تحلیل شبکه اجتماعیعمومی

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در شبکه‌های اجتماعی

بر اساس تحلیل داده‌های تلگرام و اینستاگرام

امروزه زبان‌آموزان زیادی دغدغه یافتن بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی برای یادگیری این زبان را دارند. در این مقاله به معرفی بهترین آموزشگاه های زبان در سطح شبکه های اجتماعی بر اساس دیتای این بسترها پرداخته‌ایم، این رده‌بندی بر اساس معیار‌های مختلفی همچون تعداد فالوور، میانگین لایک، نرخ مشارکت و … انجام شده است.

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی فعال در تلگرام

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تلگرام
بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تلگرام

۱- آفرینش 

این کانال با بیش از ۴۱ هزار فالور، به صورت تقریبی در هر ماه ۱۵ پست منتشر و به طور میانگین برای هر کدام بازدیدی نزدیک به ۹۰۸۱ دریافت می‌کند. در نهایت محاسبات ما نشان می‌دهد کانال مذکور توانسته نرخ مشارکت خود را به مقدار ۲۲٪ برساند. آموزشگاه آفرینش دارای چندین کانال و گروه‌های تلگرامی است که به زبان آموزان در زمینه‌های مختلف یادگیری مهارت‌های چهارگانه آیلتس همچون رایتینگ و تصحیح آن به طور رایگان و همچنین تمرین‌های گرامری به زبان‌جویان کمک می‌کند.

 

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک
بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تلگرام: آفرینش
آفرینش آیلتس

۲- سفیر 

این کانال که دومین کانال از لیست بهترین آموزشگاه های زبان در تلگرام است، با دارا بودن بیش از ۱۹ هزار عضو و حجم بسیار کم محتوای تولیدی، میانگین بازدید ۹۷۲ و نرخ مشارکت ۵٪ را کسب کرده است. در این کانال می‌توان اصطلاحات و عبارت‌های رایج را از طریق فلش‌ کارت‌های گوناگون مشاهده کرد.

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تلگرام: سفیر
آموزش زبان انگلیسی سفیر

۳- ایرانمهر 

متفاوت بودن این کانال آموزشگاهی با بقیه کانا‌ل‌ها در بیان کردن لغات و اصطلاحات به صورت ویدیویی و به طور هم‌زمان بیان کردن معانی، مترادف‌ها و متضادهای مختلف آن کلمه است. به علاوه در این کانال شما می‌توانید مکالمه‌های مربوط به خرید کردن در یک فروشگاه، مکالمه‌های مربوط به سفر و … را مشاهده کنید. ناگفته نماند، این کانال با جذب بیش از ۴ هزار عضو، نسبت به سایر کانا‌ل‌های لیست بهترین آموزشگاه های زبان عملکرد ضعیف‌تری داشته و با ثبت ۹۰۰ بازدید برای هر پست، نرخ مشارکت ۱۹٪ را داراست.

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تلگرام: ایرانمهر
ایرانمهر

۴- زبان نگار 

کانال آموزشگاه زبان نگار تقریبا، ۱۹۰۰ فالور دارد. در این کانال شما می‌توانید اصطلاحات و عبارات رایج روزمره را یاد بگیرید. این کانال با توجه به اشتراک گذاشتن میانگین هفت پست در هر ماه و میانگین بازدید ۴۴۰، تقریبا نسبت به بقیه کانال‌ها فعال‌تر است. مرکز تافل زبان نگار نسبت به سایر کانا‌ل‌های برتر عملکرد بهتری داشته و با ثبت میانگین بازدید یاد شده، نرخ مشارکت ۲۲٪ را کسب کرده است.

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تلگرام: زبان نگار
مرکز تافل زبان نگار

۵- پردیسان

پنجمین کانال از لیست بهترین آموزشگاه های زبان در تلگرام، حدود ۱۳۰۰ عضو دارد و در هر ماه ۴ پست به اشتراک می‌گذارد. به طور تقریبی تعداد بازدید هر پست ۵۷ بازدید است. بدین ترتیب این میزان از میانگین بازدید، نرخ مشارکت ۴ درصدی را برای این کانال ایجاد کرده است. این کانال به طور اختصاصی اصطلاحات و عبارات مهم را بیان می‌کند.

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تلگرام: پردیسان
پردیسان

 

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی فعال در اینستاگرام

اکنون برترین پیج‌های آموزشگاه‌های زبان انگلیسی را در اینستاگرام بر اساس معیارهای مختلفی از جمله تعداد فالوور و نرخ مشارکت بررسی می‌کنیم.

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در اینستاگرام
بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در اینستاگرام

۱-  توربو

صفحه اینستاگرام توربو با تعداد فالور بیش از۵۹۴ هزار، دارای نرخ مشارکت ۲٫۰۱% است. فعالیت این صفحه متمرکز بر اصطلاحات حرفه‌ای و رایج و متداول انگلیسی است. با توجه به دریافت میانگین ۱۰٫۲k لایک و ۱٫۷k کامنت برای هر پست، توربو در زمره بهترین صفحات آموزشگاه های زبان انگلیسی اینستاگرام قرار می‌گیرد.

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در اینستاگرام: توربو
توربو

۲- آفرینش 

اینستاگرام آموزشگاه آفرینش یک حساب آموزش زبان انگلیسی با ۹۸ هزار دنبال کننده و نرخ تعامل ۴٫۳۶٪ است. در این صفحه شما می‌توانید لغت، اصطلاحات روزمره، اشتباهات رایج در آیلتس، منابع و روش‌های مطالعه و دیگر منابع مفید زبان انگلیسی را در دسترس داشته باشید.

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در اینستاگرام: آفرینش
آفرینش

۳- سفیر 

صفحه اینستاگرامی موسسه سفیر تقریبا با تعداد فالور ۹۰ هزار و نرخ مشترک ۱٫۳۰%  در رده پیج های متوسط قرار  گرفته است. این کاربر در صفحه خود مطالبی نظیر اصطلاحات متداول، معرفی لغات، فلش کارت‌های گوناگون، اشتباهات رایج در عبارات و دیگر مطالب مهم را آموزش می‌دهد. آموزشگاه سفیر به طور میاننگین ۱٫۰۴ هزار لایک و  ۱۰۱ کامنت را به ازای هر پست دریافت نموده است.

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در اینستاگرام: سفیر
سفیر

۴- ایرانمهر

فعالیت اینستاگرام آموزشگاه ایرانمهر شامل اصطلاحات رایج، مقایسه تفاوت لغات با یکدیگر، کاربرد کلمات مختلف و … از طریق کلیپ‌های مختلف است. این حساب کاربری با ۱۶ هزار فالور، نرخ مشارکت ۰٫۶۰درصدی را کسب نموده است و با توجه به دریافت میانگین ۱۸ کامنت و ۳۷۶ لایک در زمره صفحات ضعیف در مقایسه با سایر آموزشگاه های زبان اینستاگرام قرار می‌گیرد.

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در اینستاگرام: ایرانمهر
ایرانمهر

۵- زبان نگار 

آخرین پیج از لیست بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تلگرام زبان نگار است. تمرکز بیشتر این صفحه اینستاگرامی بر استفاده از عبارات و اصطلاحات رایج روزمره است. این صفحه در اینستاگرام با دریافت میانگین ۸۱  لایک و ۲ کامنت، نرخ مشارکت ۰٫۴۹٪ را کسب نموده است.

بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در اینستاگرام: زبان نگار
زبان نگار

حوزه فعالیت شرکت دیتاک چیست؟

شرکت دانش بنیان دیتاک در حوزه‌های مختلف تکنولوژیک همچون پردازش زبان طبیعی، متن کاوی، ارائه سرویس‌های ویژه تحلیل و پردازش متن، ساخت و ایجاد بولتن خبری، هوش تجاری و داده‌کاوی، تحلیل داده‌های حجیم، جمع‌آوری و تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (شامل تلگرام، اینستاگرام، توییتر و وبسایت‌های خبری)، پیاده‌سازی و تولید نرم‌افزارهای سازمانی و طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت دارد.

دیتاک چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهد؟

عمده‌ترین محصولات و خدمات دیتاک سامانه روابط عمومی دیتاک، بولتن‌ساز، گزارشات تحلیلی (تصویر چهره، شبکه انتشار محتوا و …)، سکوی هوشمند پردازش داده و تله بات دیتاک است.

محصولات دیتاک برای چه کسب و کارها و سازمان‌هایی مناسب است؟

این محصولات به تصمیم‌گیران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها با استفاده از تبدیل داده‌های پراکنده به اطلاعات و دانش موثر و بکارگیری هوش کسب و کار در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند. اصحاب رسانه، روابط عمومی‌ها، فعالین و کسب و کارهای فضای مجازی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و … می‌توانند برای بهبود کسب و کار خود از این محصولات بهره ببرند.

چگونه می‌توان با دیتاک در ارتباط بود؟

جهت ارتباط سریع با دیتاک از شماره ۰۹۳۶۲۲۷۰۲۴۲ یا لینک زیر استفاده کنید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://dataak.com/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%a7%da%a9/” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]ارتباط با ما[/button]

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

مهلا علیمردانی

من مهلا علیمردانی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد آمار ریاضی هستم. به پژوهش و تحلیل در حوزه داده کاوی و رسانه‌های اجتماعی علاقه‌مندم و سعی می‌کنم اطلاعاتم را در این زمینه افزایش و تجربیاتم را انتقال دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا