دیتاک

دیتاک؛ مانیتورینگ و مدیریت
هوشمند شبکه‌های اجتماعی

سفرت به دنیای شگفت‌انگیز داده‌ها رو شروع کن!

دیتاک چه امکاناتی به شما ارائه میده؟

دیتاک فقط برای رصد و مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها نیست؛ قراره به هرآنچه برای بهبود و ارتقای کسب‌وکارتون نیاز دارید دست پیدا کنید و در کنار هم مسیر پیشرفت رو طی کنیم.

آلارم

آلارم دیتاک در لحظه شما رو از هر خبر یا مطلبی که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره شما منتشر شده مطلع می‌کنه تا بتونید در سریع‌ترین زمان ممکن واکنش موثر و لازم رو نشون بدید و از یک موج رسانه‌ای مدیریت نشده جلوگیری کنید.

گزارش‌های آماری

با یک کلیک، گزارش‌های آماری مختلفی رو درباره موضوعاتتون در قالب‌هایی همچون نمودار، ابرکلمات و فهرست‌های گوناگون ببینید.

جستجوی موضوعات

با ترکیب کلیدواژه‌های مختلف، موضوعات خودتون رو بسازید و تمام مطالب مرتبط با اون رو در سایت‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام و روزنامه‌ها مشاهده کنید.

الگوریتم‌های هوش‌ مصنوعی

تحلیل احساسات مطالب منتشر شده حول موضوع، دسته‌بندی موضوعی، سن و جنسیت کاربران فعال و امکانات مشابه دیگر، با الگوریتم‌های هوش مصنوعی در سامانه دیتاک پیاده‌سازی شدند. این امکانات به شما کمک می‌کنند تا پایش و تحلیل شبکه‌های اجتماعی رو دقیق‌تر و با هزینه کمتری انجام بدید.

مقایسه موضوعات و رقبا

وضعیت برند شما نسبت به رقبا در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی چطوره؟ مردم درباره دو یا چند موضوع متفاوت چه نظری دارند و درباره هر کدوم چقد صحبت می‌کنند؟ با سامانه رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی دیتاک به راحتی نظر مردم رو نسبت به برند و رقباتون مقایسه کنید.

بولتن‌ساز (گزارش اختصاصی)

مطالب و گزارش‌های آماری مورد علاقه‌تون رو انتخاب کنید، بولتن خبری مختص کسب‌وکارتون رو بسازید و این گزارش‌های اختصاصی رو با مدیران یا دیگر ذی‌نفعان کسب و کار خودتون به اشتراک بگذارید.

انتخاب اول مشتریان

چرا سازمان‌ها و کسب‌وکارها از سامانه رصد شبکه‌های اجتماعی دیتاک استفاده می‌کنند؟ 

سارا احمدی- مدیر روابط‌عمومی اسنپ‌فود


کسب‌وکارهای b2c همچون اسنپ‌فود، که ارتباط مستقیم و زیادی با مخاطب دارند، به شدت به شنیدن صدای مشتریان و پاسخگویی به موقع به نظرات
اونها نیاز دارند. با سامانه دیتاک زمان و هزینه‌ای که برای اطلاع از اخبار مربوط به خودمون و نظراتی که مخاطب‌ها درباره‌مون منتشر می‌کند صرف میشد، کاهش چشمگیری پیدا کرده. علاوه بر اینها، دیتاک در برنامه‌ریزی و تهیه گزارش‌های روابط‌عمومی بهمون کمک می‌کنه.در مدت استفاده از سامانه، اسنپ‌فود در زمینه گزارش‌های تحلیلی اختصاصی همکاری مستمر با دیتاک داشته و همواره از مشاوره‌های دیتاک استفاده کرده است.

پیمان عیسی‌نژاد- مدیر مارکتینگ ایران‌هاست

در این روزها که اخبار در کمترین زمان ممکن منتشر میشه و به گوش همه می‌رسه، یکی از مهمترین مواردی که برندها باید از آن اطلاع داشته باشند، موضوعاتی است که حول برند آن‌ها در این فضا منتشر میشه.

رصد تمامی بسترهای مجازی کاری زمان‌بره و از زمانی که با سرویس دیتاک این موارد رو بررسی می‌کنیم در کمترین زمان می‌تونیم رصد فضای مجازی رو انجام بدیم و به تمامی موارد دسترسی داشته باشیم؛ این سرعت عمل، باعث پاسخگویی بهتر به محتوای منتشر شده در رابطه با برند میشه.

مهدی رجبلو- کارشناس ارشد روابط‌عمومی یکتانت

در روابط عمومی مدرن شبکه‌های اجتماعی و محتواهایی که کاربران در مورد برند تولید می‌کنند اهمیت خیلی زیادی داره و رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی از الزامات این حوزه‌ست. دیتاک یکی از ابزارهای قوی رصد شبکه‌های اجتماعی است که نیازهای مختلف کسب‌وکار ما در این حوزه رو برآورده می‌کنه. همچنین تیم حرفه‌ای دیتاک علاوه بر ارائه امکانات مختلف، تغییرات مورد نظر هر سازمان رو در سامانه اعمال می‌کنند و با توجه به این موضوع که سازمان‌های مختلف با اهداف متفاوتی به رصد شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند، این اتفاق یک مزیت مهم برای دیتاک محسوب میشه.

نیازت برای رشد کسب‌وکارت چیه؟ دیتاک برای هر نیاز، راه‌‌حلی داره

    • تصویر برند و سازمان
    • شناخت رسانه‌ها و افراد تاثیرگذار
    • آینده‌پژوهی و افکارسنجی
    • پیش‌بینی و مدیریت بحران
    • تحقیقات بازار
    • مدیریت کمپین و اینفلوئنسر مارکتینگ

    در هر نقشی هستی، برای پیشبرد اهدافت، روی دیتاک حساب کن

      • مدیران و کارشناسان بازاریابی
      • مدیران و کارشناسان روابط عمومی
      • پژوهشگر و اصحاب رسانه
      • مدیران و کارشناسان شبکه‌های اجتماعی
      • صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و خانگی

      نوع و اندازه سازمان فرقی نداره، دیتاک برای پیشرفت شما راهکار داره

        • کسب‌وکارهای کوچک و خانگی
        • شرکت‌های تجاری متوسط و بزرگ
        • NGOها
        • سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی
        • شرکت‌های معتبر و مشهور

        در هر صنعتی که هستی، شنیدن شبکه‌های اجتماعی یک نیازه

          • غذایی و آشامیدنی
          • حمل و نقل
          • نفت، گاز و پتروشیمی
          • خودرو و لوازم یدکی
          • لوازم خانگی

          بسته‌های پیشنهادی

          با توجه به تنوع امکانات سامانه دیتاک و نوع نیاز شما به این سامانه برای رصد شبکه‌های اجتماعی بسته‌هایی با امکانات و قیمت‌های متفاوت طراحی شده تا بتونید با کمترین هزینه، بهترین نتایج رو بگیرید. شما می‌تونید بعد از استفاده از نسخه رایگان ۷ روزه، یکی از این بسته‌ها رو خریداری کنید.

          سوالات پرتکرار

          اگر پاسخ سوالاتتون درباره دیتاک، سامانه دیتاک و مجموعه موضوعات رصد فضای مجازی تا اینجا پیدا نکردید، ما تعدادی از سوالات پرتکرار رو اینجا نوشتیم تا شاید به سوال شما هم پاسخ داده بشه. اگر باز هم به پاسخ سوالتون نرسیدید، از طریق فرم تماس با ما حتماً با کارشناسان موفقیت مشتریان ما ارتباط بگیرید.

          سامانه دیتاک چه مزیتی نسبت به رقبا داره؟

          عمق داده (بیشترین تعداد داده)، سرعت جمع‌آوری، گستردگی و تنوع پلتفرم‌ها، کاربری ساده و جذاب سامانه، امکان جستجوی داده در بازه زمانی بیش از یکسال، امکان دریافت گزارش آماری، اکسل داده‌ها و بولتن خبری، امکان مقایسه موضوعی و منبعی با رقبا و پشتیبانی قوی چند مورد از مزیت‌هایی هست که بابتشون با اعتماد زیادی سامانه دیتاک رو به مشتری‌ها ارائه می‌کنیم.

          داده‌های چه بسترهایی در سامانه دیتاک قابل دسترسی است؟

          دیتاک از شبکه‌های اجتماعی توییتر، اینستاگرام (پست و کامنت) و تلگرام، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های آنلاین، وبسایت‌های مختلف، کیوسک روزنامه‌ها و رادیو و تلو.یزیون، به‌طور مداوم و گسترده دیتا جمع‌آوری می‌کنه.

          چه تعداد کاربر امکان استفاده از اشتراک سامانه رو دارند؟

          با دریافت اشتراک سامانه به‌صورت پیش‌فرض دو کاربر می‌تونند از اون استفاده کنند. برای افزایش تعداد کاربران به بیش از دو کاربر، به ازای هر کاربر هزینه‌ای جزیی به مجموع قیمت اشتراک افزوده میشه. محدودیتی هم در افزایش تعداد کاربرها با این شرایط  وجود نداره.

          نحوه قیمت‌گذاری سامانه دیتاک به چه صورت است؟

          قیمت‌گذاری اشتراک سامانه دیتاک با توجه به نیاز شما و امکاناتی که از سامانه نیاز دارید منعطف و قابل تغییره تا بتونید با کمترین هزینه بهترین نتایج رو کسب کنید؛ اما در مجموع با توجه به تنوع امکانات، سه سطح اشتراک لایت، استاندارد و ویژه وجود داره.

          برای استفاده از سامانه دیتاک آموزشی ارائه می‌شه؟

          شما بعد از دریافت اکانتتون، می‌تونید از ویدیوهایی که از قبل روی نسخه به‌روز سامانه ضبط شده، نحوه استفاده از سامانه رو آموزش ببینید. این ویدیو‌ها که از طریق کانال تلگرامی و آپارات قابل دسترسی هستند رو می‌تونید از پشتیبانتون بعد از دریافت اشتراک سامانه بگیرید.

          آیا امکان دریافت گزارش از سامانه وجود داره؟

          بله، امکان دریافت گزارش‌های آماری از طریق بولتن‌ساز سامانه وجود داره. شما می‌تونید به بولتن خبری دیتاک اخبار، توییت‌ها و پست‌های هر بستر در موضوعات مختلف و از منابع متنوع، آمار و نمودار موضوعات مدنظرتون و یادداشت و …  رو اضافه کنید و نهایتاً با ویرایش بولتن، اون رو در قالب pdf دانلود کنید.

          تماس با ما

          ما همیشه آماده‌ایم تا با شما گفتگوی حضوری یا غیرحضوری داشته باشیم و سوالات شما رو پاسخ بدهیم؛ اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره سامانه دیتاک کسب کنید و یا هزینه‌های اشتراک ویژه سامانه دیتاک رو بدونید، فرم زیر رو پر کنید. ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهیم کرد.

          آدرس

          تهران- خیابان ستارخان- خیابان بهبودی
          کوچه گلسر- کوچه یاسمن- پلاک ۹
          کد پستی: ۱۴۵۶۸۷۷۵۸۹

          تلفن تماس

          ۰۲۱-۶۶۵۰۴۵۵۸

          ایمیل

          info@dataak.com

          🎉 گزارش سالانه دیتاک تحت عنوان رفتار ایرانی‌ها در شبکه های اجتماعی منتشر شد!

          دانلود گزارش