اخبار فضای مجازی

دایرکت در نسخه تحت وب اینستاگرام

اگر تا به حال از نسخه‌ی تحت وب اینستاگرام استفاده کرده باشید متوجه شده‌اید که در این پلتفرم امکان ارسال، دریافت و مشاهده‌ی پیام دایرکت وجود ندارد. این شرکت به تازگی  به تعداد بسیار کمی از کاربرانش امکان ارسال دایرکت در نسخه تحت وب اینستاگرام را داده است.

این ویژگی فعلا به صورت آزمایشی در حال انجام است و هنوز برای همه‌ی کاربران فعال نیست. به گفته‌ی کمپانی اینستاگرام، جزییات بیشتر این ویژگی در آینده اعلام خواهد شد.

در پیام دایرکت اینستاگرام تحت وب، کاربران می‌توانند گروه‌های جدید ایجاد کنند و یا با افراد از صفحه‌ی دایرکت یا پروفایل شخصی شان یک چت را شروع کنند.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

دیگر ویژگی‌های آتی

به گفته‌ی اینستاگرام در آینده امکان اشتراک‌گذاری پست از دسکتاپ و مشاهده‌ی تعداد کل پیام‌های خوانده نشده در نسخه‌ی تحت وب ایجاد خواهد شد. همچنین کاربران قادر به فعالسازی و دریافت نوتیفیکیشن دایرکت دسکتاپ خواهند بود. در حال حاضر امکان مشاهده و انتشار استوری در اینستاگرام تحت وب فعال است.

چرا پیام دایرکت در نسخه تحت وب می‌تواند مفید باشد؟

ویژگی ارسال دایرکت در نسخه تحت وب اینستاگرام برای کسب‌وکارها، اینفلوئنسرها و هر فرد دیگری که استفاده‌ی زیادی از دایرکت اینستاگرام دارد، مزیت محسوب می‌شود و به کاربران برای تجربه‌ی این برنامه تحت دستگاه‌های مختلف کمک می‌کند.

مارک زاکربرگ سال گذشته بیان کرده بود که شرکت قصد دارد در نهایت به کاربران فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام، صرف نظر از پلتفرم مورد استفاده، امکان چت کردن بدهد. هدف کمپانی از این کار افزایش و تسهیل ارتباطات آنلاین و تجربه کاربری بهتر برای کاربران است.

منبع: theverge

مطالب مرتبط: هوش مصنوعی چگونه اکسپلور اینستاگرام شما را مرتب می‌کند؟!

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا