اخبار فضای مجازی

لانچ آزمایشی استوری در لینکدین

قالب مکالمه جدید

استوری ویژگی نام‌آشنای شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، اسنپ‌چت و اینستاگرام است. ویژگی جذابی که استفاده‌ی زیادی برای کاربران داشته است، به طوری که در اینستاگرام روزانه ۵۰۰ میلیون کاربران از استوری استفاده می‌کنند. حالا سرپرست تولید محتوای لینکدین از لانچ آزمایشی استوری در لینکدین خبر می‌دهد.

مکالمات قلب بسیاری از اتفاقات در لینکدین است. برای چگونگی مدیریت بالانس کاری به کمک نیاز دارید؟ فردی در شرکت شما می‌تواند با به اشتراک‌گذاری دانش خود به شما کمک کند. نیاز به استخدام فوری دارید یا به دنبال موقعیت شغلی بعدی خود هستید؟ از شبکه‌ی خود برای معرفی فرد یا شغل مناسب درخواست کمک کنید. به دریافت فیدبک برای ایده‌ی خود دلرید؟ با ارسال یک پیام یا انتشار یک پست نظر شبکه‌ی خود را جویا شوید.

سرپرست تولید محتوای لینکدین در رابطه با لانچ آزمایشی استوری در لینکدین اینگونه می‌گوید: شغل من اطمینان حاصل کردن از ارائه‌ي حرفه‌ای همه‌ي قالب‌ها و فرصت‌های بازخوردی است که افراد برای ایجاد مکالمه تا حد امکان نیاز دارند. در طول چند سال گذشته، این مساله منجر شده که ما ویژگی‌های جدیدی از جمله خبرنامه، ویدیوی زنده(live)، اخبار جدید و عکس‌العمل‌ها را به پلتفرم خود بیافزاییم.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

وی در ادامه از افزایش ۲۵٪ نرخ اینگیجمنت در لینکدین و افزایش مکالمات نسبت به گذشته خبر می‌دهد و اضافه می‌کند: راه‌های زیادی برای ایجاد ارتباط بین کاربران ما وجود دارد، از به اشتراک‌گذاری و بحث در مورد یک آموزش و دانش در یک شغل تا کمک به ایده‌ها برای خرید جدید. لینکدین تاکنون امکان ارائه‌ی ملاقات کاربرانش در جایی که صدایشان باشد را نداشته است. سال گذشته ما از خود پرسیدیم که چگونه می‌توانید در یک زمینه حرفه‌ای بنظر برسید؟

استوری برای اولین بار در اسنپ‌چت ارائه شد و بعد از آن اینستاگرام و فیسبوک آنرا به پلتفرم خود اضافه کردند. آن‌ها دلیل خوبی برای اینکار داشتند: استوری‌ها راهی ساده و سرگرم‌کننده برای به اشتراک‌گذاری هستند بدون اینکه لازم باشد برای همیشه در پروفایل کاربری شما باقی بماند.

گاهی به راهی برای ایجاد یک ارتباط، خندیدن با همکاران و سپس ادامه‌ی کار نیاز داریم! بنابراین در حال حاضر ما در حال آزمایش داخلی استوری لینکدین هستیم. ما چیزهای زیادی از استوری در زمینه‌ی حرفه‌ای آموختیم; برای مثال، قالب توالی استوری‌‌‌ها برای اشترک لحظات کلیدی رخدادهای کاری عالی است، سبک تمام صفحه‌ی استوری اشتراک نکات و ترفندهایی که به کاربران برای عملکرد دقیق‌تر کمک می‌کند را آسان می‌کند.

ما همچنین متوجه شده‌ایم که یک نسل کامل در حال رشد با استوری‌ها به عنوان روشی برای صحبت‌کردن وجود دارد. استوری‌ها با فرمت زودگذر تمام‌صفحه، مکالمات را نسبت به آپدیت پست راحت‌تر می‌کنند و ترجیح می‌دهند محتوایی در لحظه را انتشار دهند.

من از دیدن اینکه چگونه استوری‌ها خلاقیت و اصالت را با اشتراک‌گذاری بیشتر زندگی کاری کاربران بوجود می‌آورند، هیجان‌زده می‌شوم. استوری‌ها می‌توانند روابط لازم را برای موفق‌تر شدن ایجاد کنند.

سرپرست تولید محتوای لینکدین بیان کرده که به زودی این ویژگی برای کاربران بیشتری آزمایش خواهد شد. 

منبع: لینکدین

نوشته‌های مشابه: برچسب‌ هشدار اطلاعات غلط در اینستاگرام

 

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا