تحلیل شبکه اجتماعیعمومی

بهترین کانال ها و پیج های آموزش زبان انگلیسی در شبکه های اجتماعی

بر اساس تحلیل داده های تلگرام و اینستاگرام

امروزه شبکه‌های اجتماعی مختلفی وجود دارد که افراد روزانه برای lهدافی خاص و یا صرفا برای سرگرمی وقت زیادی را صرف آن‌ها می‌کنند. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چه مدت از وقت خود را روزانه صرف یادگیری در تلگرام، اینستاگرام، توییتر و… می‌کنید؟
یکی از دغدغه‌های همیشگی افرادی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند، یافتن منابع و پیج های آموزش زبان انگلیسی در کانال‌های تلگرام و یا اینستاگرام است. در این مقاله قصد داریم به پنج مورد از برترین کانال‌های‌ تلگرامی و پیج های اینستاگرامی زبان انگلیسی اشاره کنیم.‌

اگر به فیلم و سینما علاقه دارید، این مقاله را از دست ندهید:
برترین رسانه‌های فیلم و سینما در شبکه‌های اجتماعی

 

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

لیست پرمخاطب‌ترین کانال های زبان در تلگرام 

در اینفوگرافیک زیر، رتبه‌بندی بر اساس محاسبه ضریبی از تعداد اعضا، میزان فعالیت و نرخ تعامل کانال تلگرامی انجام پذیرفته است. همچنین در این گزارش صرفا کانال‌ها و پیج هایی بررسی شده که وبسایت اینترنتی دارند.

بهترین پیج های آموزش زبان انگلیسی در تلگرام
پر مخاطب‌ترین کانال‌های آموزش زبان انگلیسی در تلگرام

۱- Englishforyou

این کانال تلگرامی بیش از ۳۱۶ هزار عضو دارد و هر پست منتشر شده در آن به طور میانگین ۱۶٫۵k بازدید دریافت می‌کند که نتیجه آن کسب نرخ مشارکت ۲۲ درصدی برای این کانال بوده است. این صفحه، یادگیری زبان را با تکنیک‌های متفاوت برای مخاطبین خود فراهم کرده و در این مسیر لغات و اصطلاحات و تست‌های رایگان را برای تقویت سطح زبان مخاطبین خود ارائه می‌کند.

صفحات و پیج های آموزش زبان انگلیسی ؛ Englishforyou
کانال آموزش زبان انگلیسی Englishforyou

۲- Learn_en

کانال تلگرامی learn_en نزدیک به ۲۸۱ هزار مخاطب دارد و از حیث حجم فعالیت در مقایسه با کانال‌های مشابه پرکار به شمار می‌آید. میانگین بازدید پست‌های این کانال ۲۵٫۵k و نرخ تعامل کانال برابر با ۹٪ است. در این صفحه، یادگیری زبان با استفاده از ترجمه آهنگ‌ها، اصطلاحات و کلمات روزمره و همچنین جلوگیری از اشتباهات معمول در کنار روش صحیح گفتن جملات آموزش داده می‌شود.

کانال ها و پیج های آموزش زبان انگلیسی ؛ Learn_en
کانال آموزش زبان انگلیسی Learn_en

۳- mlienglish 

بیشتر تمرکز این کانال استفاده از ترجمه آهنگ‌ها و عبارات رایجی است که یادگیری زبان انگلیسی را به یک تجربه نشاط آور و متمایز تبدیل می‌کند. ناگفته نماند، این کانال با دارا بودن بیش از ۲۰۱ هزار عضو، حجم نسبتا زیادی محتوا تولید می‌کند که میانگین بازدید ۷٫۵k و نرخ مشارکت ۳٫۴ درصدی را برای آن به ارمغان آورده است.

mlienglish؛ کانال و پیج های آموزش زبان انگلیسی
کانال آموزش زبان انگلیسی mlienglish

۴- englishlearner_ir

در کانال englishlearner_ir از تصاویر و قطعات فیلم‌های مشهور که می‌توانند معنا و کاربرد هر اصطلاح را به روشی جالب و سرگرم‌کننده توضیح دهند، استفاده می‌شود. این کانال با بیش از ۱۱۳ هزار فالور، به صورت تقریبی در هر ماه ۱۲ پست منتشر و به طور میانگین برای هر کدام بازدیدی نزدیک به ۱۱٫۹k دریافت می‌کند. در نهایت محاسبات ما نشان می‌دهد کانال مذکور توانسته نرخ مشارکت خود را به مقدار ۱۰٪ برساند.

کانال آموزش زبان انگلیسی ؛ englishlearner_ir
کانال آموزش زبان انگلیسی englishlearner_ir

۵- Lovely_english

بررسی ویدئوها و رادیوهای انگلیسی، عمده محتوای این کانال تلگرامی را تشکیل داده است. این کانال با جذب ۹۱هزار عضو، نسبت به سایر کانا‌ل‌های برتر عملکرد ضعیف‌تری داشته و با ثبت ۲٫۸k بازدید برای هر پست، نرخ مشارکت ۳٪ را کسب کرده است.

پیج های آموزش آنلاین زبان انگلیسی ؛ Lovely_english
کانال آموزش زبان انگلیسی Lovely_english

بهترین پیج های آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام

اکنون برترین پیج های آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام را بررسی کنیم. این لیست بر اساس تعداد فالوور هر صفحه مرتب شده است.

بهترین پیج های آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام
بهترین پیج‌های آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام

۱- Mortezajavid

صفحه Mortezajavid با ۱٫۸ میلیون دنبال کننده، پیجی محبوب در میان کاربران اینستاگرام به شمار می‌رود. این کاربر از روش‌های متفاوتی چون تصویرسازی برای آموزش سخت‌ترین لغات و همچنین از نقل‌قول‌های انگیزشی برای یادگیری عمیق افعال چند‌قسمتی و توضیح معنای آن‌ها استفاده می‌کند. این حساب کاربری با نرخ مشارکت ٪۰٫۸۶در زمره ضعیف‌ترین پیج های آموزش زبان انگلیسی اینستاگرام از لحاظ نرخ مشارکت قرار می‌گیرد.

بهترین پیج های آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام؛ Mortezajavid
پیج آموزش زبان انگلیسی Mortezajavid

۲- Aminbahramlu

صفحه اینستاگرام Aminbahramlu توسط یک معلم زبان انگلیسی با همین نام ساخته شده است. تمرکز وی برای کمک به زبان‌آموزان در بخش‌های متنوعی چون گرامر، تحلیل اخبار، معماهای سرگرم‌کننده، توضیح اصطلاحات رایج و … است. این حساب کاربری با بیش از ۷۰۰هزار فالور، نرخ مشارکت ۲٫۸۰درصدس را کسب نموده است.

برترین پیج های آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام؛ Aminbahramlu
پیج آموزش زبان انگلیسی Aminbahramlu

۳-Englishhints

سومین پیج از لیست برترین پیج های آموزش زبان در اینستاگرام، Englishhints است. Englishhints تمرکز خود را بر اصطلاحات رایج در زبان روزمره قرار داده است. این صفحه با بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده صرفا توانسته میانگین ۱۰ هزار لایک و ۵۰ کامنت را برای هر پست خود ثبت کند.

پیج های آموزش زبان انگلیسی اینستاگرام؛ Englishhints
پیج آموزش زبان انگلیسی Englishhints

۴- English_code

اگر دائما نسبت به تونایی‌های خود در صحبت کردن شک دارید، English_code صفحه اینستاگرامی مورد علاقه شما برای یادگیری زبان انگلیسی خواهد بود چون به صورت منظم مخاطبان خود را در معرض آزمون‌های کوتاه قرار می دهد. در این صفحه علاوه بر آزمون‌ها، زبان انگلیسی به طور کامل از طریق عکس و سرگرمی منتقل می‌شود تا زبان‌آموزان لغات و کلمات انگلیسی را به صورت موضوعی یاد بگیرند. تعداد کاربران این صفحه مجازی و نرخ مشارکت آن به ترتیب برابر ۴۳۱ هزار و ۱٫۱۵٪ است.

پیج های برتر آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام؛ English_code
پیج آموزش زبان انگلیسی English_code

۵- Englishcrv

آخرین صفحه‌ی لیست پیج های برتر آموزش زبان در این لیست، englishcrv است. این صفحه در اینستاگرام با دریافت میانگین  ۸٫۸k لایک و ۱۰۸ کامنت، نرخ مشارکت ۲٫۱۵درصدی را کسب نموده است.

پیج های آموزش زبان انگلیسی در اینستاگرام؛englishcrv
پیج آموزش زبان انگلیسی englishcrv

حوزه فعالیت شرکت دیتاک چیست؟

شرکت دانش بنیان دیتاک در حوزه‌های مختلف تکنولوژیک همچون پردازش زبان طبیعی، متن کاوی، ارائه سرویس‌های ویژه تحلیل و پردازش متن، ساخت و ایجاد بولتن خبری، هوش تجاری و داده‌کاوی، تحلیل داده‌های حجیم، جمع‌آوری و تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (شامل تلگرام، اینستاگرام، توییتر و وبسایت‌های خبری)، پیاده‌سازی و تولید نرم‌افزارهای سازمانی و طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت دارد.

دیتاک چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهد؟

عمده‌ترین محصولات و خدمات دیتاک سامانه روابط عمومی دیتاک، بولتن‌ساز، گزارشات تحلیلی (تصویر چهره، شبکه انتشار محتوا و …)، سکوی هوشمند پردازش داده و تله بات دیتاک است.

محصولات دیتاک برای چه کسب و کارها و سازمان‌هایی مناسب است؟

این محصولات به تصمیم‌گیران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها با استفاده از تبدیل داده‌های پراکنده به اطلاعات و دانش موثر و بکارگیری هوش کسب و کار در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند. اصحاب رسانه، روابط عمومی‌ها، فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و … می‌توانند برای بهبود کسب و کار خود از این محصولات بهره ببرند.

چگونه می‌توان با دیتاک در ارتباط بود؟

جهت ارتباط سریع با دیتاک از شماره ۰۹۳۶۲۲۷۰۲۴۲ یا لینک زیر استفاده کنید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]ارتباط با ما[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

مهلا علیمردانی

من مهلا علیمردانی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد آمار ریاضی هستم. به پژوهش و تحلیل در حوزه داده کاوی و رسانه‌های اجتماعی علاقه‌مندم و سعی می‌کنم اطلاعاتم را در این زمینه افزایش و تجربیاتم را انتقال دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا