تحلیل شبکه اجتماعیعمومی

۱۰ پیج برتر آموزش و مشاوره روانشناسی در شبکه های اجتماعی

بر اساس کلان داده تلگرام و اینستاگرام

امروزه فضای مجازی بخشی از فعالیت‌های روزمره ما را به هنگام اوقات فراغت تشکیل می‌دهد، طوریکه افراد در زمان‌های استراحت خود، بیشتر وقتشان را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند. از همین رو بسیاری از افراد به خصوص در حوزه تخصصی روانشناسی در این شبکه‌ها فعالیت می‌کنند، محتوای تخصصی تولید شده خود را را در اختیار مخاطبانشان قرار داده و با آن‌ها تعامل برقرار می‌کنند. ما در این مقاله به بررسی برترین پیج‌ها و کانال‌های مشاوره روانشناسی خواهیم پرداخت، پس در ادامه مطلب نیز همراه ما باشید.

برترین پیج‌های مشاوره روانشناسی در اینستاگرام  و تلگرام

اینستاگرام و تلگرام دو شبکه اجتماعی قدرتمند را در میان مخاطبان ایرانی تشکیل می‌دهند. این دو شبکه اجتماعی با فاصله قابل توجهی نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی جزء محبوب‌ترین‌های ایران محسوب می‌شوند و گروه‌های مختلفی از افراد با سلایق و علایق مختلف در آن حضور دارند. به همین سبب در حوزه‌های علمی گوناگون و به طور خاص روانشناسی، ‌بیش از صدها صفحه و کانال برای مخاطبانی که به دنبال علایق خود به صورت تخصصی هستند وجود دارد. ما به منظور تسهیل دسترسی بر اساس داده‌های اینستاگرام و تلگرام برترین و بهترین پیج‌ها و کانال‌های مشاوره روانشناسی را برای شما بر اساس شاخص‌های مختلف معرفی خواهیم نمود.

لیست برترین پیج‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف:
برترین‌های سال ۹۹

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

 

برترین پیج‌های روانشناسی در اینستاگرام

برترین پیج های اینستاگرام  در حوزه مشاوره روانشناسی در بازه زمانی مورد بررسی بر اساس نرخ مشارکت عبارت‌اند از:

برترین پیج‌های مشاوره روانشناسی در اینستاگرام
برترین پیج‌های مشاوره روانشناسی در اینستاگرام

۱) دکتر بهزاد چاوشی

نخستین پیج برتر مشاوره روانشناسی در اینستاگرام متعلق به دکتر بهزاد چاوشی با بیش ۸۷۰٫۸ هزار فالوور است. میزان لایک هر پست در حدود  ۳۳٫۵ هزار و میانگین تعداد کامنت ۶۳۷ است. بر اساس داده‌های موجود میزان نرخ مشارکت در این صفحه اجتماعی ۳٫۹۳٪ است. این پیج مطالب مربوط به روانشناسی را برای مخاطبان خود با استفاده از تصاویر و ویدئوهای مختلف شرح می‌دهد. دکتر بهزاد چاووشی مؤسس و مدیر فنی مرکز خدمات و مشاوره روانشناسی، روانپزشکی و مشاور ارگانیک مایندد با مجوز رسمی از سازمان‌های ذی‌صلاح است که در بستر شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت می‌کند.

مشاوره روانشناسی بهزاد چاووشی
مشاوره روانشناسی بهزاد چاوشی

۲) علیرضا شیری

علیرضا شیری در صفحه خود با عنوان معلم و طبیب و گفتمان «روانشناس نیستم» توانسته بیش از ۶۱۷ هزار فالوور جذب کند. این پیج همچون سایر پیج‌های مشاوره روانشناسی با استفاده از تصاویر و ویدئوهای مختلف مطالب مفیدی را به مخاطبان خود ارائه می‌کند. میزان لایک هر پست ۱۷٫۹ هزار و میزان کامنت برای هر پست ۵۷۵ است. بر اساس داده‌های به دست آمده نرخ مشارکت در آن ۳٫۰۰٪ است که آمار خوبی برای یک پیج مشاوره روانشناسی به شمار می‌رود.

مشاوره روانشناسی علیرضا شیری
مشاوره روانشناسی علیرضا شیری

۳) رویا نوری- روانشناسی کودک

رویا نوری در حوزه روانشناسی کودک فعالیت می‌کند و در این زمینه مطالب مفید و ارزشمندی را در پیج اینستاگرامی خود به مخاطبان ارائه می‌دهد. این پیج بیش از ۹۸۸٫۵ هزار فالوور دارد. رویا نوری نویسنده و دانشجوی دکترا در کالیفرنیا است. میزان لایک هر پست این صفحه اینستاگرامی در حدود ۲۱٫۲ هزار به همراه ۲۷۷ کامنت است که نرخ مشارکت این صفحه را به  ۲٫۱۸٪ می‌رساند.

مشاوره روانشناسی رویا نوری-روانشناسی کودک
مشاوره روانشناسی رویا نوری-روانشناسی کودک

۴) روانشناسی برای زندگی

صفحه روانشناسی برای زندگی، ویدئوها، سخنرانی‌ها، تصاویر و مطالب مربوط به دکتر هلاکویی را ارائه می‌دهد که بیش از ۸۷۸٫۸ هزار فالوور دارد. میزان لایک هر پست در حدود ۱۶٫۳ هزار و میانگین کامنت آن ۱۹ کامنت است. نرخ مشارکت کاربران بر اساس تجزیه و تحلیل و داده‌های آماری ۱٫۹۸٪ است.

مشاوره روانشناسی برای زندگی
مشاوره روانشناسی برای زندگی

۵) دکتر فرهنگ هلاکویی

صفحه دکتر فرهنگی هلاکویی مطالب و پاسخگویی‌های رادیویی دکتر هلاکویی را به صورت ویدئو و عکس نوشته منتشر می‌کند. این صفحه بیش از ۲٫۶ میلیون فالوور دارد که از نظر تعداد دنبال‌کننده آن را در رتبه نخست قرار می‌دهد. تحلیل داده‌های پیج دکتر هلاکویی نشان می‌دهد نرخ مشارکت در آن ۱٫۵۲٪ است. همچنین میزان لایک هر پست ۳۷٫۳ هزار و میانگین کامنت پست‌ها ۴۴۸ کامنت است. به طور کلی می‌توان اذعان کرد این صفحه از صفحات پربازدید به شمار می رود.

مشاوره روانشناسی دکتر فرهنگ هلاکویی
مشاوره روانشناسی دکتر فرهنگ هلاکویی

برترین کانال‌های مشاوره روانشناسی در تلگرام

برترین کانال‌های تلگرام در حوزه آموزش و مشاوره روانشناسی بر اساس تعداد اعضا یا فالوور به ترتیب زیر هستند:

برترین کانال‌های مشاوره روانشناسی در تلگرام
برترین کانال‌های مشاوره روانشناسی در تلگرام

۱) اسرار روانشناسی

اسرار روانشناسی از جمله کانال‌های پربازدید تلگرام در حوزه تخصصی آموزش و مشاوره روانشناسی با بیش از ۵۱۷٫۳ هزار عضو به شمار می‌رود که میانگین بازدید هر پست ۳۷٫۳ هزار را به خود اختصاص داده است. این کانال تلگرامی روزانه ۲۰ پست را برای اعضای خود منتشر کرده و میزان نرخ مشارکت در این کانال ۷٫۲۱٪ براورد می‌شود. اسرار روانشناسی با استفاده از تصاویر، بخش‌های مختلفی از روانشناسی را بازگو می‌کند و علاوه بر تعداد اعضا در تعداد پست و میانگین بازدید هر پست نیز در رتبه نخست قرار دارد.

مشاوره روانشناسی اسرار روانشناسی
اسرار روانشناسی

۲) دکتر شیری

کانال دکتر شیری دومین کانال پر مخاطب تلگرام در حوزه مشاوره روانشناسی محسوب می‌شود که مطالب مربوط به این حوزه را در قالب ویس، کلیپ، تصویر و متن به مخاطبان خود ارائه می‌دهد و بیش از ۱۲۳٫۳ هزار عضو دارد. میانگین بازدید هر پست در این کانال تلگرامی با انتشار بیش از ۸ پست در روز، ۷٫۶ هزار است. نرخ مشارکت کانال ۶٫۱۶٪ بوده و از لحاظ تعداد بازدید هر پست در رتبه دوم قرار دارد.

مشاوره روانشناسی دکتر شیری
مشاوره روانشناسی دکتر شیری

این مطلب را از دست ندهید: بهترین تبلیغات تلگرام کسب و کارهای ایرانی

 

۳) کانال روانشناس

کانال روانشناس سومین کانال پربازدید تلگرام در حوزه مشاوره روانشناسی از لحاظ تعداد اعضا به شمار می‌رود که تعداد اعضای آن ۹۹٫۴ هزار است. این کانال متن‌های مربوط به روانشناسی را در حوزه‌های مختلف منتشر می‌کند و روزانه بیش از ۵ مطلب ارائه می‌دهد. میزان بازدید هر پست براساس داده‌های استخراج شده ۳٫۵هزار بازدید است که نرخ مشارکت آن را به ۳٫۵۲٪ می‌رساند.

مشاوره روانشناسی روانشناس
مشاوره روانشناسی روانشناس

۴) خانه روانشناسی نورا

خانه روانشناسی نورا چهارمین کانال پربازدید مشاوره روانشناسی براساس تعداد اعضا به شمار می‌رود. تعداد اعضا آن بالغ بر ۸۰٫۱ هزار است و مطالب مربوط به حوزه روانشناسی را با بیانی شیوا به مخاطبان ارائه می‌کند. میانگین بازدید هر پست ۲٫۸ هزار و حجم انتشار کانال ۹ پست در روز است. نرخ مشارکت در این کانال نیز ۳٫۴۹ درصد است.

مشاوره روانشناسی خانه روانشناسی نورا
مشاوره روانشناسی خانه روانشناسی نورا

۵) زندگی آرام (روانشناسی)

زندگی آرام (روانشناسی) پنجمین کانال تلگرامی در حوزه مشاوره روانشناسی از لحاظ تعداد عضو به شمار می‌رود که بالغ بر ۷۹ هزار عضو دارد. میانگین بازدید هر پست با انتشار روزانه ۱۱ پست، ۶٫۶ هزار و نرخ مشارکت در این کانال نیز ۸٫۳۵٪ است. جالب است بدانید که این کانال بر اساس نرخ مشارکت در رتبه نخست قرار دارد.

مشاوره روانشناسی زندگی آرام
مشاوره روانشناسی زندگی آرام

سخن پایانی

امروزه افراد و گروه‌های مختلف از کانال و پیج ها خود در بستر شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب همچون تلگرام و اینستاگرام برای جذب فالوور و ارتباط با مخاطبان استفاده و مطالب مورد نیاز خود را در این شبکه ها به اشتراک می گذارند که ما در این مقاله براساس داده‌های مختلف ۵ پیج اینستاگرام و ۵ کانال برتر تلگرام را در حوزه مشاوره روانشناسی بررسی کردیم. دیدگاه ها و انتقادات سازنده خود را با ما و دیگر مخاطبان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

حوزه فعالیت شرکت دیتاک چیست؟

شرکت دانش بنیان دیتاک در حوزه‌های مختلف تکنولوژیک همچون پردازش زبان طبیعی، متن کاوی، ارائه سرویس‌های ویژه تحلیل و پردازش متن، ساخت و ایجاد بولتن خبری، هوش تجاری و داده‌کاوی، تحلیل داده‌های حجیم، جمع‌آوری و تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (شامل تلگرام، اینستاگرام، توییتر و وبسایت‌های خبری)، پیاده‌سازی و تولید نرم‌افزارهای سازمانی و طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت دارد.

دیتاک چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهد؟

عمده‌ترین محصولات و خدمات دیتاک سامانه روابط عمومی دیتاک، بولتن‌ساز، گزارشات تحلیلی (تصویر چهره، شبکه انتشار محتوا و …)، سکوی هوشمند پردازش داده و تله بات دیتاک است.

محصولات دیتاک برای چه کسب و کارها و سازمان‌هایی مناسب است؟

این محصولات به تصمیم‌گیران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها با استفاده از تبدیل داده‌های پراکنده به اطلاعات و دانش موثر و بکارگیری هوش کسب و کار در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند. اصحاب رسانه، روابط عمومی‌ها، فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و … می‌توانند برای بهبود کسب و کار خود از این محصولات بهره ببرند.

چگونه می‌توان با دیتاک در ارتباط بود؟

جهت ارتباط سریع با دیتاک از شماره ۰۹۳۶۲۲۷۰۲۴۲ یا لینک زیر استفاده کنید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]ارتباط با ما[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا