عمومی

سیستم هوش مصنوعی علی‌بابا پیشرو در تشخیص کرونا

در دنیای امروز، تکنولوژی در اکثر حوزه‌ها ورود کرده و دنیای پزشکی نیز از این موضوع مستثنی نیست. پیش‌تر در بلاگ دیتاک از کاربرد هوش‌‌ مصنوعی در تشخیص کرونا، ویروس جدیدی که این روزها تمام دنیا را به خود مشغول کرده، گفتیم. سیستم هوش مصنوعی علی‌بابا نیز اخیرا مدعی شده که قادر است بیماران کرونا مثبت را تشخیص دهد.

سیستم هوش مصنوعی علی‌بابا

غول تکنولوژی چینی، علی‌بابا، اخیراً یک سیستم هوش مصنوعی برای تشخیص COVID-19 (کرونا ویروس) ایجاد کرده است. مدیران این شرکت با بیان اینکه این سیستم هوش مصنوعی می‌تواند با پردازش تصویر سی‌تی‌اسکن سینه‌ی بیماران مشکوک به کرونا، ابتلا یا عدم ابتلای آن‌ها به این بیماری را با دقت ۹۶٪ تشخیص دهد عنوان کرده‌اند که این کار برای پزشکان (نیروی انسانی) حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد.
بر طبق این گزارش، سیستم هوش مصنوعی علی‌بابا با ۵۰۰۰ مورد دیتا و تصویر تایید شده و مثبت کروناویروس آموزش داده شده است و در حال آزمایش در بیمارستان‌های چین است.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

تاکنون حداقل ۱۰۰ مرکز مراقبت‌های بهداشتی در حال حاضر از هوش مصنوعی علی‌بابا استفاده می‌کنند.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا