عمومی

معرفی فیلم ماشین The Machine

فیلم‌هایی که در مورد هوش مصنوعی باید دید!

ماشین The Machine ساخته‌ی کراداگ جیمز در سال ۲۰۱۳ اکران شد. این فیلم از کابران سایت معتبر IMDB نمره‌ی نسبتا خوب ۶.۱ گرفته است.

 خلاصه‌ی داستان

بریتانیا که در حال جنگ با چین است، تلاش می‌کند یک ماشین آدم کشی تولید کند. مهندسین این کشور پا را از این هدف فراتر می‌گذارند و یک ربات قوی و با احساس می‌سازند.

نقد فیلم

فیلم مستقل و شیک انگلیسی، که با جلوه‌های ویژه منحصر به فرد به داستانی در مورد هوش مصنوعی می‌پردازد. در یک کارخانه مخفی دولت انگلیس، دانشمندان در حال ساخت ربات‌های هوشمندی هستند که در جنگ سرد با چین بجنگند. وینسنت یک مهندس کامپیوتر نابغه است که ایده‌های بهتری در ذهن دارد. او امید داشت تا بتواند به بیمارانی که دچار آسیب مغزی شدند مانند سربازان بتوانند دوباره انسانیت خود را به دست بیاورند.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

او به موفقیت بزرگی دست یافت و ماشینی تولید کرد که می‌توانست بچرخد، بجنگد و به دیگران علاقه و توجه داشته باشد. او اولین ماشین خودآگاه به دست انسان را خلق کرد. کاراداگ با علاقه ای که به فیلمهای کلاسیک علمی تخیلی مانند پرتقال کوکی و تیغ ران دارد، فیلمی خلق کرده که در آن شگفتی و خطر به زیبایی نمایش داده می‌شود.

تیزر فیلم در آپارات 
منبع: IMDB و Los Angeles Times

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

سما آشوری

فارغ‌التحصیل MBA هستم. چهار سال است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنم. به استراتژی‌های کسب و کار و ترندهای روز بازاریابی علاقه‌مندم. خود را فردی چند بعدی می‌دانم و تلاش می‌کنم تا زندگی را زندگی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا