عمومی

برجام مهم‌تر است یا ساسی؟

✅ دیتاک گزارش می‌دهد:
? برجام مهم‌تر است یا ساسی‌مانکن؟
⭕️ در دو روز گذشته موضوع خروج ایران از بخش‌هایی از برجام تنها ۳۳درصد داغ‌تر از موضوع رقص کودکان در مدارس بوده ‌است. تعدادی از کاربران نیز این اقدام ایران را حرکت به سمت جنگ دانسته‌اند که در گزارش جداگانه‌ای به آن خواهیم پرداخت.

⭕️ در حالی ‌که آمریکا با کمک رقبای منطقه‌ای ایران در حال تنگ‌تر کردن حلقه‌ی حصر اقتصادی و افزایش شدت تحریم‌ها علیه ایران است، چند‌موزیک ویدیو از رقص دانش‌آموزان در فضای مجازی آن‌قدر داغ شده که حتی توانسته تا حدود زیادی موضوع خروج ایران از بخش‌هایی از برجام و تبعات احتمالی آن را به حاشیه ببرد.

⭕️ به راستی چرا با وجود تلاش رسانه‌های رسمی و نزدیک به هسته‌ی حاکمیت نظام برای انتشار اخبار و نقطه‌نظرات در زمینه‌ی برجام، کاربران همچنان در حال پرداختن به موضوع رقص چند دختر‌بچه در مدارس هستند؟

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

⭕️ چرا رسانه‌های رسمی کشور ما در همراه کردن افکار عمومی ناموفقند، در حالی‌که برجام بیشتر از همیشه تبدیل به یک جنگ رسانه‌ای شده ‌است و دشمنان خارجی نظام از تمام توان رسانه‌ای خود برای پیروزی در این جنگ بهره می‌برند؟

⭕️ آیا دستگاه سیاسی و رسانه‌ای کشور همچنان با ساز و کار سنتی خود می‌خواهد در این جنگ تمام عیار بر سر افکار عمومی حاضر شود؟

? پاسخ به سوالات مطروحه می‌تواند اهمیت به‌ کارگیری کلان داده، هوش مصنوعی و علوم شناختی را در مدیریت افکار عمومی نشان دهد.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا