اخبار دیتاک

دیتاک؛ دانش بنیان مبتنی بر دانش بومی

دیتاک که از ابتدای کار خود با به کارگیری دانش بومی و متخصصان داخلی اقدام به ارائه محصولات و خدمات مختلف در حوزه هوش مصنوعی و کلان‌داده نموده بود، پس از بررسی در کارگروه «ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان» مجوز دانش بنیان نوپا نوع ۱ (بالاترین سطح تخصصی) را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای دریافت کرد. عنوانی که تنها حدود ۸۰۰  شرکت نوپا موفق به اخذ آن شده‌اند. لیست شرکت‌های دانش‌بنیان را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

مطابق با آیین‌نامه تشخیص شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان، شرکت‌های دانش بنیان، موسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده فراوان، به ویژه در تولید نرم‌افزارهای مربوط، تشکیل می‌شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به جهت حمایت از این گونه شرکت‌ها تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته است که دیتاک با قرار گرفتن در دسته شرکت‌های دانش بنیان نوع ۱ از تمامی این تسهیلات برخوردار خواهد شد. امید است این رویداد گامی در جهت پیشرفت محصولات ارائه شده و کسب رضایت بیشتر ذینفعان و مشتریان باشد.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک

تسهیلات نظام وظیفه و بنیاد نخبگان

متخصصین و نخبگان مشمول خدمت نظام وظیفه می‌توانند در صورت احراز شرایط و کسب امتیازهای مصوب و استخدام در دیتاک به سه صورت امریه، پروژه جایگزین خدمت در دستگاه‌های دفاعی یا دولتی و پروژه جایگزین خدمت در شرکت  از تسهیلات دانش بنیانی دیتاک بهره ببرند و از این طریق به کشور خود درجهت بالندگی علمی و فناورانه آن خدمت کنند.

نخبگان فناور فعال در شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند به‌عنوان انجام خدمت نظام‌وظیفه، از طریق معرفی به مرکز نخبگان نیروهای مسلح پروژه‌ای را برای یکی از صنایع دفاعی و کشوری انجام دهند یا به‌عنوان مامور (امریه) در طول مدت خدمت، در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت نمایند. جزئیات قوانین استفاده از این تسهیلات را از اینجا مطالعه کنید.

جشنواره ویژه دانش بنیان شدن دیتاک

هدیه دیتاک به مناسبت دانش بنیان شدن

مشتریان دیتاک می‌توانند تا پایان آبان ماه، ۲۰ درصد تخفیف بر روی کلیه محصولات دریافت کنند. محصولات دیتاک به مدیران ارشد و مشاوران آنها کمک می‌کند با پایش و آنالیز داده‌ها بهره‌وری سازمان خود را افزایش دهند.

سامانه روابط عمومی دیتاک محصولی مناسب برای هوش بیزینس و تنظیم روابط با مشتریان است. در این سامانه مدیران سازمان‌ها می‌توانند با مطالعه و تحلیل نظراتی که در مورد سازمان آنها در بسترهای مختلف وجود دارد، تصمیم‌گیری موثرتری داشته باشند.

سکوی هوشمند پردازش داده مجموعه ابزارهای بازیابی اطلاعات، پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی برای استخراج دانش از دیتا است که می‌تواند مورد استفاده استارتاپ‌ها، تولیدکنندگان، نرم‌افزارها، وب مسترها و… قرار گیرد.

گزارش‌های تحلیلی خدمت دیگری از دیتاک است که در آن تیمی متشکل از دانش‌آموختگان رشته‌های علوم ارتباطات، علوم سیاسی، اقتصاد و علوم اجتماعی با استفاده از کلان‌داده اقدام به تهیه‌ی گزارشاتی درباره موضوع  مورد نیاز شما می‌کنند.

برای استفاده از این تخفیف از اینجا با ما تماس بگیرید.

ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک را رایگان امتحان کنید

سما آشوری

فارغ‌التحصیل MBA هستم. چهار سال است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنم. به استراتژی‌های کسب و کار و ترندهای روز بازاریابی علاقه‌مندم. خود را فردی چند بعدی می‌دانم و تلاش می‌کنم تا زندگی را زندگی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا