تحلیل شبکه اجتماعی

بهترین رستوران‌ها به روایت اینستاگرام | رده بندی برترین پیج‌های رستوران در تیر ماه

موفق‌ترین رستوران‌ها در اینستاگرام را بشناسید

بهترین رستوران‌ها را در این مقاله بر اساس موفقیت پیج آنها در اینستاگرام بررسی می‌کنیم.

موضوع غذا و مکان‌های تفریحی از موضوعات داغ در اینستاگرام است. بسیاری از رستوران‌ها تلاش می‌کنند با معرفی فعالیت‌های خود کاربران را به مشتریان تبدیل کنند.

تیسترها و اینفلوئنسرهای حوزه رستوران‌گردی هم از ابزارهایی هستند که رستوران‌ها برای بازاریابی از آنها بهره می‌برند.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

بسیاری از افراد هم برای پیدا کردن بهترین رستوران‌‌ها از اینستاگرام بهره می‌گیرند.

دیتاک با مانیتورینگ اینستاگرام به بررسی رستوران‌هایی پرداخته که در پیج اینستاگرام خود فعالیت دارند.

 

بیش از ۳۰۰۰ اکانت رستوران در اینستاگرام توسط دیتاک یافت شده‌ است.

بیشترین رستوران‌ها متعلق به شهر تهران بوده‌اند. بعد از آن رشت و تبریز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. شیراز، اهواز و اصفهان هم پس از آن بیشترین تعداد رستوران در اینستاگرام را دارند.

از این میان صد رستوران برتر که در ماه گذشته فعالیت داشته‌اند مورد بررسی قرار گرفته است.

این رستورا‌ها در مجموع ۱۸۰۰ پست منتشر کردند. ۸۲ هزار  کامنت و حدود یک میلیون لایک دریافت کردند. این پیج‌ها در مجموع ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار فالوور دارند.

رستوران بهزاد است با ۱۲۷ هزار فالوور بیشترین فالوور را دارد.

بهترین رستوران از نظر میانگین لایک رستوران برکه در تبریز است. هر پست این رستوران به طور میانگین ۲۹۰۰ لایک دریافت می‌کند.

رستوران کودک مونولو بیشترین فعالیت از نظر تعداد پست را داشته است. تعداد لایک و کامنت و فالوور رستوران‌هایی که پست زیادی منتشر کردند نشان می‌دهد تنها انتشار پست‌های زیاد نمی‌تواند سبب موفقیت کسب و کارها در اینترنت شود.

رستوران نح که یک رستوران سنتی در رشت است بیشترین میانگین کامنت را در بین این ۱۰۰ رستوران دارد. هر پست این رستوران به طور میانگین ۲۸۹۰ کامنت دریافت می‌کند.

این رستوران از نظر فالوور هم مقام خوبی به دست آورده و با ۹۸هزار فالوور پیج چهارم است.

این رستوران از نظر تعداد لایک هم عملکرد خوبی داشته و با این که در بین پنج رستوران برتر قرار ندارد ولی هر پست آن به طور میانگین ۱۵۰۰ لایک دریافت می‌کند.

رستوران گردان برج میلاد – تهران ۳۶۰ دو بار در این رده بندی ها ظاهر شده است. این رستوران از نظر تعداد کامنت دوم و بر اساس تعداد لایک پنجم شده است.

نام رستوران شور کلی از رشت هم در میان پنج رستوران برتر از نظر فالوور و میانگین لایک دیده می‌شود. این دو رستوران در هر دوی این رده‌بندی‌ها مقام دوم را کسب کرده است.

این رستوران ۱۰۲ هزار فالوور دارد و هر پست آن به طور میانگین ۱,۹۰۰ لایک دریافت می‌کند.

رستوران پلاکباب با وجود تعلیق فعالیت‌های رستوران در فضای مجازی همچنان فعال است. این رستوران در اینگیج مخاطبان موفق عمل کرده و سومین رستوان برتر از نظر میانگین لایک و چهارم از نظر میانگین کامنت است.

به طوری که هر پست آن ۱۸۰۰ لایک و ۵۰۰ کامنت دریافت می‌کند.

حضور رستوران‌های شمالی در بین رستوران‌های پرطرفدار خودنمایی می‌کند. به طوری که در ۲۰ رستوران برتر ۷ رستوران در گیلان و گلستان و مازندران قرار داشتند.

 

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

سما آشوری

فارغ‌التحصیل MBA هستم. چهار سال است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنم. به استراتژی‌های کسب و کار و ترندهای روز بازاریابی علاقه‌مندم. خود را فردی چند بعدی می‌دانم و تلاش می‌کنم تا زندگی را زندگی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا