روابط عمومی

نسل سوم محصول روابط عمومی هوشمند دیتاک

روابط عمومی ۳۶۰ درجه دیتاک

روابط عمومی یا PR پلی مابین یک سازمان با مخاطبین آن است که مدیریت چرخه اطلاعات رو برعهده داره اما این مفهوم امروزه رنگ دیگری به خود گرفته و برندسازی و فروش سازمانی به ارتباط تنگاتنگی با مصرف‌کننده، مشتری و مخاطب هدف گره خورده است.

نقش دیتا در روابط عمومی

باتوجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، مخاطبین در سراسر جهان از طریق بسترهای شبکه‌های اجتماعی، وبسایت، پایگاه‌های خبری و … حتی اگر بزرگ‌ترین واحد روابط عمومی دنیا را هم که داشته باشیم، جمع‌آوری همه اتفاقات پیرامون از سایت و شبکه‌های اجتماعی و اخبار مضاف بر آن، تحلیل تک به تک دیتاها و ارائه گزارش به مدیران، نیاز به کار تمام وقت چندین و چند متخصص دارد. البته تا همه‌ی این کارها انجام شود و به مرحله پاسخ به رویدادها برسیم، تاریخ اطلاعات منفضی می‌شوند!

در نتیجه نبودن یک برنامه جامع ارتباطی باعث خواهد شد که سازمان‌ها بسیاری از فرصت‌ها را از دست بدهند.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

شاید در گذشته با درنظر داشتن رویدادها، تقویم‌ها و برگزاری مراسم‌های مرتبط با سازمان و مخاطبین می‌توانستیم کارهای روابط عمومی را پیش ببریم اما امروزه بدون درنظر داشتن اینکه در دنیای دیجیتال درمورد محصول و خدمات ما چه دیدگاه‌هایی وجود دارد غیر ممکن است.

ارتباط دو سویه در تجزیه و تحلیل اطلاعات در جهان امروز ضامن بقای سازمانی ما هست. این درحالی‌ست که اکثر شرکت‌ها این ارتباط را با مخاطبین برقرار نکرده‌اند.

البته دلیل واضحی دارد چون برقراری ارتباط مستلزم هزینه زیاد، اختصاص منابع انسانی متخصص و زمان بسیار زیادی هست که دیتاک دقیقا همین مسئله را برای سازمان‌ها حل کرده است.

درواقع اینطور می‌توان گفت که تفاوت سازمان‌های موفق و ناموفق در دنیای امروز گاه به ارتباط صحیح با مخاطب گره خورده است. اما با حجم اطلاعات امروز تعداد مخاطبینی که درمورد ما در سراسر جهان فکر می‌کنند، می‌نویسند و صحبت می‌کنند بسیار زیاد است و رصد آن‌ها بدون وجود پلتفرم غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: روابط عمومی مردم محور و تفاوت آن با تبلیغات

راهکار هوشمند روابط عمومی چیست؟

حال یک سوال مهم: چطور می‌توانیم تمام این دیتاها را تجزیه و تحلیل کنیم و از آن مهم‌تر اولویت‌بندی کنیم که بتوانیم بازخورد مناسبی از مخاطب هدف داشته باشیم؟

دیتاک برای شکل‌دهی صحیح، ارتباط مشتریان و سازمان راهکاری هوشمند به شما ارائه می‌دهد. نسل سوم محصولات روابط عمومی می‌تواند تمامی این مسائل شما را برطرف کند.

شما به کمک محصول روابط عمومی ۳۶۰ درجه (PR360) دیتاک می‌توانید اخبار پیرامون سازمان خود را جمع‌آوری و تحلیل کنید تا در ادامه به درستی در راستای توسعه محصول و خدمات مورد نیاز مشتری قدم بردارید.

پلتفرم روابط عمومی هوشمند دیتاک امکان مدیریت اخبار، اطلاعات، داده‌های شبکه های اجتماعی پیرامون سازمان شما، حیطه فعالیت و بازار هدف شما را به صورت کمی و کیفی به شما انتقال می‌دهد و شم تنها با یک کلیک می‌توانید گزارشات را به مدیریت ارائه دهید.

آمار و نمودارهای دقیق از وبسایت‌های خبری، شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام حتی به صورت تخصصی تحلیل کامنت‌ها، بستر توییتر، بستر تلگرام و … بررسی می‌شود و دسته‌بندی محتوا براساس کار شما نظیر روزمره، اجتماعی، اقتصادی و … انجام می‌شود.

راه‌حل چیست؟

پیشرو و متمایز بودن جایگاهی است که تنها به شرکت‌هایی داده می‌شود که برای بروز شدن ارزش قائل باشند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات دیتاک و استفاده از نسخه دموی سامانه با ما در ارتباط باشید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7%DA%A9/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]از راهکار داده محور دیتاک بهره ببرید[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا