آموزش روابط عمومی با محوریت هوش مصنوعی


شرکت در دوره


تماس از طریق تلفن


ارتباط از طریق تلگرام

آکادمی دیتاک با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار میکند (ظرفیت محدود)

ظرفیت
90%

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

باطن کار روابط عمومی درگیری و هدایت افکار عمومی است و همین موضوع باعث پیچیدگی کار این حوزه می‌شود. با توجه به تغییر دائم رفتار مخاطب هدف این حوزه و سخت تر شدن رصد و پایش بازخوردهای کاربران، ما در دیتاک بر این شدیم تا با استفاده از پتانسیل آکادمی دیتاک و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دوره‌ای از جنس دانش به روز و تجربه برگزار کنیم. با کمی دقت به سرفصل ها و مدرسین این دوره این موضوع به صورت کامل برای شما مشخص خواهد شد، ما هم در ادامه سعی میکنیم تا با توضیح مختصری از ویژگی های این دوره و مدرسین شما را در تصمیم گیری کمک کنیم.
* در انتهای دوره گواهی حضور در این دوره توسط دانشکده میدیریت دانشگاه تهران برای شما صادر خواهد شد.

روابط عمومی

چرا باید در این دوره شرکت کنیم؟

دلایل شرکت در این دوره بسیار است و ما برای جلوگیری از زیاده گویی به ۶ مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

1. دانش خود را به روز کنیم : همانطور که در بالا اشاره شد با توجه به پیچیدگی و تغییر روز افزون علم حوزه روابط عمومی، پیشرفت و آموزش دائمی بخشی جداناشدنی از این کار است. پس اگر در حوزه روابط عمومی فعال هستید و یا به حوزه علاقه مندید، این دوره بودن شک بخشی از نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

2. مدرک معتبر از دانشگاه تهران: علاوه بر آموزش ما نیاز به گواهی بر این پیشرفت داریم. گواه اصلی این موضوع بدون شک بهبود عملکرد شما در کارهایتان خواهد بود اما باید توجه داشت گاهی برای مجموعه ای که در آن فعال هستیم و پیشرفت شغلی خودمان نیاز به مدرک معتبری داریم. سوال ما از شما: چه مدرکی جذاب تر و کاراتر از مدرک دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

3. مبتنی بودن بر هوش مصنوعی: با توجه به گسترش کانال های ارتباطی کاربران ، افزایش هر روزه مقدار داده های موجود و پچیدگی روز افزون رفتار مخاطبین بدون شک در آینده نزدیک روابط عمومی بدون هوش مصنوعی ممکن نیست پس پیشنهاد میکنیم شما از باقی همکاران خود در این حوزه زودتر وارد این بخش مهم شوید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

4. استفاده از دانش و تجربه دیگران: بدون شک بخش اصلی دانش در هر زمینه‌ای از دل تحقیقات و تجربیات آن حوزه تولید می‌شود. حالا ما از شما میخواهیم که قبل از دیگران در مسیر این علم قرار بگیرید و با اضافه کردن آن‌ها به تجربیات خودتان بهترین بازخورد لازم از کارهایتان را داشته باشید.

5. شبکه سازی با فعالین این حوزه: با توجه به جامعه مخاطب این دوره و زمان های که دربین آموزش‌ها برای شبکه سازی در نظر گرفته شده است، این کارگاه می‌تواند در زمینه‌ی افزایش شبکه‌ی ارتباطی شما بسیار موثر باشد.

6. یک روز از زمان شما را میخواهیم: زمان این کارگاه به شکلی در نظر گرفته شده است که شما مجبور نباشید زمان زیادی را صرف آن کنید. و ما تمام تلاشمان را میکنیم تا بیشترین میزان اطلاعات مورد نیاز شما را در این کارگاه و زمان مشخص شده به شما منتقل کنیم.

روابط عمومی مدرن

اگر تصمیم خودتان را برای شرکت در این دوره گرفتید همین حالا با یکی از این راه های ارتباطی اقدام کنید

اما اگر همچنان در تصمیم گیری شک دارید پیشنهاد می‌کنیم با ما در ادامه همراه باشید

در ادامه مطلب باز هم قصد داریم از دلایل شرکت در این دوره به شما بگوییم اما این بار از زاویه مدرسین این دوره!
دوره فعلی سه مدرس دارد که در ادامه به بخشی از دلایل حاضر شدن در این کارگاه با حضور این سه مدرس خواهیم پرداخت

مدرسین این دوره

روابط عمومی

دکتر محمد مولاویردی

دکتر احمد رضا تهرانی

دکتر علیرضا حدادی

زمان و مکان برگزاری:

18 خرداد 1401

ساعت 9 الی 13

دانشکده مدیریت

  •  دکتر علیرضا حدادی:  دکتر حدادی یکی از فعالین و تحصیل کرده های این حوزه هستند که در حال حاضر مدیریت اندیشکده دیتاک را بر عهده دارند و به عنوان کارشناس مرکز پژوهش های مجلس هم در حال فعالیت هستند. فعالیت ها و پروژه‌های دکتر حدادی در اندیشکده دیتاک تا کنون به صدها کسب و کار و سازمان کمک کرده است تا از بحران های به وجود آمده به سلامت عبور کنند. شاید در نگاه اول برای شما عجیب باشد ولی دکتر حدادی و تیم اندیشکده با استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل کلان داده بارها توانسته اند پیش به وقوع پیوستن بحران آن‌را شناسایی و از وقوع آن جلوگیری کنند.
  •  دکتر احمدرضا تهرانی: دکتر تهرانی که احتمالا چهره ایشان برای شما آشناست از گویندگان مطرح صداو سیما هستند. این تجربه درکنار تدریس دانشگاه، فعالیت و مشاوره روابط عمومی برای سازمان های بزرگ دکتر تهرانی را تبدیل به یکی از خبرگان این حوزه در زمینه مدیریت بحران ساخت است.
  •  محمد مولاویردی: آقای مولاویردی با تجربه در حوزه استراتژی مارکتینگ، مدیریت و مشاوره در صنعت تبلیغات آنلاین و آفلاین در کنار ما خواهند بود. تجربه همکاری در کمیپن های تبلیغاتی حدود ۵۰ شرکت و سازمان مختلف باعث شده تا اطاعات منتقل شده توسط این مدرس از جنس بازار و نیاز روز باشد

و اما اگر هنوز از ثبت نام مطمئن نیستید ما برای شما که در این حوزه فعال هستید ۴۰ درصد تخفیف ویژه در نظر گرفتیم
توجه داشته باشید ظرفیت این کارگاه محدود است پس همین حالا اقدام کنید

تخفیف
40%

400 هزار تومان

240 هزار تومان

زمان برگزاری دوره

این دوره در تاریخ 18 خرداد از ساعت 9 صبح تا 13 بعد از ظهر در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد

تماس با ما

  • تلفن : 66504558-021

ارتباط از طریق تلگرام

از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید


Telegram

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

سریرا حکیم

متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا