تجربه همکاری موفق آخرین خبر با دیتاک

بسیاری از شرکت‌های فعال در فضای مجازی تجربه همکاری با دیتاک و استفاده از سامانه‌ی دیتاک را داشته‌اند. سامانه‌ی دیتاک در بهینه‌سازی ارتباط با مشتری به این شرکت‌ها کمک می‌کند. یکی از این تجربیات، همکاری موفق دیتاک با مجموعه‌ی آخرین خبر، بزرگترین بنگاه خبری فضای مجازی بوده است.

حاجی‌زادگان، کارشناس گروه پژوهش آخرین  خبر

روزهای اول چون با سامانه آشنا نبودیم همکاری پشتیبانی را نیاز داشتیم که خیلی عالی پاسخگو بودند و این موضوع برای ما بسیار مهم و ارزشمند بود. پشتیبانی دیتاک همچنان با دقت و شکیبایی نیازهای مجموعه‌ی آخرین خبر را برطرف می‌کنند.

مجموعه‌ی آخرین خبر از سال ۹۳ فعالیت خود را در فضای مجازی شروع کرده و به عنوان پر نفوذترین رسانه‌ی خبری ایران شناخته می‌شود. آخرین خبر در فضاهای متعدد مجازی از جمله تلگرام، اینستاگرام و اپلییکیشن آخرین خبر فعالیت می‌کند و در مجموع حدود ۹ میلیون کاربر در کانال‌های ارتباطی متعدد خود دارد. همکاری آخرین خبر با دیتاک از تابستان ۹۸ به طور رسمی آغاز شده است. مدیر ارتباط با مشتریان آخرین‌خبر در مصاحبه‌ای از این همکاری می‌گوید.

دیتاک در چه زمینه‌ای به مجموعه‌ی آخرین خبر کمک کرده است؟

خوشبختانه دیتاک باعث شده ما قبل از هرچیز از آنچه در فضای مجازی رخ می‌دهد مطلع شویم و با توجه به آن تحلیل و برنامه‌ریزی کارآمد کمپین‌ها را انجام دهیم. همچنین دیتاک در ایجاد خروجی مطلوب برای مشتریان به ما کمک کرده است.

سامانه دیتاک چه کاربردی برای مجموعه‌ی شما دارد؟

درحال حاضر از سامانه‌‌ی دیتاک برای رصد و مانیتورینگ فضای مجازی استفاده می‌کنیم.

آیا در دقت و سرعت کار مجموعه‌ی آخرین خبر بعد از استفاده از سامانه‌ی دیتاک تغییری مشاهده شده است؟

بله دقت و سرعت مجموعه به وضوح بیشتر شده و با توجه به سامانه، انتظار داریم در آینده تغییر بیشتری را شاهد باشیم.

نظرتان در مورد رابط کاربری سامانه دیتاک چیست؟

رابط کاربری سامانه به طور کلی رضایت بخش است.

v

ندا رحیمی

مدیر ارتباط با مشتریان آخرین خبر

همکاری موفق بعدی با دیتاک را شما تجربه کنید