تحلیل شبکه اجتماعیعمومی

بهترین بازیگران مرد ایرانی در اینستاگرام | پرطرفدارترین بازیگران مرد

بر اساس داده‌های اینستاگرام در سال ۹۹

در اینستاگرام افراد بسیاری از مردم عادی گرفته تا سیاست‌مداران و بازیگران حضور فعال دارند و از طریق این شبکه اجتماعی پر‌مخاطب با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند که البته در این میان بازیگران بسته به محبوبیتی که به واسطه دیده شدن و بازی در نقش های مختلف دارند از طریق این رسانه اجتماعی با طرفداران خود ارتباط برقرار و مطالبی را در قالب عکس نوشته، تصاویر، آخرین بازی ها، ویدئوها و … منتشر می‌کنند. بازیگران به دلیل اینکه در میان مردم شناخته شده و محبوب هستند تعداد دنبال‌کننده (فالوور) بیشتری دارند. ما در این گزارش به معرفی برترین و بهترین بازیگران مرد در اینستاگرام براساس تعداد فالوور خواهیم پرداخت.

برترین بازیگران مرد در اینستاگرام

راحتی استفاده از اینستاگرام و ظرفیت‌هایی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد باعث شده است تا این شبکه اجتماعی در ایران در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار بگیرد. در این شبکه اجتماعی بازیگران، رجال سیاسی، مردم عادی و … عضو هستند. شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید برترین بازیگران مرد در اینستاگرام چه کسانی هستند، براساس شاخص‌های مختلف داده‌های اینستاگرام ۱۰ بازیگر مرد براساس بالاترین تعداد فالوور عبارت اند از:

برترین و بهترین بازیگران مرد در اینستاگرام
برترین و بهترین بازیگران مرد در اینستاگرام
۱) رامبد جوان

رامبد جوان با پخش چندین فصل خندوانه به مجری و بازیگری محبوب تبدیل شده است که طرفداران زیادی دارد. صفحه رامبد جوان از نظر تعداد اعضا در رتبه نخست بهترین بازیگران مرد از لحاظ تعداد فالوور قرار دارد و تعداد دنبال‌کنندگان آن ۱۱٫۲m، میانگین تعداد لایک هر پست ۱۱۵k و میانگین تعداد کامنت آن ۳٫۵k است، نرخ مشارکت در این صفحه ۱٫۰۶٪ نیز است.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک
برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- رامبد جوان
برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- رامبد جوان
۲) محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با بیش از ۱۰m دنبال‌کننده در رتبه دوم لیست از نظر تعداد فالوور قرار دارد. میانگین تعداد لایک هر پست گلزار حدود ۲۸۳٫۸k است. تعداد کامنت آن ۸٫۵k و نرخ مشارکت کاربران در این صفحه ۲٫۹۰٪ است.

برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- محمدرضا گلزار
برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- محمدرضا گلزار
۳) امین حیایی

امین حیایی براساس تعداد فالوور در رتبه سوم برترین بازیگران مرد قرار دارد که بیش از ۷٫۱m دنبال‌کننده دارد و میانگین تعداد لایک هر پست آن ۱۹۲٫۶k است. میانگین تعداد کامنت این صفحه نیز ۳٫۲k و نرخ مشارکت در این پیج ۲٫۷۴٪ است. امین حیایی از بازیگران محبوب کشورمان است که در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته و در اکثر موارد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. حضور او در برنامه عصر جدید به عنوان یکی از داوران باعث افزایش محبوبیت این بازیگر شد.

برترین بازیگران مرد اینستاگرام- امین حیایی
برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- امین حیایی
۴) نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بیش از ۶٫۴m فالوور که از نظر تعداد دنبال‌کننده در رتبه چهارم قرار دارد ولی از لحاظ نرخ مشارکت کاربران، میانگین تعداد لایک هر پست و تعداد کامنت در رتبه نخست لیست قرار دارد، میانگین لایک هر پست این صفحه ۷۶۲٫۲k، میانگین تعداد کامنت آن ۱۱k و نرخ مشارکت در آن نیز ۱۲٫۰۹٪ است. محمد‌زاده از بازیگران جوان و پرتلاش در نقش‌های مختلفی بازی کرده است که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- نوید محمد‌زاده
برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- نوید محمد‌زاده
۵) بهرام رادان

بهرام رادان بیش از ۶٫۰۷m فالوور در رتبه پنجم لیست برترین بازیگران مرد قرار دارد. میانگین تعداد لایک هر پست این پیج ۱۷۵٫۶k، میانگین تعداد کامنت ۳٫۰۶k و نرخ مشارکت نیز در این صفحه ۲٫۹۴٪ است. رادان از بازیگران مطرح کشورمان محسوب می‌شود که در فیلم‌های پر طرفدار زیادی ایفای نقش کرده است.

برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- بهرام رادان
برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- بهرام رادان
۶) رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر طنز کشورمان که همه به نوعی با بازی‌های خوب آن خاطره دارند با بیش از ۵٫۹m فالوور در رتبه ششم لیست قرار دارد. میانگین تعداد لایک هر پست عطاران ۲۱۸٫۳k و میانگین تعداد کامنت هر پست وی نیز ۳٫۰۶k است. نرخ مشارکت در این کانال پر مخاطب ۳٫۷۱٪ است.

برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- رضا عطاران
برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- رضا عطاران
۷) پرویز پرستویی

پرویز پرستویی از بازیگران قدیمی و محبوب کشورمان محسوب می‌شود. وی در زمینه‌های مختلفی پست منتشر می‌کند. تعداد دنبال‌کنندگان پیج پرستویی بیش از ۵٫۸m فالوور با میانگین تعداد لایک هر پست ۸۶٫۰۷k و میانگین کامنت هر پست ۲k است. نرخ مشارکت در این پیج ۱٫۵۰٪ است.

برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- پرویز پرستویی
برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- پرویز پرستویی
۸) محسن تنابنده

محسن تنابنده از بازیگران طنز شناخته می‌شود که محبوبیت وی با مجموعه پایتخت به اوج خود رسید. تنابنده با بیش از ۵٫۱۴m فالوور هشتمین فرد از لیست بهترین بازیگران مرد ایرانی در اینستاگرام است. میانگین تعداد لایک هر پست وی ۳۵۳٫۷k و میانگین تعداد کامنت نیز ۹٫۰۶k است. نرخ مشارکت در این پیج بیش از ۷٫۰۵٪ است.

برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- محسن تنابنده
برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- محسن تنابنده
۹) سید جوان رضویان

سید جوان رضویان از بازیگران طنز کشورمان محسوب می‌شود که بیشتر در ژانر کمدی به ایفای نقش پرداخته است. رضویان بیش از ۳٫۸m فالوور دارد و رتبه نهم برترین بازیگران مرد ایرانی در اینستاگرام را به خود اختصاص داده است. میانگین تعداد لایک هر پست وی ۱۱۱٫۷k و تعداد کامنت برای هر پست منتشر شده ۱٫۴k است. نرخ مشارکت در این پیج ۲٫۹۱٪ است.

برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- سید جواد رضویان
برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- سید جواد رضویان
۱۰) کامبیز دیرباز

پیج کامبیز دیرباز از بازیگران خوب سینمای ایران که در سریال‌های مختلفی ایفای نقش کرده است بیش از ۳٫۴m فالوور دارد. میانگین تعداد لایک هر پست دیرباز ۱۶۳٫۵k است. تعداد کامنت هر پست نیز ۴k و نرخ مشارکت در این پیج ۷٫۸۲٪ است.

برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- کامبیز دیرباز
برترین بازیگران مرد در اینستاگرام- کامبیز دیرباز

بازیگران در کنار رجال سیاسی و فوتبالیست‌ها از شناخته‌شده‌ترین افراد جامعه محسوب می‌شوند که طرفداران زیادی دارند، به همین دلیل وجود این افراد در بستر شبکه‌های اجتماعی باعث‌ می‌شود تا طرفدارنشان آن‌ها را  دنبال کنند و از این طریق بتوانند از آخرین اخبار، تصاویر و مطالب آن‌ها آگاهی پیدا کنند.

حوزه فعالیت شرکت دیتاک چیست؟

شرکت دانش بنیان دیتاک در حوزه‌های مختلف تکنولوژیک همچون پردازش زبان طبیعی، متن کاوی، ارائه سرویس‌های ویژه تحلیل و پردازش متن، ساخت و ایجاد بولتن خبری، هوش تجاری و داده‌کاوی، تحلیل داده‌های حجیم، جمع‌آوری و تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (شامل تلگرام، اینستاگرام، توییتر و وبسایت‌های خبری)، پیاده‌سازی و تولید نرم‌افزارهای سازمانی و طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت دارد.

دیتاک چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهد؟

عمده‌ترین محصولات و خدمات دیتاک سامانه روابط عمومی دیتاک، بولتن‌ساز، گزارشات تحلیلی (تصویر چهره، شبکه انتشار محتوا و …)، سکوی هوشمند پردازش داده و تله بات دیتاک است.

محصولات دیتاک برای چه کسب و کارها و سازمان‌هایی مناسب است؟

این محصولات به تصمیم‌گیران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها با استفاده از تبدیل داده‌های پراکنده به اطلاعات و دانش موثر و بکارگیری هوش کسب و کار در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند. اصحاب رسانه، روابط عمومی‌ها، فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و … می‌توانند برای بهبود کسب و کار خود از این محصولات بهره ببرند.

چگونه می‌توان با دیتاک در ارتباط بود؟

جهت ارتباط سریع با دیتاک از شماره ۰۹۳۶۲۲۷۰۲۴۲ یا لینک زیر استفاده کنید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]ارتباط با ما[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا