اخبار دیتاکعمومی

دیتاک حامی نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی محاسباتی و رسانه

دیتاک حامی نخستین کنفرانس ملی علوم شناختی محاسباتی و رسانه بود که اول اسفند ۹۸ در تالار شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد. کنفرانس علوم شناختی و رسانه از سوی خبرگزاری فارس با حضور مسئولان، کارشناسان و فعالان این حوزه برای بررسی موضوعات محوری آن برگزار شد.

مدیر عامل خبرگزاری فارس اولین سخنران این کنفراس با اشاره به این که همه‌ی افراد روزانه در حال تصمیم‌گیری هستند و تصمیم‌گیری درست‌تر و دقیق‌تر باعث پیشروی هوشمندانه‌تر در مسیر می‌شود و بلعکس، اظهار داشت که درریشه‌یابی بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه به تصمیمات غلط فردی و جمعی می‌رسیم. بنابراین باور داریم جامعه‌ای به پیشرفت می‌رسد که اعضا آن بتوانند تصمیمات صحیحی اتخاذ کنند.

کنفرانس علوم شناختی محاسباتی و رسانه

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

محورهای مورد بحث کنفرانس

در بخش‌های بعدی این کنفرانس باقر ساروخانی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و حمید رضا اعتماد پور عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی به موضوعاتی همچون نفوذ و تاثیرگذاری رسانه در مغز انسان‌ها به عنوان یکی از کارکردهای علوم شناختی محاسباتی، جایگاه مهم علوم‌شناختی در علم مدرن امروز، تغییر روش های فعالیت رسانه‌ها با رویکرد علمی، توسعه‌ی هوش مصنوعی و اهمیت علوم‌شناختی در همه‌ی ابعاد زندگی اشاره کردند.

در این کنفرانس همچنین، محورهایی مانند روش‌های تحقیق در علوم شناختی محاسباتی، فلسفه ذهن و رسانه، انسان‌شناسی و زبان شناسی‌شناختی و رسانه، علوم اعصاب و رسانه، هوش مصنوعی و رسانه، علوم تصمیم و رسانه،روان‌شناسی شناختی و رسانه،جامعه‌شناسی شناختی و رسانه، اقتصاد رفتاری و رسانه، بازاریابی عصبی و رسانه، سیاستگذاری عمومی و رسانه، تربیت فردی و رسانه در پنل‌های تخصصی با حضور کارشناسان علم و فناوری مورد بررسی قرار گرفت.

دیتاک حامی کنفرانس ملی علوم شناختی محاسباتی و رسانه

دیتاک حامی نخستین کنگره‌ی ملی علوم شناختی محاسباتی با سال‌ها تجربه در جمع‌آوری و پردازش دیتا در کنار نوآوری و حرکت بر لبه تکنولوژی که همواره در مسیر تولید و عرضه راهکارهای جدید در حوزه هوش مصنوعی و کلان‌داده حرکت کرده است، آماده‌ی همکاری و ارائه خدمات و آموزش به افرادی است که به حوزه‌ی علوم‌شناختی، کلان داده، هوش مصنوعی و علوم داده علاقه دارند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با دیتاک در تماس باشید.

[button color=”orange” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]تماس با دیتاک[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید
منبع
خبرگزاری فارس

هدی حسام‌الدینی

من هدی حسام‌الدینی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستم، به موضوعات تولید محتوا، بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم. یادگیری رو دوست دارم و انتقال تجربیات رو بیشتر. این روزها در دیتاک با یه تیم قوی کار می‌کنم برای توسعه‌ی کسب و کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا