاربران درباره آپ

نظرات مثبت نسبت به آسان پرداخت
نمونه توییت ابراز رضایت نسبت به آپ

کمترین درصد در مجموع احساسات نسبت به این برند مربوط به دسته رضایت بود که تنها ۶ درصد را به خود اختصاص داده بود. در این دسته توییتری‌ها با اشاره به شاخص‌هایی مانند امنیت اپلیکیشن، سرویس مشاوره روانشناسی آنلاین، خدمات کارت به کارت و امکانات کیف پول رضایت خود را نسبت به اپلیکیشن آسان پرداخت ابراز کردند.

تحلیل مقایسه‌ای کسب و کارهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی:
مقایسه اسنپ مارکت و اکالا

 

انتقاد؛ ۲۵ درصد نظرات را شامل شد

آنچه باعث انتقاد کاربران توییتری نسبت به اپلیکیشن آپ شده بود به ترتیب عواملی مانند پشتیبانی نامناسب، عدم اعتماد به امنیت اپلیکیشن، دسترسی به اطلاعات شخصی، زیر ساخت فنی نامناسب، طراحی نامناسب اپلیکیشن و کاربر ناپسند بودن اپلیکیشن به شمار می‌روند که در کل ۲۵ درصد از مجموع احساسات انتقادی را به خود اختصاص دادند.

نظرات منفی نسبت به آسان پرداخت
نمونه توییت انتقادی نسبت به آپ

با دیتاک برند خود را ارتقا دهید

امروزه داده‌های شبکه‌های مجازی از اثربخش‌ترین روش‌های شناخت و تحلیل برند محسوب می‌شوند. در نتیجه این شناخت به موقع است که صاحبان کسب و کار می‌توانند تصمیم‌گیری‌های بهتری برای ارتقاء برند خود انجام دهند. دیتاک می‌تواند گزینه مناسبی برای کمک به صاحبان کسب و کار و ذینفعان آن در این مسیر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]با کارشناسان دیتاک در ارتباط باشید[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا