اخبار دیتاک

دیتاک در نمایشگاه پدافند سایبری

ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان پدافند غیرعامل کشور برپا می‌شود.

امسال در ششمین نمایشگاه پدافندی، با معرفی محصولات دانش بنیان، پدافند حوزه هسته‌ای و پدافند زیستی و کالبدی در ۱۲۵ غرفه نمایشگاه ارائه می‌شود.

در این نمایشگاه حدود ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان حضور خواهند داشت و محصولات بومی مورد تایید در آن معرفی می‌شود. دیتاک به عنوان یک شرکت دانش بنیان و فعال در حوزه داده‌کاوی و کلان‌داده در قسمت پدافند سایبری این نمایشگاه حضور می‌یابد.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

نمایشگاه پدافندی با هدف معرفی و شناسایی توانمندی‌های صنایع بومی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه در حوزه‌های پدافند سایبری، پدافند زیستی، پدافند شیمیایی، پدافند پرتویی، از ۱۸ تا ۲۱ آبان‌ماه در سالن های ۱۰ تا ۱۳ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیتاک با معرفی آخرین دستاوردهای خود در غرفه ۶۷ سالن ۱۰ و ۱۱ پذیرای علاقمندان، فعالان  حوزه داده‌کاوی و صاحبین کسب و کارها خواهد بود. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند از تست رایگان محصولات و خدمات دیتاک بهره‌مند گردند.

ششمین نمایشگاه پدافند سایبری

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

سما آشوری

فارغ‌التحصیل MBA هستم. چهار سال است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنم. به استراتژی‌های کسب و کار و ترندهای روز بازاریابی علاقه‌مندم. خود را فردی چند بعدی می‌دانم و تلاش می‌کنم تا زندگی را زندگی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا