WEBINAR

نگاهی به ابزار Apache Kafka کجا و چگونه از آن استفاده کنیم…؟!

زمان برگزاری: شنبه 12 مردادماه ساعت 18 الی 19

برگزار شد

دریافت محتوای این وبینار

وبینار نگاهی به ابزار Apache Kafka

احتمالا شما هم در زمان طراحی یک سرویس نیاز به انتقال دیتا به Data Storageهای مختلف مانند MySQL و Elasticsearch داشته‌اید. یک راه حل ساده‌ی آن می‌تواند، ذخیره‌سازی دیتا در هر دو Data Storage با یک اسکریپت باشد. اما اشکال کار کجاست؟ اختلال و کندی در یکی از Data Storage ها. در این صورت تکلیف ذخیره‌سازی دیتا مشخص نمی‌شود و نیاز به روش‌های اضافه برای جلوگیری از Data loss می‌باشد.

یا شاید درگیر طراحی سرویسی شده‌اید که در هنگام اجرای آن، نیاز به ارسال ایمیل، SMS یا ذخیره‌سازی در دیتابیس می‌باشد. این سرویس می‌تواند آنقدر بزرگ شود که سرعت اجرای آن را به طرز قابل توجهی با کندی مواجه کند.

در آخر تصور کنید نیاز به طراحی یک سرویس Track رفتار کاربران داریم. آیا می‌توانیم به سادگی این حجم از دیتا را مستقیما به یک دیتابیس تزریق کنیم؟

در این وبینار قصد داریم به سوالات بالا پاسخ دهیم. ما در دِیتاک با استفاده از ابزار Apache Kafka، سرویسی برای مدیریت بمباران داده‌ها ایجاد کرده‌ایم. ما با استفاده از Apache Kafka انتقال دیتا را به حداقل پنج Data Store به صورت near real-time NRT ممکن کرده‌ایم.

با ما در این وبینار همراه باشید تا شما را بیشتر با Apache Kafka و Best Practice های آن آشنا کنیم.

دریافت محتوای این وبینار

هامون محمدیان‌پور (مدیرفنی شرکت دیتاک)

هامون محمدیان پور مهندس نرم افزار، در حال حاضر به عنوان مدیر فنی شرکت دِیتاک فعالیت می‌کند. تخصص فنی هامون، مدیریت دیتابیس‌های MySQL و طراحی معماری‌های بیگ دیتا می‌باشد.

زمان: 12 مردادماه ساعت 18 الی 19

وبینار تخصصی دیتاک

 

مستندات

بلاگ دیتاک

راهکارها

روابط عمومی

بازاریابی و برندینگ

آژانس‌های تبلیغاتی

تولیدکنندگان محتوا