روبیکا و بحران روابط عمومی

بررسی اتفاقات اخیر روبیکا از دریچه بیگ‌دیتا

روایت داستان

چندی پیش، طرح صیانت با هدف حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی در دستور کار مجلس قرار گرفت. طرحی که واکنش‌های زیادی را برانگیخت که برخی از آن‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به پلتفرم‌های داخلی نظیر روبیکا اشاره داشت. اما ورق از آنجایی برمی‌گردد که طی روزهای اخیر برخی افراد مشهور در اینستاگرام اعلام کردند که محتوای حساب کاربری آن ها در حسابی کاملا مشابه با صفحه اینستاگرامشان، در روبیکا منتشر شده است! این موضوع با واکنش شدید موافقان و مخالفان طرح صیانت و بسیاری از حامیان پیام‌رسان‌های داخلی مواجه شد. در پی اعتراضات کاربران و در ادامه بیانه‌ای که ساترا علیه روبیکا منتشر کرد، این اپلیکیشن از گوگل پلی نیز حذف شد!

کاربران در شبکه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟

روابط عمومی روبیکا باید چه می‌کرد؟

تا به اینجای کار روبیکا برای خنثی نمودن موج انتقادی علیه خودش، دو واکنش نشان داده که اولی به دلیل متن غیرحرفه‌ای بیانیه و دومی به علت عدم شناخت صحیح از فضای توئیتر بی نتیجه مانده است. اما اگر روبیکا می‌توانست در زمان درست، پاسخی درست به اتفاقات اخیر (مخصوصا اکانت‌های فیک بازیکنان پرسپولیس) دهد، قطعا این موج تحت کنترل قرار می‌گرفت.

راهکار دیتاک برای روابط عمومی

سامانه رصد و تحلیل هوشمند دیتاک با استفاده از قابلیت‌های پیشرفته خود نظیر داشبوردساز هوشمند، باکس ساز پیشرفته و بولتن‌ساز هوشمند با قابلیت تعریف شاخص آنالیز ، این امکان را فراهم اورده است تا با کاربری بسیار ساده مدیریت شبکه‌های مجازی را در دستان شما قرار دهد.

درخواست رپورتاژآگهی در بیش از ۱۰۰۰ رسانه فارسی

تریبون، پلتفرم پیشگام انتشار رپورتاژ آگهی و ابزارهای هوشمند سئو با در اختیار داشتن بیش از 1000 رسانه معتبر ایرانی، امکان انتشار رپورتاژ آگهی در این رسانه‌ها را فراهم ساخته تا از طریق آن بتوانید از کمپین‌های رسانه‌ای و رپورتاژ آگهی خود بهترین نتیجه را به‌دست آورید. رپورتاژآگهی که یکی از پرطرفدارترین روش‌های سئو خارجی است، شیوه‌ای نوین از تبلیغات که به معرفی کسب‌وکار شما می‌پردازد و علاوه بر تاثیر سئویی، تاثیر برندینگ به سزایی برای کسب‌وکار شما به همراه خواهد داشت.

فرم درخواست سرویس