دیجیتال مارکتینگ

اهمیت داده‌های سوشال مدیا و ارتباط با بازاریابی فالور گالری

اهمیت داده‌های رسانه های اجتماعی و Followers Gallery چه کمکی به بازاریابان می‌کند؟

به هر کجا که نگاه کنید، داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌های مربوط به فعالیت‌های بازاریابی، کمپین‌های فروش و جذب مشتری را پیدا خواهید کرد. با ورود هرچه بیشتر سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های دیجیتالی به بخشی از زندگی ما، انتظار می‌رود که استفاده از داده‌ها طی چند سال آینده به طور فزاینده‌ای افزایش یابد. رسانه‌های اجتماعی همچنان یکی از بهترین بسترها برای مشاغلی است که به دنبال بهینه سازی عملکرد دیجیتالی خود هستند. با این وجود، با وجود همه استراتژی‌ها، محتوا، انواع رسانه‌ها و سیستم عامل‌های مختلف، درک اینکه چه عواملی موثر است و چه عواملی نمی‌تواند به یک چالش تبدیل شود، وجود دارد. در این راستا، داده‌های رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به اطلاع رسانی بازاریابان، مارک‌ها و آژانس‌ها کمک کند.

در این مقاله، ما به اهمیت داده‌های سوشال مدیا نگاه می‌کنیم. همچنین، ما به یک پلتفرم عالی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به نام Followers Gallery نگاه می‌کنیم و می فهمیم که چگونه آن‌ها می‌توانند به برندها در بهبود تعامل و فروش خود در سیستم عامل‌های اجتماعی کمک کنند.

داده‌های سوشال مدیا : چه چیزی است و چرا باید به آن توجه کنید؟

هر چیزی در اینستاگرام پست کنید میتواند رایگان لایک بگیرد، هر صفحه‌ای را می‌توانید دنبال کنید و هر ویدیو‌یی شما به اشتراک می‌گذارید می‌تواند دیده شود. اما کیفیت خیلی مهم است.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

رسانه های اجتماعی می توانند به شما در کسب اطلاعات زیادی کمک کند. از جمله:

  • درک اینکه کدام پلتفرم برای برند شما مناسب‌تر است. این موضوع به شما کمک می‌کند تا به شما بگوید که باید سرمایه گذاری و توجه خود را کجا متمرکز کنید.
  • با مشاهده نشانگرهایی مانند نمایشها، کلیک‌های پیوند، پسندیدن، اشتراک‌گذاری و کامنت‌ها، نوع محتوایی را که بیشتر به گوش مخاطبان می‌رسد، شناسایی کنید.
  • از انواع رسانه‌های مختلف که بهترین عملکرد را دارند، الهام بگیرید. این می‌تواند تصاویر ثابت، آلبوم‌های تصویری، فیلم‌ها، GIF‌ها، پخش زنده و غیره باشد.
  • گزارش‌ها را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چند نفر از صفحات اجتماعی شما به سایت، نام تجاری یا صفحه تجارت الکترونیکی شما می‌روند.
  • با ایجاد بالاترین میزان محتوا و استراتژی بازگشت سرمایه به لطف همه داده‌ها، به شما کمک می‌کند تا از رقابت پیشی بگیرید.

به همین دلیل مهم است که به داستان پشت آنچه در صفحات اجتماعی شما اتفاق می‌افتد نگاه کنید. این می‌تواند به شما کمک کند محتوای خود را متناسب با خواسته‌های مخاطبان مورد نظر خود تنظیم کنید. چگونه می‌خواهید به مخاطبان هدف خود برسید؟ بار دیگر، داده‌ها به شما کمک می‌کنند تا این کار را انجام دهید!

سه مزیت مهم تجزیه و تحلیل داده‌های رسانههای اجتماعی برای مارک‌ها در سال ۲۰۲۱

  1. زمان بندی: اگر ایده کوتاهی در مورد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید، می‌دانید که زمان بندی اهمیت زیادی دارد. ارسال پست در زمان مناسب به این معنی است که شما می‌توانید حداکثر کشش را برای پست‌های خود ایجاد کنید. این به افزایش تعامل و تولید فروش کمک می کند.
  2. شناسایی سیستم عامل های اجتماعی مبتنی بر عملکرد: همه سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی برای همه مشاغل ساخته نشده اند. در حالی که مشاغل B2B در LinkedIn رونق دارند، مشاغل B2C در اینستاگرام یا اسنپ چت سرمایه‌گذاری می‌کنند. داده دارای این مزیت است که نشان می‌دهد چه پلتفرمی بهترین عملکرد را دارد.
  3. درک رقبا: تا به حال فکر کرده اید که چرا شخصی که یک مارک رقیب است در فیس بوک بسیار بهتر از شما عمل می کند؟ این می تواند گیج کننده باشد، اما نگاه کردن به داده‌های آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا مشخص شود که چگونه می‌توانید همان استراتژی‌ها را ایجاد کنید.

Followers Gallery چگونه می‌تواند به بازاریابان و مارک‌ها در بهبود عملکرد رسانه‌های اجتماعی کمک کند؟

در سال‌های اخیر، چندین سیستم عامل بازاریابی مطرح شده است که ادعا می‌کنند به بهبود عملکرد شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کنند. با این حال، تقریباً همه آن‌ها، با محرومیت از تعداد معدودی، توانسته‌اند این قول را برآورده کنند. Followers Gallery به لطف ماهیت ارگانیک و جذابیت آن، به گزینه مورد علاقه بازاریابان تبدیل شده است.

ممکن است این سوال را از خود بپرسید که چگونه می‌توان در مدت ۵ دقیقه ۱k دنبال کننده در اینستاگرام داشت؟ Followers Gallery مجموعه ای از کاربران واقعی و فعال اینستاگرام است که می‌تواند به برندها در بهبود پسندیدن، اشتراک گذاری، دنبال کردن و نظرات خود کمک کند. این بدان معناست که هرچه ماهیت تعامل بالاتر باشد، شانس بیشتری دارد که صفحه شما از نظر آلی در سیستم عامل‌ها بهتر دیده شود. ویژگی‌های اصلی Followers Gallery به شرح زیر است:

  • اول و مهمترین، Followers Gallery یک بستر بازاریابی کاملاً ایمن و ایمن است که برخلاف سایر سیستم عامل‌ها، جزئیات ورود شما را نمی‌خواهد.
  • کیفیت لایک و فالو تا آنجا که می‌تواند واقعی باشد. این تیم قبل از اینکه به آن‌ها اجازه حضور در جامعه را بدهد، کاربران اینستاگرام را رد کرده و مشخصات آن‌ها را بررسی می‌کند.
  • مارک‌ها و نمایندگی‌ها می‌توانند از تحویل فوری مطمئن و ارگانیک و بی خطر باشند. این بدان معنی است که شما نگران هرگونه مجازات از طرف اینستاگرام نباشید.
  • تیم پشتیبانی مشتری بیست و چهار ساعته در دسترس است تا هرگونه شکایت یا سوال شما در مورد سیستم عامل را برطرف کند.
  • روند بارگیری برنامه ساده، آسان و راحت است. این برنامه را می‌توانید از دو فروشگاه Google و Apple Play دریافت کنید.

Followers Gallery دارای یک لایک اتوماتیک اینستاگرام بدون ورود به سیستم است که به این معنی است که شما نگران وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور خود و واگذاری دسترسی نیستید.

نتیجه گیری

ایجاد محتوای با کیفیت بالا و اجرای استراتژی‌های مناسب رسانه‌های اجتماعی برای بهبود داده‌ها می‌تواند چالش برانگیز باشد. در حالی که مارک‌های بزرگتر می‌توانند هزاران دلار برای همان سرمایه گذاری کنند، مارکت‌های کوچکتر نمی‌توانند. این بدان معناست که با توجه به رقابت بالا و همان مخاطبان هدف، استراتژی‌های بازاریابی جدیدتری برای ایجاد موفقیت در شبکه‌های اجتماعی مورد نیاز خواهد بود. داده‌ها همچنان نقش مهمی در اطلاع رسانی مارک‌ها در شبکه‌های اجتماعی در مورد جوانب مثبت و منفی استراتژی‌های خود خواهند داشت. داده‌ها، به ویژه موارد پسندیده، پیگیری، اشتراک و نظرات نیز مهم هستند تا به سایر کاربران بالقوه نشان دهند که یک برند چگونه در شبکه‌های اجتماعی عملکرد و تعامل دارد. به عبارت دیگر، هرچه میزان پسندیدن و پیروی و داده‌های دیگر بالاتر باشد، درک برند بهتر است.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید
منبع
bigdataanalyticsnews

پانته‌آ پایدار

من پانتـه‌آ پایـدار کارشناس ارشد مهندسی آی تی در گرایش کسب و کار الکترونیکی هستم. علاقمند به هر فناوری و تکنیک جدیدی در حوزه آی‌تی و هر چه به این حوزه کمک می‌کند. به تحقیق و پژوهش و تولید محتوا در زمینه دنیای دیجیتال و آی تی مشغولم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا