بیگ دیتا

بهترین ابزارهای سال ۲۰۲۱ در تجزیه و تحلیل داده های بزرگ

شرکت‌ها از بهترین ابزار تجزیه و تحلیل داده های بزرگ برای پیش بینی و تعیین رفتار در مقیاس بزرگ استفاده می‌کنند. از این ابزار برای کمک به شما در تصمیم گیری و دیدن تأثیر آنها بر این گروه‌بندی استفاده می‌کنند. این کار می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهند، محصولات و خدمات بهتری ارائه دهند و ببینند که مصرف کنندگان چگونه هزینه‌های بیشتری را متحمل می‌شوند و البته سود و رشد بیشتری دارند.

در این مقاله با خدمات نرم افزار کلان داده و بهترین محصولات آن در دیتاک بیشتر آشنا خواهید شد. دیتاک خود دارای ابزارهای بسیار قدرتمند جهت آنالیز بیگ دیتا است. ما تمام نقاط قوت و ضعف آنها را پوشش خواهیم داد تا بدانید دقیقاً کدام یک برای نیازهای شما بهتر کار خواهد کرد. در پایان این مقاله شما خواهید دانست که کدام یک از ۱۳ گزینه برتر نرم افزار داده بزرگ برای شما مناسب است.

برترین ابزار تحلیل داده های بزرگ :

۱. Tableau ( تابلو)

Tableau فوق العاده قدرتمند است. به محض مشاهده ویژگی‌های موجود در Tableau این واقعیت که یکی از بالغ‌ترین و قدرتمندترین گزینه‌های موجود است به شما ثابت خواهد شد. یادگیری این سیستم عامل کمی دشوار است، اما اگر این کار را انجام دهید ارزش آن را دارد.  Tableau از اوایل تجزیه و تحلیل داده های بزرگ وجود داشته است و با رشد صنعت همچنان رشد می‌کند و رشد می‌کند.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

سیستم عامل Tableau بسیار بصری است و ویژگی‌های جامعی را ارائه می‌دهد. Tableau می‌تواند هر مقدار داده، بدون توجه به اندازه را کنترل کند. این داشبورد قابل تنظیم است و داده های زمان واقعی (real time data) را در روش‌های بصری برای کاوش و تجزیه و تحلیل ارائه می‌دهد. به دلیل انعطاف پذیر بودن تنظیمات، می‌تواند داده‌ها را به روش‌های قدرتمندی ترکیب کند. این سیستم عامل دارای چندین ویژگی هوشمند است و با سرعت برق کار می‌کند. از همه بهتر، این تعاملی است و حتی می‌تواند در دستگاه‌های تلفن همراه کار کند و داده‌ها را از طریق داشبورد مشترک به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید: نقش و تاثیر بیگ دیتا در آموزش

 

نکات مثبت سیستم عامل Tableau :

  • هنگام ایجاد گزارش‌های تجسم سفارشی بسیار انعطاف پذیر است.
  • موتور قدرتمندی دارد که می‌تواند چندین نقطه داده را با هم مخلوط کند.
  • پایگاه کاربر بسیار فعال با پشتیبانی از اتصالات خارج از جعبه.
  • پرس و جوهای داده بدون نیاز به دانستن کد امکان پذیر است.

نکات منفی سیستم عامل Tableau :

  • هیچ ابزاری برای انتقال و استقرار در بین چندین سرور ساخته نشده است.

۲. Zoho Analytics

Zoho Analytics یک سیستم عامل واقعا خوب است. مدتهاست که صحبت از CRM و داده های پیش بینی شده می‌شود. آنها می‌توانند همه چیز، از تجزیه و تحلیل تا فروش را کنترل کنند. این پلت فرم ترکیبی عالی از تمام ویژگی‌های خود را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.

 Zoho Analytics فقط در تجزیه و تحلیل داده های بزرگ متوقف نمی‌شود. محصول آنها بسیار مقرون به صرفه است و ویژگی‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. آنها در ادغام با گوگل، گزارش‌های تجزیه و تحلیل داده های بسیار ارزشمند و تعداد زیادی ابزار عالی تبلیغات تجاری را ارائه می‌دهند. رابط کاربری آنها بسیار بزرگ است، اما به این دلیل است که بسیاری از ویژگی‌های عالی در آن وجود دارد. تجزیه و تحلیل پیشرفته آنها می‌تواند داده‌های شما را از طریق کانال‌های فروش و گزارش‌های دیگر اجرا کند. برای ردیابی می‌توانید داده‌های خود را دستکاری کرده و در مدت طولانی ثبت کنید.

نکات مثبت Zoho Analytics :

  • مدل‌های جامع گیمیفیکیشن را ارائه می‌دهد.
  • گزارشات بسیار دقیق است.
  • شامل ادغام سایر ویژگی‌ها مانند ابزارهای بازاریابی است.

نکات منفی Zoho Analytics :

  • اتوماسیون گردش کار به نسخه Professional محدود می‌شود.

۳. Splunk

Splunk یک گزینه عالی برای بسیاری از افراد مختلف است. این سیستم عامل می‌تواند داده‌های بنگاه‌های اقتصادی کوچک، متوسط و بزرگ و همچنین ادارات دولتی و غیرانتفاعی را مدیریت کند. مجوز یک کاربر برای ۱۰۰۰ تا ۴۹۹۹ کار می‌کند و می‌تواند در هر مکانی از طریق دستگاه‌های تلفن همراه مستقر شود. این فناوری قادر است داده‌ها را جمع آوری کرده و سپس فهرست بندی کند که به شما امکان می‌دهد آنها را جستجو و مرتب کنید.

همچنین می‌تواند داده‌ها را تجزیه و تحلیل و گزارش کند و از برخی ویژگی‌های گزارشگری بصری بسیار زیبا استفاده می‌کند. این به طور خودکار متوجه می‌شود که هر یک از الگوهای داده غیر طبیعی است و به شما امکان می‌دهد به لطف ویژگی نظارت بر زمان واقعی اطلاع دهید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا رابط کاربری خود را شخصی سازی کنید که استفاده از آن را آسان می‌کند. رایج ترین ابزارهای شما را می‌توان از هر زمان که بخواهید از ابتدا نشان دهد.

نکات مثبت سیستم عامل Splunk :

  • سازگار برای هر نوع نیاز سازمانی
  • نظارت بر زمان واقعی تمام داده‌ها
  • گزارش و تجزیه و تحلیل بصری
  • رابط‌های کاربری قابل برنامه ریزی

نکات منفی سیستم عامل Splunk :

  • کم تر از رقیب های خود شناخته شده است.

۴. Sas visual analytics

آنالیز SAS Visual تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری نوع بینش قدرتمندی را که شرکت‌ها در داده‌های خود نیاز دارند ، آسان می‌کند. این یکی از گزینه‌های مناسب برای هر کسی است که به یک رابط کاربری آسان احتیاج دارد و بدش نمی‌آید که برای راحتی کار خود هزینه کند. این نرم افزار در هنگام ایجاد نمایشگرهای تصویری و نمایش داده‌های شما بسیار عالی است. مشاغل می‌توانند با استفاده از آنها تجزیه و تحلیل خود را در جلسات مختلف نشان دهند و به ادارات مختلف کمک کنند تا درک کنند که چگونه همه اینها با هم ارتباط دارند. این برنامه همچنین قادر به داده کاوی و مدل سازی آماری است. این برنامه تجزیه و تحلیل داده‌ها را حتی ساده‌تر می‌کند. مدل‌های پیش بینی کننده می‌توانند در پیش بینی و برآورد ریسک و پاداش برای کمپین های مختلف بازاریابی کمک کنند.

نکات مثبت آنالیزور SAS Visual :

  • بسیار سریع، قدرتمند و مقیاس پذیر
  • قابلیت پشتیبانی همزمان از تعداد زیادی کاربر را دارد.
  • داشبورد نمونه کارها قابل تنظیم برای هر یک از مشاغل خاص.
  • به لطف ویژگی‌های کشیدن و رها کردن (Drag and Drop)، استفاده از آن آسان است.

نکات منفی آنالیزور SAS Visual:

  • کمتر از سیستم عامل های رقیب با منابع خارجی سازگار است.

۵. Talend

Talend نیز گزینه بسیار خوبی است. این نرم افزار یک استودیوی باز است که با استفاده از مجوز رایگان می‌تواند هزاران تن داده را اداره کند. از NoSQL و Hadoop برای اتصال همه چیز به یکدیگر استفاده می‌کند. Talend یک پایگاه داده عظیم است. برای رسیدگی به اجزا و اتصالات می‌توانید از مجوز اشتراک استفاده کنید. با Spark و MapReduce کار می‌کند. این سیستم عامل می‌تواند از طریق ایمیل و تلفن، پشتیبانی از وب را به کاربران دارای مجوز ارائه دهد.

 بنابراین شما همیشه می‌توانید با هر گونه سوال تماس بگیرید که رابط کاربری iffy را جبران می‌کند. این سیستم عامل همچنین داده‌های زمان واقعی را ارائه می‌دهد. این برنامه می‌تواند با Spark streaming ، IoT و یادگیری ماشین ارتباط برقرار کند. استودیوی باز کاملا رایگان است. بقیه محصولات موجود در مجموعه هزینه‌های مبتنی بر اشتراک را ارائه می‌دهند که براساس نیازهای خاص شما انعطاف پذیر است.

نکات مثبت برنامه Talend:

  • قابلیت مدیریت چندین منبع داده.
  • ETL و ELT را برای استفاده از داده‌های بزرگ ساده سازی کنید.
  • به لطف ارائه چندین اتصال دهنده در یک پلت فرم واحد، راه حل‌های سفارشی ارائه می‌دهد.
  • می‌تواند سرعت و مقیاس گذاری و همچنین Spark را کنترل کند.

نکات منفی سیستم عامل Talend:

  • سفارشی سازی بسیار دشوار است.

 

۶. Cassandra

Cassandra Apache یکی دیگر از ابزارهای رایگان یعنی یک نرم افزار تجزیه تحلیل داده‌های بزرگ است. این نرم افزار با منبع آزاد می‌تواند حجم گسترده‌ای از داده‌ها را به لطف NoSQL DBMS که ساخته شده است مدیریت کند. حتی می‌تواند داده‌هایی را که در سرورهای مختلف کالا توزیع شده است، اداره کند. این زبان CQL ساختار (Cassandra)  خاص خود را دارد تا با پایگاه داده خود ارتباط برقرار کند. برخی از شرکتهای بسیار مشهور کاساندرا را به دلیل عملکرد خوب آن انتخاب کرده‌اند. از جملهFacebook ،American Express ،Accenture ،Yahoo ، General Electric و Honeywell همه از این ابزار استفاده می‌کنند. این برنامه در هیچ یک از مجموعه های‌ ابزارهای تجزیه تحلیل داده‌های بزرگ  که شامل معماری حلقه‌ای ساده، تکثیر خودکار و ذخیره‌سازی ساختاری آسان با ورود به سیستم است، هیچ یک از نقاط خرابی را ندارد. اگرچه عیب یابی و تعمیر و نگهداری می‌تواند کمی بیشتر از سایر ابزارها تلاش کند، اما قیمت رایگان ارزش این کار را دارد. این ویژرگی‌ها را با این واقعیت مخلوط کنید که دارای چنین زمان پاسخ سریع است و منابع سیستم بیش از حد مصرف نمی‌کند و شما یک برنده خواهید داشت.

نکات مثبت ابزار Cassandra Apache :

  • مقادیر عظیم داده را خیلی سریع کنترل می کند.
  • مقیاس بندی به صورت خطی آسان است.
  • فضای ذخیره سازی به صورت log ساخته شده است.
  • تکثیر خودکار.

نکات منفی Cassandra Apache:

  • هیچ قفلی در سطح ردیف وجود ندارد.

۷. Sisense

SiSense یک گزینه عالی است برای کاربرانی است که (BI) ابزار کسب و کار بسیار فصلی دارند. زیرا دارای بسیاری از ویژگی‌های جامع است. این برنامه برای تقریباً تمام نیازهای شماست.  SiSense با چند قسمت مختلف ساخته شده است. این برنامه یک رابط وب است که به طور باورنکردنی بصری است و همچنین از ElastiCube استفاده می‌کند که پایگاه داده اختصاصی آنها برای تجزیه تحلیل داده های بزرگ است. شما باید ElastiCube را بارگیری کرده و در رایانه محلی اجرا کنید. اما استفاده از آن بسیار آسان است. SiSense می‌فهمد که یک سیستم عامل بزرگ نیز دارای یک منحنی بزرگ یادگیری است. بنابراین برای سهولت کار برخی مراحل را انجام داده است. قبل از اینکه اطلاعات خود را اجرا کنید، می‌توانید آموزش ElastiCube را انجام دهید. با این کار می‌توانید با داده‌ها سر و صدا کنید و تعداد زیادی ویژگی مختلف را آزمایش کنید.

نکات مثبت برنامه SiSense :

  • گلوگاه‌ها به طور خودکار با پردازش درون تراشه‌ای برطرف می‌شوند.
  • سازگار با برنامه‌های شخص ثالث.
  • به راحتی پرس و جو از زبان طبیعی را مدیریت می‌کند.
  • ابزاری قدرتمند که توسط متخصصان فصلی استفاده می‌شود.

نکات منفی برنامه SiSense:

  • یادگیری بسیار شیب دار باعث خستگی کاربران جدید می‌شود.

ابزار داده تحلیل و آنالیز داده‌های بزرگ دیتاک …

 

۸. Spark

Apache Spark یک گزینه عالی منبع باز برای افرادی است که با بودجه محدود، به تجزیه تحلیل داده های بزرگ نیاز دارند. سرعت و مقیاس پذیری این موتور تجزیه و تحلیل داده‌ها باعث محبوبیت آن در بین دانشمندان داده شده است. یکی از نکات جالب Spark این است که تقریباً با همه چیز سازگار است. همچنین می‌تواند برای موارد مختلفی مانند پاکسازی و تبدیل داده‌ها، ساخت مدل برای ارزیابی و امتیازدهی و تعیین خطوط لوله داده علوم برای تولید مورد استفاده قرار گیرد. Apache Spark به شما این امکان را می‌دهد که مجموعه‌ای از تحولات پیچیده را تنظیم کرده و آنها را به عنوان یک شی واحد نشان دهید. همچنین این امکان را می‌دهد تا ساختار و نتیجه نهایی آن را بدون اجرای مراحل جداگانه در طول مسیر بررسی کنید. حتی قبل از ارسال طرح، خطاهایی را در طرح اجرا بررسی می‌کند که مانع از ورود کد بد به روند کار شود.

نکات مثبت Apache Spark:

  • API های زیبا و اجرای بادقت.
  • تبدیل آسان است.
  • جامعه منبع باز بسیار مفید است.
  • تحولات بسیار آسان.

نکات منفی Apache Spark:

  • عدم کامل بودن و بلوغ در میان ویژگی‌ها

۹. Ploty

Plotly یکی از جذاب‌ترین ابزارهای تجزیه تحلیل داده های بزرگ موجود است. این یک راه حل مبتنی بر ابر(Cloud) برای علم و تفسیر داده است که به شما امکان می‌دهد اطلاعات خود را به صورت گرافیکی اصلاح، تلفیق و توزیع کنید. به گونه‌ای که با هر جای وب تعامل داشته باشد. Plotly برای اجرا از چارچوب پایتون استفاده می‌کند. بنابراین می‌تواند تجزیه و تحلیل، تجسم و موارد دیگر را به راحتی مدیریت کند.

این مجموعه تجهیزات زیادی دارد که به شما کمک کند داده های آماری را برای تجزیه تحلیل داده های بزرگ آسان ترسیم کنید. همچنین می‌تواند کتابخانه‌های علمی نمودار را مدیریت کند.Arduino ، Python ، REST ، Perl ، R ، MATLAB و Julia همگی با Plotly سازگار هستند. این سیستم نیز دارای مزایای فراوانی است. Plotly به مشاغل اجازه می‌دهد تا سیستم عامل‌های تجسم داده های خود را ایجاد کنند. این به آنها امکان می‌دهد این نمودارهای زیبا را در گزارش‌ها، برنامه‌ها، محصولات و تجزیه و تحلیل‌های خود ادغام کنند. ایجاد نمودار بدون نیاز به دانستن هیچ کدی آسان است.

نکات مثبت Plotly :

  • نمودارهای زیبایی برای نمایش یافته‌های داده‌ها.
  • وقتی صحبت از نمودارها، قلمها، سبکها و موارد دیگر پیکربندی و نظارت می‌شود‌، می‌توان هشدارهای پیامکی را کاملاً قابل تنظیم کرد.
  • از داده‌ها پشتیبان گیری می‌شود و برای ذخیره و تجزیه و تحلیل در حساب شما ذخیره می‌شود.
  • به طور یکپارچه با سرویس‌های دیگر ادغام می‌شود و به طور خودکار نقشه‌های بهتری نیز تولید می‌کند.

نکات منفی Plotly :

  • یکپارچه سازی محدود API و گزینه‌های طرح.

۱۰. Cloudera

منبع آزاد مایل است تمام جوایز را در بهترین دسته برای تجزیه و تحلیل داده‌ها کسب کند و Cloudera نیز از این قاعده مستثنی نیست! Cloudera بر استقرار فناوری در سطح شرکت متمرکز شده است. منبع باز است و توزیع سیستم عامل کاملاً رایگان است.  Clouderaیک بستر کامل دارد که نرم افزار منبع باز می‌تواند شامل آن شود. این مجموعه شامل Apache Hadoop، Spark، Impala و سایر محصولات و ابزارهای عالی است. با استفاده از این گزینه می‌توانید مقدار نامحدودی داده را پردازش، جمع آوری، مدیریت، کشف، توزیع و مدل کنید!

اگر به خوشه Hadoop علاقمند هستید‌، فقط بدانید که قیمت صدور مجوز آنها به ازای هر گره است. بنابراین می‌تواند بسیار گران تمام شود. هنوز هم این سیستم به شما امکان می‌دهد از ابزار عالی استفاده کنید. این فضای ذخیره سازی کاملاً مقیاس پذیر با دسترسی به زمان واقعی برای خواندن و نوشتن است. Hive

یک چارچوب آشنا برای SQL است که فراداده و پردازش دسته‌ای را ارائه می‌دهد. Accumulo برنامه‌های فشرده عملکرد را در یک مکان بسیار امن ذخیره و در اختیار آنها قرار می‌دهد. Flume می‌تواند داده های رویداد را جمع‌آوری و جمع کرده و در زمان واقعی ثبت کند.

نکات مثبت Cloudera :

  • حاکمیت و امنیت بسیار بالا.
  • Cloudera Manager به راحتی می‌تواند خوشه‌های Hadoop را مدیریت کند.
  • توزیع آسان و جامع است.
  • مدیریت ساده و پیچیده‌تر از رقابت است.

نکات منفی Cloudera :

  • به دلیل توصیه‌های چندگانه ممکن است گیج کننده باشد.

۱۱. Skytree

Skytree ابزاری عالی برای تجزیه تحلیل داده های بزرگ است. این به کاربران و دانشمندان داده اجازه می‌دهد تا مدل‌های بسیار دقیق را خیلی سریع ایجاد کنند. مدل‌های یادگیری ماشینی پیش بینی شده آنها بسیار شهودی است و آزمایش و دستکاری داده‌ها را بسیار آسان می‌کند. Skytree بسیاری از ویژگی‌های عالی را ارائه می‌دهد.

الگوریتم‌های آنها بسیار مقیاس پذیر است. این بدان معنی است که شما چه یک تجارت کوچک یا یک کارآفرین باشید، یا یک شرکت غول پیکر می‌توانید از مدل‌های آنها استفاده کنید و بدانید که آنها متناسب با اندازه داده هایی که وارد می‌کنید مقیاس بندی می‌شوند. Skytree از یک روش یادگیری ماشین استفاده می‌کنند که به هوش مصنوعی امکان یادگیری و برقراری ارتباط با دانشمندان داده را می‌دهد. این پلت فرم به طور خاص برای رسیدگی به مشکلات بسیار پیچیده طراحی شده است.

نکات مثبت Skytree:

  • هوش مصنوعی بینش می‌آموزد و ارائه می‌دهد.
  • به راحتی می‌توانید مشکلات پیش بینی دشوار را به لطف گزینه‌های آماده سازی داده حل کنید.
  • تعامل آسان با رابط کاربری گرافیکی و برنامه ریزی با جاوا.
  • ظرفیت قابل پیش بینی بودن با مدل‌های تعاملی.

نکات منفی Skytree:

  • می تواند برای کاربران مبتدی کمی ترسناک و سخت به نظر برسد.

۱۲. Elasticseaerch

Elasticsearch یکی دیگر از گزینه‌های منبع باز عالی برای تجزیه تحلیل داده های بزرگ است. این کار در چندین سیستم عامل کار می‌کند و می‌تواند داده‌ها را به راحتی توزیع کند. این حتی یک موتور جستجو مبتنی بر لوسرن دارد. Elasticsearch یکی از محبوب‌ترین موتورهای جستجوی سازمانی در بازار امروز است. به عنوان یک راه حل یکپارچه با Logstash و Kibana گنجانده شده است.

Logstash می‌تواند داده‌ها را جمع آوری کرده و سیاهه‌های مربوط را تجزیه و تحلیل کند.  Kibana یک بستر عالی برای تجسم داده‌ها و تجزیه و تحلیل است. این سه محصول در جایی که به آن Elastic Stack می‌گویند با هم کار می‌کنند. بسیاری از مردم نرم افزار منبع باز را دوست ندارند، زیرا وقتی کسی برای پشتیبانی فنی تماس نگیرد پیگیری آن دشوار است. خوشبختانه، الاستیک جامعه بسیار فعالی دارد و درک مستندات آنها بسیار آسان است. استفاده از موتور جستجوی NO-SQL و فضای ذخیره سازی آن را بسیار آسان می‌کند. Elastic همچنین تقریباً در مورد هر آنچه که نیاز داشته باشید دارای API است.

نکات مثبت Elasticsearch:

  • چندین ویژگی عالی، از جمله REST API.
  • به لطف موتور NO-SQL ارسال درخواست جستجو به هر زبان باطنی بسیار آسان است.
  • می تواند شاخص‌ها را بر اساس دسته‌بندی معیارها یا گزارش ها جدا کند.
  • مستندات وب سایت به طرز شگفت انگیزی شفاف و آسان است.

نکات منفی Elasticsearch:

  • سرعت بارگذاری و ذخیره سازی سند می‌تواند بسیار کند باشد.

۱۳. Lumify

Lumify یک برنامه خوب برای تجزیه تحلیل داده های بزرگ است. اگر بودجه خوبی ندارید و برای مجوزهای اشتراک تحت سیستم عامل‌های منبع آزاد پول ندارید، این گزینه برای ادغام داده های بزرگ گزینه مناسبی است. Lumify از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است، حتی برای داشتن یک فهرست ناخوشایند در لیست. به همین دلیل چندین گزینه دیگر را برای ورود به لیست ما شکست داد. این نمودار را در هر دو مدل بصری ۲D و ۳D ارائه می‌دهد و حتی شامل چندین طرح اتوماتیک است. گزینه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانند پیوندهای آماری معنی‌دار بین نقاط داده روی نمودار را تجزیه و تحلیل کنند.

نکات مثبت Lumify:

  • بستر بسیار امن.
  • به راحتی در هر اندازه‌ای که نیاز دارید مقیاس پذیر است.
  • تیم توسعه تمام وقت از این فناوری پشتیبانی می‌کند و آن را به روز نگه می‌دارد.
  • سازگار با گزینه‌های مبتنی بر Cloud از جمله Amazon AWS.

نکات منفی Lumify:

  • بهترین ابزاری نیست که بتوانید برای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ استفاده کنید.

ابزار قدرتمند دیتاک برای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ:

دیتاک برندی شناخته شده در بین سازمان‌های بزرگ و کوچک در زمینه آنالیز بیگ دیتاست. می‌توانید برای این کار از ابزارهای هوشمند و قدرتمند تحلیل بیگ دیتا که مبتنی بر هوش‌مصنوعی هستند بهره ببرید. این ابزار می‌تواند پردازش تصویر مانند تشخیص چهره، تشخیص اشیاء، تبدیل عکس به متن، جست و جوى مبتنى بر برچسب در تصویر و.. یا پردازش متن مانند تشخیص موجودیت اسمی، تحلیل بار معنایی، تشخیص زبان و … را به راحتی انجام دهند.

ابزار تحلیل داده های بزرگ دیتاک :

سکوی هوشمند پردازش داده مجموعه ابزارهایی برای بازیابی اطلاعات، پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی برای استخراج دانش از دیتا را انجام می‌دهند. دارای مجموعه سرویس‌های پردازشی همچون سرویس پردازش صوت، بینایی ماشینی و سرویس پردازش متن است.

 تله بات دیتاک، از دیگر ابزار آنالیز داده است که با استفاده از این ربات می‌توانید حجم بالایی از داده مانند همه‌ اخبار و اطلاعات در مورد کسب‌وکار، سازمان یا برندتان را دریافت کرده، آنالیز می‌کند و شما می‌توانید بصورت لحظه‌ای آنها را رصد کنید.

چگونه می‌توان با دیتاک در ارتباط بود؟

جهت ارتباط سریع با دیتاک از شماره ۰۹۳۶۲۲۷۰۲۴۲ یا لینک زیر استفاده کنید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]ارتباط با ما[/button]

 

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

پانته‌آ پایدار

من پانتـه‌آ پایـدار کارشناس ارشد مهندسی آی تی در گرایش کسب و کار الکترونیکی هستم. علاقمند به هر فناوری و تکنیک جدیدی در حوزه آی‌تی و هر چه به این حوزه کمک می‌کند. به تحقیق و پژوهش و تولید محتوا در زمینه دنیای دیجیتال و آی تی مشغولم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا