عمومی

فوری و آسان استخدام شوید!

دغدغه استخدام شدن و کسب درآمد به یک دغدغه اصلی در ایران تبدیل شده است. افراد بسیاری را می‌بینیم که مهارت‌های کاری و فنی خوبی کسب کرده‌اند اما به دلیل عدم توانایی در ارائه مهارت‌های خود نتوانسته‌اند موقعیت شغلی مناسبی پیدا کنند. در مقابل افرادی وجود دارند که مهارت ارائه خوبی دارند و به آسانی در بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران و با حقوق‌های بالا استخدام می‌شوند!

استخدام

دوره هنر آسان استخدام شدن؛ فوری و آسان استخدام شوید!

در دوره آنلاین هنر آسان استخدام شدن، جناب آقای «رضا شاکری» مدیر آژانس دیجیتال مارکتینیگ هدف و سرکار خانم «فاطمه جباری» اجایا کوچ برند اسنپ، به ارائه دانش و تجربیات خود در حوزه استخدام می‌پردازند. در این دوره آموزشی تمامی نکات لازم برای استخدام شدن، از پیدا کردن شرکت مناسب تا رزومه نویسی و جلسه مصاحبه آموزش داده می‌شود. اگر به دنبال ورود به بازار کار هستید یا می‌خواهید شرکت یا شغل فعلی خود را تغییر دهید این دوره آموزشی می‌تواند برای شما کارساز باشد.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

این دوره آموزشی یک دوره خیریه است و تمامی درآمد حاصل از آن به مؤسسه خیریه «محک» اهدا می‌شود.

برای ثبت نام با تخفیف ویژه از کد تخفیف زیر می‌توانید استفاده کنید:

dataak1

ثبت نام کنید

دوره هنر آسان استخدام شدن به صورت «آنلاین» برگزار می‌شود و از هر نقطه ایران می‌توانید در آن شرکت کنید. در این دوره قرار نیست صرفاً به مباحث تئوری استخدام پرداخته شود. در این دوره در کنار آموزش اصول رزومه نویسی و استخدام به نکات تجربی از فرآیندهای استخدام شرکت «اسنپ» پرداخته خواهد شد.

حامیان دوره هنر آسان استخدام شدن

دوره «هنر آسان استخدام شدن» توسط حامیان رسانه‌ای چون شرکت «دیتاک»، «کاربوم» و «لندین» پشتیبانی می‌شود. شرکت دیتاک خود در زمینه فناوری و ارائه سیستم‌های مبتنی بر داده‌های کلان و هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. در واقع تا به امروز شرکت دانش بنیان دیتاک، محصولات متنوعی را در زمینه‌های عنوان شده برای کسب‌وکارهای ایرانی ارائه داده است که از جمله موضوعات تخصصی که این شرکت پوشش می‌دهد، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • متن‌کاوی «Text Mining»
  • داده‌کاوی «Data Mining»
  • تحلیل شبکه‌های اجتماعی «Social Network Analysis»
  • پردازش زبان طبیعی «Natural Language Analysis»
  • هوش تجاری «Business Inteligence»
  • کلان‌داده «Big Data»

با توجه به اینکه دوره هنر آسان استخدام شدن، توسط شرکت‌هایی چون دیتاک و دیگر شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی و کسب‌وکار مانند کاربوم و لندین پشتبانی می‌شود، می‌توان با اطمینان روی کاربردی بودن مطالب این دوره حساب کرد. پس همین حالا می‌توانید با استفاده از کد تخفیفی که برای شما در نظر گرفته شده، از طریق لینک زیر در دوره هنر آسان استخدام شدن شرکت نمایید:

dataak1

ثبت نام کنید

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

سریرا حکیم

متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا