آموزش سامانه دیتاکترفند و ابزار فضای مجازی

تله بات دیتاک؛ ربات جستجوی رایگان در فضای مجازی

جستجو در تلگرام، اینستاگرام، توییتر و اخبار با یک ربات تلگرامی

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید مطلبی که جدیدا در مورد آن زیاد صحبت می‌شود را پیگیری کنید و بخاطر آن در کانال‌های مختلف تلگرام عضو شوید، پیج‌های متنوعی را در اینستاگرام و توییتر فالو کنید و یا اخبار منتشر شده در وب را دائما جستجو کنید. مثلا برای دانستن قیمت روز دلار، یا اینکه شاخص بورس چه روندی دارد، آمار کرونا چگونه است و … مجبور باشید یک کانال یا وبسایت خبری را کنکاش کنید تا به نتیجه برسید.
عموم کاربران برای اطلاع از آن‌ چه نیاز دارند در تعداد زیادی کانال و پیج یا خبرنامه سایت‌های خبری مختلف عضو هستند که روزانه حجم بالایی از پیام‌ها را ارسال کرده و اکثرا وقت خواندن همه‌ی آن‌ها وجود ندارد. بعلاوه یافتن موضوع مورد نظر از میان این حجم محتوا کار سختی است. در این مقاله قصد داریم یک راهکار برای حل این مشکل ارائه دهیم که هم باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و هم مطالب از منابع مختلف جمع‌آوری شده و موثق بودن آن قابل سنجش خواهد بود. راهکار یاد شده ربات جستجوی رایگان در فضای مجازی دیتاک است.

تله بات دیتاک
تله بات دیتاک

دیتاک مجموعه‌ای دانش بنیان است که با کمک متخصصان علوم داده، تحلیل‌گران دیتا، مهندسان داده و علوم کامپیوتر و برنامه نویسان ماهر در حال پیشبرد علم بیگ دیتا در ایران است. در این مجموعه با توجه به جمع‌آوری وسیع و مداوم دیتا و محتوای شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، تلگرام و اخبار وب خدماتی همچون افکارسنجی کاربران، بررسی ترندهای روز، احساسات کاربران شبکه‌های اجتماعی به موضوعات مختلف، تحلیل بازار صنایع، تحلیل برند و رقبا، مانیتورینگ و رصد فضای مجازی در یک پلتفرم، رصد و تحلیل بحران، تنظیم آلارم خاص و … ارائه می‌شود.

در این مقاله قصد داریم یکی از جذاب‌ترین محصولات دیتاک یعنی تله بات (ربات جستجوی رایگان در فضای مجازی) را معرفی کنیم و روش استفاده از آن را نیز به طور کامل آموزش دهیم.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

ربات جستجوی رایگان در فضای مجازی دیتاک چیست؟

تله بات دیتاک یک ربات تلگرامی است که کاربران می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. این ربات کل محتوای تولید و جمع‌آوری شده از شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و توییتر بعلاوه محتوای تولیدی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های آنلاین در ۲۴ ساعت اخیر را در اختیار داشته و کاربر می‌تواند با توجه به بستر مورد نظر خود هر کلیدواژه‌ای را در آن جستجو کند.

استفاده از تله بات دیتاک برای کاربرن کاملا رایگان و بدون محدودیت تعداد جستجو یا بستر است.

محتوای جمع‌آوری شده در دیتاک شامل کانال‌ها و گروه‌های عمومی (Public) تلگرام، پیج‌های عمومی اینستاگرام، پیج‌های توییتر و محتوای منتشر شده توسط خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های آنلاین است.

چگونه از ربات تلگرامی دیتاک استفاده کنیم؟

ویدیوی زیر آموزش نحوه جستجو در تله بات دیتاک است.

برای استفاده از تله بات چند روش وجود دارد:

  • وارد تلگرام خود شده و عبارت dataakcom_telebot در نوار جستجو سرچ کنید و پس از کلیک روی نام تله بات دیتاک گزینه شروع یا Start را بزنید.
  • در یک چت تلگرامی عبارت dataakcom_telebot@ را نوشته ارسال کنید و سپس روی آن کلیک کنید، گزینه شروع یا Start را بزنید.
  • روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد تلگرام شده و سپس گزینه شروع یا Start را بزنید.

[button color=”orange” size=”big” link=”https://t.me/dataakcom_telebot” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]هم اکنون رایگان جستجو کنید[/button]

بعد از ورود به تله بات و کلیک کردن روی گزینه شروع یک پیام خوش آمد گویی ارسال شده و ۳ گزینه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. برای استفاده از امکان جستجو باید گزینه اول یعنی انتخاب بستر جستجو را انتخاب کنید. با کلیک روی این گزینه بستر‌های جستجو ظاهر می‌شود.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=”700″]بسترهای جستجو در ربات جستجوگر رایگان فضای مجازی دیتاک شامل پست کانال‌های تلگرام، پست اینستاگرام، پست توییتر و اخبار است.[/box]

اکنون کاربر باید یکی از بسترها را انتخاب کرده و روی آن کلیک کند تا پیام “عبارت مورد نظر خود را برای جستجو وارد نمایید:” ظاهر شود. در این مرحله کلیدواژه‌ای که مد نظر کاربر بوده تایپ و ارسال می‌شود. به محض ارسال کلیدواژه، پست‌های مرتبط با آن در همین صفحه چت ارسال می‌شود. به همین ترتیب می‌توان عبارات دیگر را در همین بستر جستجو کرد یا با انتخاب گزینه منو در کنار نوار تایپ در بسترهای دیگر نیز جستجو نمود.

در صورتی که بخواهید برای انتخاب یک گزینه دیگر به منوی اصلی برگردید، می‌توانید گزینه “⬅️منوی اصلی⬅️” را انتخاب کنید.

نتایج جستجو شامل چه اطلاعاتی است؟

در نتایج جستجوی هر بستر در تله بات اطلاعات مختلفی به شرح زیر نمایش داده می‌شود:

  • پست کانال تلگرام: نتایج جستجو شامل نام کانال، لینک منبع و لینک مشاهده پست در کانال اصلی، تعداد بازدید، تاریخ انتشار پست، متن پست و آیدی کانال است
  • کانال تلگرام: نتایج نمایش داده شده در هر نتیجه‌ی جستجوی کانال‌های تلگرام با کلیدواژه منتخب شامل نام و لینک منبع، تعداد اعضا، تعداد پست، تعداد بازدید، دیسکریپشن یا بیو (Description) و تصویر پروفایل کانال است.
  • پست اینستاگرام: نتایج جستجوی پست اینستاگرام در تله بات نام یا آیدی منبع، لینک منبع، لینک پست، تعدادکامنت، تعداد لایک، تاریخ انتشار پست و متن کپشن است.
  • کاربر اینستاگرام: نتایجی که در این بخش نمایش داده می‌شود اطلاعاتی همچون نام کلیدواژه جستجو شده،مبنع و لینک آن، تعداد لایک، تعداد کامنت، تعداد مدیا، تعداد دنبال کننده و تعداد دنبال شونده است.
  • پست توییتر: در نتیجه جستجو در پست‌های توییتر تله بات شامل اطلاعات لینک و آیدی منبع، لینک پست در توییتر، تعداد ریتوییت، تعداد فیوریت، تاریخ انتشار و متن پست است.
  • کاربر توییتر: با جستجو در این بستر دیتاهایی شامل مبنع و لینک آن، تعداد لایک، تعداد پست، تعداد دنبال کننده، تعداد دنبال شونده و بخشی از بیوی پیج در هر نتیجه مشاهده می‌شود.
  • اخبار: نتایج جستجوی اخبار در تله بات شامل تیتر خبر، نام منبع و لینک آن، لینک مشاهده خبر در سایت اصلی، تاریخ دقیق انتشار خبر و متن کامل خبر یا مقاله است.

چرا تله بات؟

استفاده از تله بات دیتاک کاربر را از جستجوی طولانی مدت در بستر‌های مختلف بی‌نیاز می‌کند. از دیگر مزیت‌های ربات جستجوی رایگان در فضای مجازی دیتاک منسجم بودن همه‌ی بسترها در یک صفحه، امکان جستجوی کوئری بلند، سرعت و دقت تله بات، به روز بودن و عدم نیاز به عضویت در تعداد زیادی کانال، پیج و خبرگزاری است.

[button color=”red” size=”big” link=”https://t.me/dataakcom_telebot” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]همین حالا در تله بات دیتاک، رایگان جستجو کنید[/button]

علاوه بر تله بات، دیتاک ارائه دهنده محصولات دیگری از جمله سامانه روابط عمومی است که در آن دیتای تولیدی بسترهای یاد شده در یک سال اخیر جمع‌آوری و ذخیره شده است و کاربرد‌های زیادی برای کسب و کارها دارد. برای آشنایی بیشتر با این سامانه و کاربردهای آن می‌توانید به لینک‌ آموزش سامانه دیتاک مراجعه نمایید.

آموزش سامانه دیتاک: آموزش سامانه روابط عمومی دیتاک؛ رصد و آنالیز فضای مجازی

 

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا