سوشال لیسنینگ؛ ضرورت هر کسب‌وکار

با نسخه جدید دیتاک، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی رو به‌صورت یکپارچه و کامل رصد و تحلیل کن!

تغییرات به‌روزسانی جدید دیتاک

جمع‌آوری استوری برای اولین بار در ایران

دیتاک اولین سامانه سوشال لیسنینگ ایرانی است که استوری را در کنار پست اینستاگرام و تلگرام، توییت‌های توییتر، اخبار و مقالات وبسایت‌ها و رسانه‌ها و روزنامه‌ها جمع‌آوری می‌کند.

شخصی‌سازی خروجی اکسل منابع و مطالب

مطالب و منابع مورد نظر خود را در یک فایل اکسل دریافت کنید. فیلدهای موجود در این فایل اکسل قابلیت انتخاب و شخصی‌سازی توسط شما را دارد تا بتوانید هرآنچه برای تحلیل نیاز دارید را به انتخاب خود دریافت کنید.

لیست سیاه منابع

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید مطالب یک یا چند منبع خاص را در نتایج جستجوی خود در ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک ببینید، آن منابع را در بلک لیست قرار دهید. با این روش نویزهای دریافتی آلارم و نتایج حذف شده و تحلیل‌های درستی منتج می‌شود.

بسترهای داخلی (ایتا و بله)

دیتاک محتوای کانال‌های بله و ایتا را به دیگر بسترهای موجود خود اضافه کرده است. بنابراین شما می‌توانید محتواهای این دو بستر را نیز به‌طور کامل در سوشال لیسنینگ کنید.

دیتای کامل توییتر

با اینکه هزینه جمع‌آوری توییتر پس از بسته شدن APIهای رایگان آن افزایش زیادی داشت، دیتاک همچنان با روش مهندسی معکوس خود دیتای کامل توییتر را در لحظه بدون افزایش هزینه جمع‌آوری می‌کند.

بولتن خودکار روزانه

 با تنظیم کلمات کلیدی برند خود، می‌توانید در زمان کوتاهی بولتن خودکار تنظیم کنید و روزانه، هفتگی و … گزارش آماده خود را از طریق پیامک، ایمیل و یادآور سامانه در زمان تعیین شده خود دریافت کنید.

سوشال لیسنینگ جدید دیتاک رو رایگان امتحان کن!

با نسخه جدید ابزار سوشال لیسنینگ دیتاک، می‌تونید استوری‌ها رو رصد کنید، آلارم رو در بله و تلگرام تنظیم کنید، بولتن خودکار روزانه رو فعال کنید و از کاربری جدید و ساده دیتاک رو امتحان کنید.

برای دریافت اشتراک رایگان سوشال لیسنینگ دیتاک فرم زیر رو پر کن تا کارشناسان ما باهات تماس بگیرند.

🎉 گزارش سالانه دیتاک تحت عنوان رفتار ایرانی‌ها در شبکه های اجتماعی منتشر شد!

دانلود گزارش