آموزش سامانه روابط عمومی دیتاک

در این بخش با ویژگی‌های کلیدی و منحصربفرد سامانه روابط عمومی دیتاک آشنا شده و نحوه‌ی کار با آن‌ها را فرا خواهید گرفت. قابلیت‌های این سامانه شامل داشبوردساز هوشمند، جستجوی پیشرفته‌ی هوشمند، بولتن‌ساز هوشمند، هشدار ایجاد موج و … می‌شود که در ویدئوهای بعدی توضیح داده شده است.

 ۳ روز تست رایگان

آموزش سامانه روابط عمومی دیتاک

صفحه مشخصات شبکه‌های اجتماعی

 

این قابلیت به شما امکان تحلیل جامعی از تمام محتوای منتشر شده در بسترهای توییتر، اینستاگرام، تلگرام و پایگاه‌های خبری را می‌دهد. در این قسمت می‌توانید مواردی مانند بیشترین کلمات استفاده شده، هشتگ‌های ترند و اطلاعات کلی در مورد هر بستر را مشاهده کنید.

جستجوی پیشرفته شبکه‌های اجتماعی

 

در این ویدئو می‌آموزید چگونه جستجوی خود را در هر بستر فضای مجازی برای به دست آوردن نتیجه‌ی دقیق‌تر فیلترگذاری کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید در بستر توییتر بر اساس زمان، تعداد توییت، تعداد ریتوییت، تعداد لایک و یا حتی تعداد فالوور به جستجو و مقایسه بپردازید.

جستجو در شبکه‌های اجتماعی

 

در این ویدئو چگونگی استفاده از قابلیت جستجوی هوشمند در بسترهای مختلف اینترنت از جمله پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی توضیح داده می‌شود. در سامانه‌ روابط عمومی دیتاک می‌توانید در بسترهای مختلف به جستجو پرداخته و به اخبار و پست‌ها در مورد یک کلمه یا موضوع خاص دست پیدا کنید.


تگ‌گذاری رسانه‌ها و منابع منتشرکننده محتوا

 

در سامانه‌ روابط عمومی دیتاک، منابع با توجه به نوع منبع طبقه‌بندی شده‌اند. شما می‌توانید منابع خود را در بین تمام دسته‌بندی‌ها مشخص و حتی تگ‌گذاری کنید و از این تگ‌گذاری در فیلترهای سیستم نیز استفاده کنید.


تحلیل موضوعات در فضای مجازی

 

پس از تعریف کلمات کلیدی، با انتخاب کوئری مورد نظر می‌توانید به نمودارها و تحلیل‌های مربوط به یک موضوع دسترسی پیدا کنید. اطلاعاتی مانند بیشترین پست دیده شده، بانفوذترین افراد، ابر کلمات، ابر هشتگ و … در بخش پروفایل (شناسنامه) موضوع قابل مشاهده است.


تعریف کلمات کلیدی 

با تعریف کلمات کلیدی در سامانه روابط عمومی دیتاک می‌توانید در هر بستر، داده‌های بصری مختلفی درباره این کلمات به دست آورید. همچنین می‌‌توانید بر روی پایگاه داده‌ها کوئری‌هایی تنظیم کنید که مجموعه‌ای از کلمات مرتبط با یک موضوع را جستجو کند.


تنظیمات بولتن ساز

 

در این ویدئو انواع تنظیمات و روش ایجاد شاخص‌های انالیز اختصاصی برای دریافت گزارش‌های تحلیلی از بولتن‌ها توضیح داده می‌شود. ما در دیتاک با جمع آوری محتواهای فارسی تولید شده در بسترهای توییتر، تلگرام، اینستاگرام و پایگاه‌های خبری مبتنی بر بیگ‌دیتا و استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی این امکان را فراهم آورده‌ایم تا بتوانید محتوای تولید شده پیرامون سازمان خود را پایش و تحلیل کنید.


بولتن ساز

 

سامانه‌ روابط‌ عمومی دیتاک از یک بولتن ساز پیشرفته بهره می‌برد. در این قابلیت شما می‌توانید از منابع مختلف بولتن‌های یکپارچه ساخته و با قابلیت شاخص‌گذاری، در خروجی بولتن شاهد تحلیل‌های آماری باشید.


صفحه تحلیل رسانه‌ها و منابع محتوا

 

شما می‌توانید در پروفایل هر منبع بسته به نوع بستر، مجموعه‌ای از داده‌های آماری درباره‌ی شاخص‌های مهم آن به دست آورید. به طور مثال در بستر اینستاگرام، تعداد فالوورها، میزان درگیری کاربران با صفحه، تعداد پست‌ها در بازه‌‌ی زمانی مشخص و .. در این پروفایل قابل مشاهده است. 

تنظیم اعلان برای کلمات کلیدی

 

در این بخش از سامانه روابط عمومی، یاد می‌گیرید چگونه هشدارهای مربوط به انتشار پست‌ها و اخبار در یک موضوع خاص را تنظیم کنید یا اطلاعات آنها را به کانال تلگرام خود بفرستید. با انتخاب مجموعه کلمات کلیدی هر زمان که خبر یا پست مرتبطی در اینترنت یا شبکه‌های اجتماعی منتشر شود از آن مطلع می‌شوید.

درخواست جلسه و دمو

برای درخواست جلسه می‌توانید در پیام‌رسان تلگرام به آدرس @contactdataak با ما در ارتباط بوده یا طی ساعات کاری با شماره ۳۰۴-۶۵۶۵-۰۹۹۰ تماس حاصل کنید.
همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کنید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس حاصل خواهند کرد.

🎉 گزارش سالانه دیتاک تحت عنوان رفتار ایرانی‌ها در شبکه های اجتماعی منتشر شد!

دانلود گزارش