تحلیل شبکه اجتماعی

برترین پیج های طنز اینستاگرام فارسی | بهترین‌های طنز اینستاگرام در یک نگاه

بر اساس داده‌های اینستاگرام در سال ۹۹

استفاده از شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است، به نحوی که این شبکه اجتماعی در صدر توجه مخاطبان ایرانی قرار دارد. اینستاگرام صفحات مختلفی از بازی، سرگرمی، موسیقی و … را شامل می‌شود که شما بسته به سلیقه خود می‌توانید این صفحات را دنبال کرده و از مطالب آن استفاده کنید. یکی از انواع صفحات پر مخاطب اینستاگرام، صفحات مربوط به طنز هستند که مطالب و ویدئوهای طنز را به اشتراک و خنده را بر لبان دنبال‌کنندگان خود می‌آورند. این صفحات از این طریق تعداد دنبال‌کنندگان خود را افزایش و با انجام تبلیغات برای خود درآمد کسب می‌کنند. ما در این مقاله به معرفی برترین پیج های طنز اینستاگرام براساس داده‌های دیتاک در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

پرمخاطب‌ترین پیج های طنز اینستاگرام فارسی

براساس داده دیتاک در اینستاگرام که در سال ۹۹ بر اساس شاخص‌های مختلفی انجام شده، برترین صفحات و پیچ های طنز اینستاگرام بر اساس میزان تعداد فالوور عبارت‌اند از:

پرمخاطب‌ترین پیج‌های ظنز فارسی در اینستاگرام
پرمخاطب‌ترین پیج‌های ظنز فارسی در اینستاگرام

۱- بهترین کلیپ‌های سریال طنز

پیج بهترین کلیپ‌های سریال طنز همانطور که از نامش پیداست کلیپ‌های طنز سریال‌ها، برنامه‌های مختلف صدا و سیما، فیلم‌های سینمایی و سریال‌های نمایش خانگی را به اشتراک می‌گذارد و به همین دلیل ویدئوهای آن از تنوع بالایی برخوردار است. این پیج با بیش از ۷۶۶٫۷k فالوور از نظر تعداد فالوور در رتبه نخست قرار دارد. تعداد لایک هر پست آن ۲٫۶k است و میانگین تعداد کامنت آن ۲۶ است که آمار خوبی محسوب نمی‌شود و این نشان می‌دهد که دنبال‌کنندگان خود صفحه، صرفا ویدئوها را تماشا می‌کنند. نرخ مشارکت کاربران براساس داده‌های به دست آمده ۰٫۳۵٪ است. این پیج بیشتر کلیپ‌های خود را از فیلم‌های تلویزیون و سینما انتخاب و گاها اگر در مسابقه‌ای مطالب خنده دار یا جذابی ارائه شود آن‌ها را به اشتراک می‌گذارد.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک
برترین پیج های طنز اینستاگرام- topkade
برترین پیج های طنز اینستاگرام- topkade

۲- بهترین‌های طنز در طنزنما ایران

پیچ بهترین‌های طنز در طنزنما ایران در رتبه دوم لیست بهترین های طنز اینستاگرام از نظر تعداد فالوور قرار دارد. این پیچ بیشتر مطالب طنز و ویدئوهای طنزی که در تلویزیون، سینما و … پخش می‌شود را به اشتراک می‌گذارد.، ویدئوهایی که این پیچ به اشتراک می‌گذارد جنبه طنز و خنده‌دار دارد. این پیچ با ارائه ویدئوهای طنز توانسته ۶۲۷/۱k فالووررا جذب کند. میانگین تعداد لایک هر پست پیج ۵k و میانگین تعداد کامنت مخاطبان نیز ۵۴ است، میانگین نرخ مشارکت بر اساس مشارکت کاربران ۰٫۸۰٪ است.

برترین پیج های طنز اینستاگرام- tanznamairan
برترین پیج های طنز اینستاگرام- tanznamairan

۳- دورهی، سریال، سینمایی، فان

دورهمی، سریال، سینمایی، فان از پیج های پرمخاطب اینستاگرام محسوب می‌شود که بیش از ۶۱۶٫۷k فالوور دارد. این پیج بسته به تعداد فالوور بالا، گاها کار تبلیغات را نیز انجام داده و از این طریق کسب درآمد می‌کند. علاوه بر ارائه سکانس‌های طنز تلویزیون و سینما سکانس‌های جذاب دیگری را نیز به اشتراک می‌گذارد. جالب است بدانید که این پیج از لحاظ میانگین تعداد لایک، کامنت و نرخ مشارکت در رتبه نخست قرار دارد. میانگین تعداد لایک هر پست آن ۱۳٫۳k، میانگین تعداد کامنت ۱۱۳ و در نهایت نرخ مشارکت آن ۲٫۱۸٪ است.

برترین پیج های طنز اینستاگرام- fun_tur
برترین پیج های طنز اینستاگرام- fun_tur

۴- طنز ایرانی

پیج طنز ایرانی چهارمین پیج برتر از لحاظ تعداد فالوور به شمار می‌رود که تعداد اعضا و دنبال‌کنندگان آن بیش از ۵۱۰٫۵k است. این صفحه لحظات نابی را با به اشتراک گذاشتن ویدئوهای جذاب ایرانی برای مخاطبان فراهم می کند. علاوه بر سکانس سریال و برنامه‌های تلویزیون و سینمایی ویدئوهای جذاب دیگری را نیز به اشتراک می‌گذارد. میانگین تعداد لایک هر پست این صفحه ۵٫۹k و میانگین تعداد کامنت آن ۹۳ است. نرخ مشارکت کاربران نیز در این پیج ۱٫۱۸٪ است.

برترین پیج های طنز اینستاگرام- tanzeiran
برترین پیج های طنز اینستاگرام- tanzeiran

۵- سکانس های برتر سریال های طنز

پیج سکانس‌های برتر سریال‌های طنز همانطور که از نامش مشخص است به ارائه سکانس های برتر سریال‌های پرمخاطب طنز می‌پردازد و در این زمینه با به اشتراک‌گذاری مطالب و ویدئو های طنز سریال‌ها لحظات نابی را برای مخاطبان خود ایجاد می‌کند. این پیج همچنین با ارائه ویدئوهای قدیمی سریال‌ها خاطرات گذشته را زنده می‌کند. این پیج پرطرفدار بیش از ۳۲۸٫۴k فالوور را با میانگین تعداد لایک هر پست ۲٫۹k و میانگین تعداد کامنت هر پست ۲۱ داراست و نرخ مشارکت و فعالیت کاربران در آن براساس داده‌های دیتاک ۰٫۹۱٪ است.

برترین پیج های طنز اینستاگرام- new_vids
برترین پیج های طنز اینستاگرام- new_vids

حوزه فعالیت شرکت دیتاک چیست؟

شرکت دانش بنیان دیتاک در حوزه‌های مختلف تکنولوژیک همچون پردازش زبان طبیعی، متن کاوی، ارائه سرویس‌های ویژه تحلیل و پردازش متن، ساخت و ایجاد بولتن خبری، هوش تجاری و داده‌کاوی، تحلیل داده‌های حجیم، جمع‌آوری و تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (شامل تلگرام، اینستاگرام، توییتر و وبسایت‌های خبری)، پیاده‌سازی و تولید نرم‌افزارهای سازمانی و طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت دارد.

دیتاک چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهد؟

عمده‌ترین محصولات و خدمات دیتاک سامانه روابط عمومی دیتاک، بولتن‌ساز، گزارشات تحلیلی (تصویر چهره، شبکه انتشار محتوا و …)، سکوی هوشمند پردازش داده و تله بات دیتاک است.

محصولات دیتاک برای چه کسب و کارها و سازمان‌هایی مناسب است؟

این محصولات به تصمیم‌گیران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها با استفاده از تبدیل داده‌های پراکنده به اطلاعات و دانش موثر و بکارگیری هوش کسب و کار در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند. اصحاب رسانه، روابط عمومی‌ها، فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و … می‌توانند برای بهبود کسب و کار خود از این محصولات بهره ببرند.

چگونه می‌توان با دیتاک در ارتباط بود؟

جهت ارتباط سریع با دیتاک از شماره ۰۹۳۶۲۲۷۰۲۴۲ یا لینک زیر استفاده کنید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]ارتباط با ما[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا