تحلیل شبکه اجتماعی

برترین کانال ها و پیج های قیمت طلا، سکه و خودرو در شبکه های اجتماعی

بر اساس داده های تلگرام و اینستاگرام

با ورود گوشی‌های هوشمند و دسترسی همگانی به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بسیاری از افرادی که در حوزه اقتصادی به ویژه طلا، سکه و خودرو فعالیت می‌کنند اخبار خود را نه صرفاً از طریق رسانه ملی و روزنامه بلکه از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی نیز دنبال و از آخرین اخبار و رویدادهای اقتصادی اطلاع حاصل می‌کنند. به همین دلیل ما در دیتاک با بررسی و آنالیز شبکه‌های اجتماعی پر‌طرفدار بر اساس شاخص‌های مختلف، کانال‌ها و پیج ها قیمت طلا، سکه و خودرو در شبکه های اجتماعی را به شما معرفی می‌کنیم.

برترین کانال های قیمت طلا، سکه و خودرو در تلگرام

تلگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی پر مخاطب، دارای کانال‌های مختلفی است که در این میان اخبار اقتصادی اعلام قیمت، بسته به بروز بودن در میان مخاطبان از جایگاه مطلوبی برخوردار است، برترین کانال های اقتصادی اعلام قیمت طلا، سکه و خودرو بر اساس رصد داده‌های تلگرام در سال ۹۹ برطبق تعداد اعضا به قرار زیر است:

برترین کانال های اقتصادی اعلام قیمت طلا، سکه و خودرو
برترین کانال های اقتصادی اعلام قیمت طلا، سکه و خودرو

۱- کانال قیمت آنلاین ارز، طلا و خودرو

کانال قیمت آنلاین ارز، طلا و خودرو همانطور که از نامش پیداست در حوزه اخبار اقتصادی اعلام قیمت آنلاین ارز، طلا و خودرو فعالیت می‌کند و در این زمینه روزانه پست‌های مفیدی را منتشر می‌کند. این کانال پرمخاطب با یک میلیون عضو در رتبه نخست لیست قرار دارد و میانگین بازدید هر پست آن بیش از ۷۵k و نرخ مشارکت آن نیز ۷٫۱٪ است. توجه داشته باشید که این کانال براساس میانگین تعداد بازدید و نرخ مشارکت نیز در رتبه نخست قرار دارد.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک
برترین کانال های قیمت در تلگرام- قیمت آنلاین ارز، طلا و خودرو
برترین کانال های قیمت در تلگرام- قیمت آنلاین ارز، طلا و خودرو

۲- کانال قیمت دلار خودرو طلا

کانال قیمت دلار خودرو طلا به مانند بیشتر کانال‌های اقتصادی در زمینه اعلام قیمت سه کالای استراتژیک برای سرمایه گذاری همچون طلا، خودرو و دلار فعالیت و روزانه قیمت آن‌ها را بر اساس اعلام بانک مرکزی و سایر مراجع به طور رسمی اعلام می‌کند. این کانال پر مخاطب ۵۸۹k عضو دارد و نرخ مشارکت در آن ۲٫۷درصد و میانگین بازدید هر پست ۱۶k است.

برترین کانال های قیمت در تلگرام- قیمت دلار خودرو طلا
برترین کانال های قیمت در تلگرام- قیمت دلار خودرو طلا

۳- کانال بازار خودرو دلار طلا

کانال بازار خودرو، دلار و طلا، سومین کانال قیمت پر مخاطب در تلگرام از نظر تعداد اعضا به شمار می‌رود که روزانه قیمت طلا، خودرو و دلار را طی چندین پست اعلام می‌کند. تعداد اعضای این کانال بیش از ۴۷۱k و میانگین تعداد بازدید هر پست ۱۳k است، نرخ مشارکت در این کانال نیز ۲٫۷٪ است.

برترین کانال های قیمت در تلگرام- بازار خودرو دلار طلا
برترین کانال های قیمت در تلگرام- بازار خودرو دلار طلا

۴-کانال قیمت خودرو دلار طلا

کانال قیمت خودرو دلار طلا چهارمین کانال از لیست کانال های قیمت بر اساس داده‌های دیتاک به شمار می‌رود که اخبار اقتصادی به روزی را اعلام و روزانه چندین پست مرتبط با اعلام قیمت خودرو، طلا و دلار منتشر می‌کند. تعداد اعضای این کانال ۳۰۵k و میانگین تعداد بازدید هر پست نیز ۱۷k است که نرخ مشارکت را به ۵٫۵٪ می‌رساند.

برترین کانال های قیمت در تلگرام- قیمت خودرو دلار طلا
برترین کانال های قیمت در تلگرام- قیمت خودرو دلار طلا

۵- کانال دلار آنلاین

کانال دلار آنلاین همانطور که از نامش پیداست قیمت روزانه دلار را به صورت آنلاین اعلام و در کنار آن سایر اخبار مرتبط اقتصادی مهم را نیز منتشر می‌کند. این کانال محبوب بیش از ۲۳۵k عضو دارد. میانگین تعداد بازدید هر پست منتشر شده ۱۹k و در نهایت نرخ مشارکت آن نیز ۷٪ است.

برترین کانال های قیمت در تلگرام- دلار آنلاین
برترین کانال های قیمت در تلگرام- دلار آنلاین

این گزارش تحلیلی را بخوانید: مقایسه بازارهای سرمایه‌گذاری از نگاه افکار عمومی

برترین پیج های قیمت طلا، سکه و خودرو در اینستاگرام

برترین پیج های اقتصادی حوزه اعلام قیمت طلا، سکه، خودرو براساس داده‌های اینستاگرام در سال ۹۹ بر اساس تعداد فالوور عبارت اند از:

برترین پیج های اقتصادی اعلام قیمت طلا، سکه و خودرو در اینستاگرام
برترین پیج های اقتصادی اعلام قیمت طلا، سکه و خودرو در اینستاگرام

۱- بزرگترین مرجع قیمت دلار/طلا

صفحه بزرگترین مرجع قیمت دلار/طلا در اینستاگرام با بیش از ۴٫۲m فالوور از نظر تعداد فالوور در رتبه نخست لیست برترین پیج های قیمت در اینستاگرام قرار دارد که روزانه به صورت عکس نوشته قیمت دلار و طلا را منتشر می‌کند. میانگین تعداد لایک هر پست ۷٫۳k، میانگین تعداد کامنت ۸۵ و نرخ مشارکت ۰٫۱۸٪ است.

برترین پیج های قیمت در اینستاگرام- dollar_gold_24
برترین پیج های قیمت در اینستاگرام- dollar_gold_24

۲- قیمت دلار طلا سکه بورس

قیمت دلار طلا سکه بورس از صفحات پر‌مخاطب در حوزه اقتصادی اینستاگرام به شمار می‌رود که با ۴۸۳ کامنت از نظر میانگین تعداد کامنت در رتبه نخست لیست قرار دارد. البته تعداد اعضای آن ۸۶۶k و میانگین تعداد لایک هر پست آن ۶٫۸k است و نرخ مشارکت در این پیج ۰٫۸۵٪ است. این صفحه روزانه قیمت طلا و سکه را اعلام و اخبار بورسی را هم منتشر می‌کند.

برترین پیج های قیمت در اینستاگرام- geld_24
برترین پیج های قیمت در اینستاگرام- geld_24

۳- قیمت دلار/طلا و سکه

قیمت دلار/ طلا و سکه از صفحات اقتصادی پر بازدید به شمار می‌رود که اخبار لحظه‌ای قیمت دلار را اعلام می‌کند و بیش از ۸۶۶k فالوور دارد. میانگین لایک هر پست ۶٫۸k، میانگین تعداد کامنت هر پست ۴۸۳ و نرخ مشارکت در آن ۰٫۸۵٪ است.

برترین پیج های قیمت در اینستاگرام- dollar.ir1
برترین پیج های قیمت در اینستاگرام- dollar.ir1

۴- قیمت دلار طلا و سکه

قیمت دلار طلا و سکه از پیج های اینستاگرامی محسوب می‌شود که در زمینه اعلام قیمت روزانه و لحظه‌ای دلار و سکه فعالیت و اخبار مفیدی را در این زمینه منتشر می‌کند. تعداد اعضا این پیج بیش از ۴۷۹k است. میانگین لایک هر پست ۴٫۵k، میانگین تعداد کامنت هر پست منتشر شده ۲۶ و نرخ مشارکت در آن ۰٫۹۵٪ است.

برترین پیج های قیمت در اینستاگرام- dollar_omid
برترین پیج های قیمت در اینستاگرام- dollar_omid

۵- قیمت خودرو

قیمت خودرو همانطور که از نامش پیداست، قیمت به‌روز خودرو را اعلام می‌کند. پیج قیمت خودرو از لحاظ تعداد فالوور در رتبه پنجم و از لحاظ میانگین تعداد لایک و نرخ مشارکت در رتبه نخست قرار دارد. تعداد اعضا این پیج ۴۱۸k، میانگین تعداد لایک هر پست آن ۱۲٫۸k، میانگین تعداد کامنت آن ۱۸۶ و نرخ مشارکت در این پیج ۳٫۱۱٪ است.

برترین پیج های قیمت در اینستاگرام- irankhodroprice
برترین پیج های قیمت در اینستاگرام- irankhodroprice

حوزه فعالیت شرکت دیتاک چیست؟

شرکت دانش بنیان دیتاک در حوزه‌های مختلف تکنولوژیک همچون پردازش زبان طبیعی، متن کاوی، ارائه سرویس‌های ویژه تحلیل و پردازش متن، ساخت و ایجاد بولتن خبری، هوش تجاری و داده‌کاوی، تحلیل داده‌های حجیم، جمع‌آوری و تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (شامل تلگرام، اینستاگرام، توییتر و وبسایت‌های خبری)، پیاده‌سازی و تولید نرم‌افزارهای سازمانی و طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت دارد.

دیتاک چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهد؟

عمده‌ترین محصولات و خدمات دیتاک سامانه روابط عمومی دیتاک، بولتن‌ساز، گزارشات تحلیلی (تصویر چهره، شبکه انتشار محتوا و …)، سکوی هوشمند پردازش داده و تله بات دیتاک است.

محصولات دیتاک برای چه کسب و کارها و سازمان‌هایی مناسب است؟

این محصولات به تصمیم‌گیران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها با استفاده از تبدیل داده‌های پراکنده به اطلاعات و دانش موثر و بکارگیری هوش کسب و کار در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند. اصحاب رسانه، روابط عمومی‌ها، فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و … می‌توانند برای بهبود کسب و کار خود از این محصولات بهره ببرند.

چگونه می‌توان با دیتاک در ارتباط بود؟

جهت ارتباط سریع با دیتاک از شماره ۰۹۳۶۲۲۷۰۲۴۲ یا از این لینک استفاده کنید.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا