تحلیل شبکه اجتماعیعمومی

برترین بازیگران زن در اینستاگرام

بازیگران زن به مانند بازیگران مرد در بستر اینستاگرام فعالیت و در این زمینه بسته به علایق و سلایق خود پست‌های زیادی را منتشر و در معرض دید دنبال کنندگان خود قرار می‌دهند، بازیگران زن شبکه های اجتماعی را بستر مناسبی برای ارتباط با مخاطبان و بیان دیدگاه‌ها و به اشتراک گذاشتن تصاویر و کلیپ‌های  خود می‌دانند به همین دلیل از طریق این شبکه با طرفداران خود ارتباط برقرار و گاها به کامنت‌های آن‌ها پاسخ می‌دهند، در میان بازیگران زن مهناز افشار از نظر تعداد فالوور در رتبه نخست قرار دارد که رتبه‌های بعدی گلشیفته فراهانی و بهنوش بختیاری قرار دارند که رتبه‌بندی آن‌ها براساس داده های اینستاگرام و میزان تعداد فالورر انجام شده است، ما در این مقاله به معرفی برترین بازیگران زن در اینستاگرام خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب در دیتاک همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: پرمخاطب‌ترین کاربران اینستاگرام ایرانی

۱۰ بازیگر برتر زن در بستر اینستاگرام

بازیگران زن زیادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام عضو هستند که بیشتر آن‌ها از ظرفیت این شبکه برای ارتباط با مخاطبان و بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود استفاده و آن‌ها را برای دنبال کنندگان خود منتشر می‌کنند که از جمله برترین بازیگران زن در اینستاگرام براساس داده های دیتاک در اینستاگرام عبارت اند از:

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

۱-مهناز افشار

مهناز افشار از بازیگران محبوب کشورمان به شمار می‌رود که به خارج از کشور مهاجرت نموده و در آنجا به عنوان داور در برنامه استعدادیابی ایرانیان خارج از کشور فعالیت می‌کند. این بازیگر مطرح سینمای کشورمان بیش از ۱۳٫۳m فالوور دارد. مهناز افشار در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و حوزه کاری خود پست‌های زیادی را منتشر می‌کند که پست‌های سیاسی و اجتماعی آن جنبه انتقادی دارد. میانگین تعداد لایک هر پست آن ۱۹۶k است و ماینگین تعداد کامنت آن ۳٫۱k است. نرخ مشارکت در این پیج ۱٫۴۹% است.

۲-گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی با سال‌ها فعالیت در سینمای ایران و بازی در فیلم‌های پرطرفدار زیاد به یکباره به خارج از کشور مهاجرت و کشف حجاب نمود و در فیلم‌های خارج از ایران به فعالیت خود در زمینه بازیگری ادامه دارد. این بازیگر مطرح بیش از ۱۰٫۳m فالوور دارد که از نظر تعداد لایک هر پست، کامنت و نرخ مشارکت در رتبه نخست قرار دارد طوری که میانگین تعداد لایک هر پست آن ۵۷۲٫۷k است. میانگین تعداد کامنت آن نیز ۶٫۷k است که نرخ مشارکت در آن ۵٫۶۱% است که آمار مناسبی محسوب می‌شود.

۳-بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از بازیگران پرحاشیه اینستاگرام محسوب می‌شود که گاها با پست‌هایی که منتشر می‌کند برای خود حاشیه درست می‌کند. این بازیگر محبوب طنز بیش از ۸٫۹m فالوور دارد که به همین دلیل در زمینه تبلیغات نیز فعالیت می کند. میانگین تعداد لایک هر پست این بازیگر ۴۲٫۴k است که میانگین تعداد کامنت آن ۱٫۵k است. نرخ مشرکت در این پیج ۰٫۴۹% است.

۴-سحر قریشی

سحر قریشی از نظر تعداد فالوور در رتبه چهارم قرار دارد و از بازیگران پر حاشیه سینما به شمار می رود. این بازیگر بیش از ۸٫۷m فالوور دارد. میانگین لایک هر پست آن  ۱۴۲٫۶k است که میانگین تعداد کامنت آن ۳٫۶k است. نرخ مشارکت کاربران در این پیج ۱٫۶۸% است. سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان به یک چهره محبوب تبدیل شد.

۵-الناز شاکردوست

الناز شاکردوست از بازیگران محبوب سینمای ایران به شمار می‌رود. تعداد اعضا آن ۸٫۷m فالوور است که میانگین تعداد لایک هر پستی که منتشر می‌کند ۲۵۷٫۱k است. میانگین تعداد کامنت آن نیز ۴٫۲k است. نرخ مشارکت کاربران ۳٫۰۰% است که آمار خوبی محسوب می‌شود. بیشتر در فیلم سینمایی بازی می‌کند که در سال ۹۸ جشنواره فجر بهترین بازیگر زن به دلیل بازی در فیلم “شبی که ماه کامل شد” شناخته شد.

۶-بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر بی‌حاشیه‌ای به شمار می رود که علاوه بر بازیگری در حوزه روانشناسی نیز تدریس می‌کند. طرفداران زیادی دارد و به عنوان بازیگری خوش استیل و خوش چهره شناخته می‌شود. این بازیگر خوش استیل کشورمان بیش ۷٫۸m فالوور دارد. میانگین تعداد لایک هر پست آن ۸۹/۵k است که میانگین تعداد کامنت آن نیز ۱k است. نرخ مشارکت کاربران براساس تحلیل دیتاک ۱٫۱۵% است.

۷-ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی به واسطه بازی‌های درخشانی که انجام داده است بسیار محسوب است. این بازیگر با استعداد در بستر اینستاگرام بیش از ۶٫۷m فالوور دارد، میانگین تعداد کامنت هر پست آن ۲۲۳٫۸k است، تعداد کامنت هر پست ۶ است که آمار خوبی محسوب نمی‌شود. نرخ مشارکت کاربران ۳٫۳۲% است.

۸-مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در اینستاگرام بیش از ۵٫۸m فالوور دارد، میانگین تعداد لایک هر پست آن ۱۲۴٫۲k است، میانگین تعداد کامنت آن نیز ۳٫۹k است که نرخ مشارکت کاربران ۲٫۱۸% است. در بیشتر فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها پرمخاطب به ایفای نقش پرداخته است که مهمترین سریالی که در آن به ایفای نقش پرداخته سریال کیمیا است.

۹-نسرین مقانلو

نسرین مقانلو از بازیگران بدون حاشیه و خوب ایران محسوب می‌شود که بیش از ۵٫۱m فالوور دارد، تعداد لایک هر پست آن ۵۰٫۸k است که میانگین تعداد کامنت هر پست منتشر شده آن ۱٫۲k است، نرخ مشارکت کاربران در این پیج ۱۰٫۱% است.

۱۰-بهاره رهنما

بهاره راهنما به دلیل پست‌هایی که منتشر می‌کند از بازیگران خوب ولی پرحاشیه کشورمان محسوب می‌شود که همیشه حاشیه به همراه دارد. این بازیگر بیش از ۴٫۷m فالوور دارد که میانگین لایک هر پست آن ۲۷٫۳k است، میانگین تعداد کامنت پایینی دارد طوری که میانگین تعداد کامنت هر پست آن ۲ کامنت است که اصلاً آمار مطلوبی محسوب نمی‌شود. نرخ مشارکت کاربران نیز ۰٫۵۸% است.

سخن پایانی

بازیگران زن به واسطه شهرت و محبوبیتی که دارند در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام که عموم مردم در آن عضو هستند دارای فالوور بیشتری هستند که با ایجاد پیج شخصی و گذاشتن پست با مخاطبان خود به طور مستقیم ارتباط برقرار و عقاید و سلایق خود را درباره موضوعات مختلف به اشتراک می گذارند. تعداد زیادی از بازیگران زن در بستر اینستاگرام فعالیت می‌کنند که ما در این مقاله برترین بازیگران زن در اینستاگرام را برای شما بازگو نمودیم که امیدواریم برایتان مفید باشد. در صورت داشتن هر گونه سؤال، انتقاد و پیشنهاد آن را با ما و دیگر مخاطبان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

چگونه می‌توان با دیتاک در ارتباط بود؟

جهت ارتباط سریع با دیتاک از شماره ۰۹۳۶۲۲۷۰۲۴۲ یا لینک زیر استفاده کنید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]ارتباط با ما[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا